tino tuiasosopo <tuiasosopo>

""

Post comment as:

luvShare the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Nae Tee

    Hello Pweety Eleitino.. Hope all is well with you and the famz....I just wanted to say hello. Thanks for the add.....you see, I have so many friends,,,lol,,,i'm slowly picking up this bebo thingy...ok, take care and stay pretty and blessed! love your oh but of course pretty auntie ;) Pls give my hollahs and loves to mom and the galz! Cheannie (Tali)

  • Luma Poe

    hi tino, just want to say hi hope you remeber me, Luma, faapio daughter.say hi to da family for me.:) :) :) :) :) :) :) :) :) Luma:) :) :)

  • Big Timer

    suga tino, aua e ke pepelo... sui lou relationship status...:L :L :L BYE SITTER! :P ~BiG-TiMeR~:P

  • Loreen

    hey gurl...i c u!!!lol..can u sign my guestbook plz...dank u...hit me up wen its nuthin..love yah.. reeny

  • Aisalini Tuiasosopo

    sucka!! you better tell paeuli to make a bebo if your pepelo bootay isnt going to comment me anytime soon! lol=] ♥chuckii.

  • Agnes

    hey luv stoppin by tah say hiyee its been along tyme nehow see ya when i get back take care luv and miss ya loadzzz..

  • Aisalini Tuiasosopo

    ay bay bay! lol... man, we miss you ppl already. we are DYING to come back to samoa! we're at stockton right now... tim says hi... yeah...tell pae, diva, and miss future 93.1 i said hi....jkjkjk. i love chianne! ok...we're playing guitar and singing so i gtg. later chick. love chuck♥

  • Loreen

    hey sis!!! here tah show sum luv.....neways how yah duin?hope ur duin good.....ehh i cnt wait tah see all mah gurlz...freakin miss skool nd da crew...yah knw...lol....neways take care n much luv.....hitt me bacc wen it nuthing.....luv yah reeny

  • Aisalini Tuiasosopo

    hey tinto! jkjkjk. nah.but yeah. i have swimmers ear from well..swimming. yeah it sucks cause im going on a plane. yep...thats gonna hurt. heh.well...yeah...nothing much here either. just packing....and packing....and more packing. we were up till 2am packing last night. im so tired. well...have a nice love. ♥chuck.

  • Le Komo

    Hayee siis!!wat chu up2??. . . saw ur liighTz on soo ii fort ii'd kum n sho' sum luv. . .newaez hollah hollah. . .mwahz. . . take kare. . . (((*Po0h-BeAr*))) . . .x0x0x. . .

  • Aisalini Tuiasosopo

    hey babe. or should i say...tinto! just playing boo. but yeah. wasnt the grad fun??! wait....one more thing... *********R A P E*********(inside joke) ♥

  • Le Komo

    O.M.G!. . . KiiNKO!?!?!?!. . . WOW!. . .lol. . .oh snap du u stiil go bii kiinko??. . .. hehe. . . sowii 4 botziing iit. . . haha. . . .wel fanxx 4 da add gurl. . . dang hw u bn??. . . fa hvnt hurd 4rm u iin liike 4ever huh?!. . . wel hpe ur duiin gud. . . take kare. . .mch luv. .. . mwahz. . . (((*Po0h-BeAr*))) . . .x0x0x. . .