If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Az Hanton

u lukt nah dnt b rude leev a comment :D

3/7/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, Luv 92
  • from derby
  • I am Single
  • Profile views: 3,542
  • Member since: June 2006
  • Last active: 10/6/11
  • www.bebo.com/azleyrulz
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
"am betta than ur ex...gna b beta than ur next"
Me, Myself, and I
alryt...well ma names aaron but a prefer az or azley...a cnt stand the name aaron itz propa gay, erm i lyk footy n follow the 1 and onli manchester united!!! obviously the best! so dnt u arsenal fanz start nowt cuz u gt nuffin on us lol, i love t drink n yh im a weekend pisshed n proud!! i do smoke unfortunetly but hey u onli liv once!! im up 4 a laff speshally wen am wiv the boiz,sum peeple say am big headed,arogant n vain n all tht but im jus confident i h8 peeple hu judge me b4 they kno me so all i can say is if u dnt kno me thn get t kno me n dnt b rude leev a comment

"she sed am l..l....l...l...like a lolipop"

● ● ● ωαт µ sєє ιz ωαт µ gєт ● ● ●

MAN UNITED!!!!
a little bit of SAHA in our lives
a little bit of GIGGS down the sides
a little bit of SCHOLES what we need
a little bit of RONALDO with his speed
a little bit of FERDINAND in defense
a little bit of SOLSKJAER he's immense
a little bit of singing from the fans
a little bit of ROONEY he's our man!!!!!!
[..tunage!!!..]
Tupac, bow-wow, usher, fabulous, corey williams n ryan leslie, jagged edge, 50 cent, chamillionaire, neyo, pret
 ty ricky, old skool r&b n hip hop etc....
[..movies..]
save the last dance, bad boiz 2, white chiks lol greeenstreet n football factory n all tym fav has gta b natural born killaz!!!
[..Sports..]
football-obviously n manchester united- love em always hav done always will do
[..Scared Of..]
heights!!! petrified infact
[..Happiest When..]
partyin havin a laff, jus bein myself reeli n bein wiff my m8s
[..fingz i dnt like..]
peepz chattin shit bout me or ma m8s, liars, cheets, n I H8 RACISTS!!!!!!!
[..msn..]
azhanton@hotmail.co.uk

close Video Box

help

Guru Josh Project - Infinity 2008 (Official Video)

close Polls

close Blog

  • dat 1 speshal sum1

    i wanna b


    luk i kno weve bin frends 4 a wile now
    but i jus feel lyk i can confess t u
    its gna b hard but ... ahh heer it goes

    imagine if that pillow that u cried woz my chest
    n the tissue that u wiped ur face on woz my hand
    gurl imagine if u needed advice about sum ova guy im the 1 tht cums t mynd
    not tryna heer u tell nobody im ur frend
    jus tryna mek sur im tht body tht u call ur man
    n netym u need a sholda, itz urz nyt or day but wot am tryna say iz.... i wanna b...
    [chorus]
    the 1 u call last late at nyt, the 1 tht u dial wen u open ur eyes, i wanna b the 1 u run 2, the 1 tht ent gon hurt u, i wanna b yhhh, wanna b yhhh b the 1 makin ur gurl jeluz, i wna b.. b the guy thtz shuttin dwn all the fellaz, wotevah u need, gurl itz all on me , so tell ur frend or ur loverz... i wanna b

    Wud it b kool, wud u mind if I called u my boo,
    wot if the nxt with u is pushin'
    was the one I bort for u.
    Can I b the one tht meets ur pops n take ur mama shoppin',
    ur the only one I lyk.
    Hav u thort about it, w8, really thort about it?
    Maybe u shud take sum tym call
    ur gurls n talk about it, yh.
    Cuz' I done already made up my mind, dnt need no moor
    time t no if I wanna b wiv u... i wanna b ..

    [chorus]

    Put me on ur screen saver, all ova ur myspace n,
    make me one of ur top favorites,
    thts where I wanna be... The one u cryin' for,
    (stand up for and fightin' for) wanna be
    your good, bad, love, hate girlll..

    [chorus]

    cross my heart hope t die, on evryfin thts gd,
    I'mma do u rytt, show u ryt, gt
    this understud. Cross my heart hope t die,
    on evryfin tht goes gd, I'mma do u ryt
    show u ryt, gt this understud...

    [Chorus]

    Gurl I wanna be, I wanna be.... sigh.. I wanna be, I wanna be...

    0 Comments 297 weeks

  • randomness cuz i woz bord!

    1. Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same?
    10. What reminds u of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    15. Could you ever love me?
    16. Give me a nickname and explain why?
    17.Anything 2 say b4 u go?

    4 Comments 335 weeks

  • would u?

    --Would u--
    1.go out wit me?
    2.kiss me?
    3.let me kiss you?
    4.b my gf?
    5.re-post diss on ur blog for me t ansa ur questions?
    6.hav a relationship wit me?
    7.Dance wit me?
    8.Stik up for me if i was bein put dwn?
    9.Say yh if i askd u out?
    10.Greet me in public?
    11.Hang out wit me?
    12.Bring me rnd ur frendz?

    --Do u--
    1.fink im fit?
    2.fink im hot?
    3.want t kiss me?
    4.want t cuddle wit me?
    5.want to hook up wit me?
    6.fink im weird
    7.fink im a twat

    --Are We--
    1.frends?
    2.best frends
    3.in a relationship?
    4.gonna hav kidz lmao?
    5.enemies?

    --Am I--
    1.sexii?
    2.cute?
    3.funni?
    4.kool?
    5.loveable?
    6.adorable?
    7.Annoying?
    8.great to be with?
    9.attractive?
    10.mean?
    11.odd?
    12.twat?
    13.stupid?

    --Hav u Evah--
    1.fort about me?
    2.fort there might b an "US"?
    3.found urself wanting a KISS from me?
    4.wishd i were there for u?
    5.wanted to grab me?
    6.had a crush on me?
    7.had a dream about me?

    --Are u--
    1.happy that u kno me?
    2.mad at me?
    3.finkin bou me?

    omd'z!! wot a random fing t ask

    12 Comments 340 weeks

close Games

close Are YOU sexy?

?
Sexometer
 
My rank:
good looking to many
Vote For Me Here

My Sexy friends

0
0
0
 

Which of your friends is Sexiest?

close Zoosk

Zoosk
 

Flirt with Az!

150 characters max
 

close Whiteboard

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Vicksxo
    luv Vicksxo

    ant tked t u in ages x

    8/6/09
  • Kimbaly Xx
    luv Kimbaly Xx

    hi az!!!how was da cinema 4 u n ure lady?:D hope it was gd c u soon m8 lv kim xx

    7/3/09
  • Sophie
    luv Sophie

    hiya babe u okai? not seen u for a while wat u bin up 2? gb x

    4/23/09
  • Ma Baby Love
    luv Ma Baby Love

    Iya :D , Im Gd Thanx!x And I Aint Bin Doin Much Really Moved Out To My Own Flat And Goin College And Lookin For A Job Lmao!x Life Hey Lol!x Wat Bowt Yuh?x Hows Ya Mum And Bros?x Tell Ya Mum I Sed Hi =D!x Wb*!x Ly-x

    2/13/09 via Mobile
  • Ma Baby Love
    luv Ma Baby Love

    Hey how are u nt spoke to u for ages lol yuh ok? Wbx

    2/11/09 via Mobile
  • Kyles'One
    Kyles'One

    hiyaa (: im fine thanks. hows you? its Ook :D x

    1/16/09
  • luv - Heather'Ox

    Gdgd :D Okaay babe.. naah i aint been up to much reli just work you? xxx

    1/16/09
  • - Heather'Ox

    Heey Im fine thanks hows u? Yw was just a random add hope u dont mind :D xxx

    1/14/09
  • Kirstii M
    Kirstii M

    happy new year hpe u ad a gud 1 lvya kirstii m

    1/1/09
  • J.
    J.

    goodgoooood (: nahh this n' that hhaa yoou? x

    12/5/08
  • J.
    J.

    - snow problem :D yupp im good ty. you dear? xx

    11/27/08
  • J.
    J.

    didnt wanna be rudeeee so leaving a comment :D (y) x

    11/24/08
  • Graciie-Jayne
    luv Graciie-Jayne

    i cant belive i saw you in saddlers lol :) wasnt sure if it was you or not tho & dint wanna luk a twat just goin up to some randomer & it wasnt even who i thort it was lol xx av sum luv darlin x cb xx CLUBLAND:)

    10/6/08