If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Lisa Stock

ive joined some lesbian thing dnt know how help!!

7/18/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 27, Luv 23
  • I am Married
  • Profile views: 2,378
  • Last active: 12/14/08
  • www.bebo.com/st1fl3r
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
2007 was a boring year for me stayed in a lot didnt party hard and didnt spend quality time with my friends, well for 1 year only Lisa Stock is back and going to be bigger and better than before so watch out im coming to get you xxx
The Other Half Of Me
Luke Rual
Music
I LIKE ANYTHING AS LONG AS CAN SING TO IT I WILL LIKE IT
Films
grease is fab!!!!!!!!!! its got u its got me in
Sports
i used to like playing netball but aint played it for agaes but love to watch rugby would love to play it i love getting down and dirty
Scared Of
anything smaller than me nd the dark, and of being a good girl
Happiest When
partying and bing so drunk i dont know what i have done, and doing things i shouldnt, thats life, But feels old up the rugby club

close Video Box

help

close Quizzes

close Polls

close Blog

  • would you?

    NAME:L isa
    AGE:21
    SEX: yes please
    LOCATION: wales
    ARE WE CLOSE:as colse as i need you 2 b
    WOULD U KISS ME:def
    WOULD U SHAG ME:maybe
    HAVE U GOT A GF/BF:yep
    WILL WE EVER GET TOGETHER(AGAIN/1ST TIME):possible
    ARE YOU A VIRGIN:uuuummmmm
    HAVE YOU EVER SEEN ME DRUNK:everytime
    HAVE YOU EVER GOT ME DRUNK:yep
    HAVE YOU EVER WANTED TO TELL ME SOMETHING:y
    HAVE YOU EVER TOLD ME A BIG LIE:all the time
    HAVE YOU EVER THOUGHT OF ME AS GF/BF MATERIAL:eyp
    WOULD YOU EVER CHEAT ON ME:no
    WOULD YOU FORGIVE ME IF I CHEATED ON YOU:no
    WOULD YOU EVER MARRY ME:???
    WOULD YOU EVER HATE ME:
    WHATS YOUR GOODBYE MESSAGE(and make it good)

    0 Comments 352 weeks

  • SEXY


    ........?SeXy?...
    ....?SeXy?..?SeXy?
    ...?SeXy?...?SeXy?
    .?SeXy?.......?SeXy?
    ...?SeXy.?.....?SeXy?
    ......?SeXy?
    ...........?SeXy?
    ?SeXy?......?SeXy?
    .?SeXy?.......?SeXy?
    ...?SeXy?...?SeXy?
    .........?SeXy?

    ?SeXy??SeXy??SeXy?
    ?SeXy??SeXy??SeXy?
    ?SeXy?
    ?SeXy?
    ?SeXy??SeXy?
    ?SeXy??SeXy?
    ?SeXy?
    ?SeXy?
    ?SeXy??SeXy??SeXy?
    ?SeXy??SeXy??SeXy?

    ?SeXy?.......?SeXy?
    .?SeXy?.....?SeXy?
    ..?SeXy?...?SeXy?
    ...?SeXy?.?SeXy?
    ....?SeXy??SeXy?
    ....?SeXy??SeXy?
    ...?SeXy?.?SeXy?
    ..?SeXy?...?SeXy?
    .?SeXy?.....?SeXy?
    ?SeXy?.......?SeXy?

    ?SeXy?......?SeXy?
    ?SeXy?......?SeXy?
    ?SeXy?.....?SeXy?
    .?SeXy?...?SeXy?
    ..S?eXy?.?SeXy?
    ...?SeXy?SeXy?
    .......?SeXy?
    ......?SeXy?
    ......?SeXy?
    ......?SeXy?
    ......?SeXy?

    0 Comments 352 weeks

close Games

close Whiteboard

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Lisa Stock
    Lisa Stock

    not to bad yourself?? Have you finished with Chris??? How is every1??? xxxxx

    8/11/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    hiya babe how is u keepin xx

    8/7/08
  • Rtd
    Rtd

    Tell me about it, av just bought my own pad as well, it ain't cheap! Yeah that was some holiday, had a good laugh with you gals! No was just in florida this year at the start of june, thinking of goin again next year, fookin love it. Whats been going down ya rage? :L xx

    7/20/08
  • Badye Saker
    Badye Saker

    Zante was amazing! Me and abi belmont went.. Had the time of my life Laganas is really lively with loads of clubs ana You'd love it xxxx

    7/18/08
  • Rtd
    luv Rtd

    Hey, whats happenin? Aw the memories, that was the best holiday ever...apart from the U.S. this year You go anywhere this year, whats new? xx

    7/11/08
  • Jamie McCallum David Cryer
    Jamie McCallum David Cryer

    orite butty aye not bad u?

    6/9/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    to rite lol she go to llywipia primary kai will start not this sept but 09 and miles then i thin its 2010

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    id love to come back to ton but chris wont and everything is ok with the kids up here whit friends and tha like xx

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    we had one last year but sold it for the winter then we spent 400 on campin stuff went away and chris got threw off a hourse and i was left to put it all down so i said never again will i go campin so he went the next weekend and bugh me a caravan and we haven been away yet its the weather like i gotta take load of clothes for the kid coz they get stinkin loland i have to bring all the washin home its to much then like when im tryin so sort things out for chris for work and amber for school mega head stress plus puttin them all in the bath xxx

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    thats good enough lol never go out at all we was looking at a new house in pandy up by pandy comp but its like a 1000 every 4 weeks so we will have to see now next year get some cash behind us. we just got a new caravan not brand new but everything with it adds up the kids love it thow lol xx

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    dont see anyone ever u got any plans for kids?

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    real fast i have thought about it but nothing go to plans so im gonna wait for a bit we been doing our house up to sell but house prices are going down and all the work it wont be worth sellin up who do u bother with now ?big brother on tonight do u watch it?

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    are you married?

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    luv X Shh Baby X

    it went well thanks the kids are good amber is 6 today kai is 2 now and miles is 8 mts x what you doing now still working in that place?

    6/5/08
  • X Shh Baby X
    X Shh Baby X

    hi lisa how r u ?

    6/5/08
  • Shaun Huxton
    Shaun Huxton

    I think u must have me confused with randy :D Btw im nor the 1 tha shit out last sat :P lol :L :L :L xxx

    5/15/08
  • Not the Mama, Gotta love me
    luv Not the Mama, Gotta love me

    im good hun, in process of moving house atm, a little stressful, still at swalec, enjoying it tho, jo bradley is in charge now, hows u chick or Blu shud i say lol xxx

    4/12/08
  • Shaun Huxton
    Shaun Huxton

    Wa u say sorry for? :S :L xx

    4/3/08
  • Badye Saker
    Badye Saker

    It's a deal :D xxxxxxxx

    3/30/08