If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

JadeeGavan.

Facebook ALL the way (H)

2/26/10 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 408
  • from Wrexhammm (:
  • I am Single
  • Profile views: 4,499
  • Member since: May 2009
  • www.bebo.com/JadeG570
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
J Λ Ð Σ . G Λ V Λ Π ,א

Very Happy with my boy;:*
Matthew Griffith I love you soo much <pink>


Anyway i only came on here to change that and yeah add me on facebook Jadee Gavan. <love>

♪♫Your SEX is in fire.






     i       
     ♥  

    You







                ♥
Changing for the Better ( Y )
   
 
 
  musiccc    ♥ 
the blackout , the temper trap , My chemical romance , david gheutta , metroo station , paramore , 30 seconds to mars , prodigy , all american rejects , kids in glass houses , all time low , jay-z , laurent wolf , tinchy stryder , chris brown , eminem , taylor swift , kings of leon , flaurence and the machines , fall out boy bon jovi and loads more tbh could be here for daysss :P
    Matthew    
    Griffith

close Video Box

help

Bad Romance - Lady GaGa [Final Version|Lyrics|Download]

close Blog

  • Jadieeeeeeee Gavannnn





    Change is Goooood












    0 Comments 197 weeks

  • when there's nowere else to run is the room for one more son if you just hold on i got aoul but im not a soldier , i got soul but im not a soldier , i got soul but im not a soldier , i got soul but im not a soldier , from peace in the world im a big supporter, all these kids wanna drink is water , but the conflict destroys the bricks and mortar , see pain in their eyes i can feel the torture, when there's nowere else to run is the room for one more son if you just hold on i got aoul but im not a soldier , i got soul but im not a soldier , i got soul but im not a soldier , i got soul but im not a soldier.
    i got soul - young soul rebels


    my ship went down in a sea of sound, when i woke up alone i had everything, a handful of moments i wished i could changed, And a toungue like a nightmare that cut like a blade in a city of fools i was careful and cool, but they tore me apart like a hurricane. a handful of moments i wished i could change but i was carried away Give me therapy im a walking travesty, but im smiling at everything, Therapy, you were never a friend to me, and you can keep all your misery.
    Therapy- all time low

    0 Comments 200 weeks

  • H A C K E D

    Hello There Beautiful, Its Your Amazing Distant Cousin Here, ii Think Im The Best In The Universe Not You :P Jokes :L . Your Pretty Cool Tbh Babe, We Used To Go To Morris Dancing Together &+ ii Loved It :D , We Got Pretty Close And Then ii Had To Quit Because ii Couldn't Get There :( ii Loved It Tbh. Well One Year On, And We Met Again, In Cefn And We Had Such A Laugh Tbh, ii Thought OMG, ii Dunt Think We'll Get Along Tbh, ii Dont Think She'll Remember Me, But OMG It Was So Funny, We Waited For You For Ages &+ When Uu Finally Come Out, Because You Didnt Have Your Shoes, We Went To The Chippy &+ OMG The Fork Incidence Was Just Hilarious, &+ The Bush Incidence, OMG :L :L Babe Your Bloody Stunning :) And Such A Loverly Girl, ii Hope We Can Become Closer Again Cuz Your So Nice :) , ii Suppose Now That ii Found Out We Were Distant Cousins, ii Suppose Now ii Have To Say ii love you, OMG NO WAY! ii do bloody love youu,! xxx

    0 Comments 215 weeks

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Liam Partyn

    I just netted $920 in 5 days in my spare time! I love this site - http://x.co/KTKs Your going to be so happy!

    11/21/10
  • KirsT'
    KirsT'

    nupp but yuu hav jutin bieber skins so i added yuu xx

    12/3/09
  • Tia M
    luv Tia M

    heey, :) you know on your skins,how do you make the picture in the writing ? if you get what i mean :L x x x

    11/29/09
  • Rhiaannon
    luv Rhiaannon

    It's owed u smelly thing ;) x

    11/28/09 via Mobile
  • Rhiaannon
    Rhiaannon

    -_- :DD no loveee sorry, tomoraah tho (yn) love u more + more :)) xxx

    11/27/09
  • luv Sean.

    :L I'm not arguing...but jade loves me. ;) :P

    11/25/09 via Mobile

close Games

close Pet Society

close My Skins