If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Emo Kidd

Kerrang 2010 Bristol was amazing!

1/27/10 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 19, Luv 66
  • from Frome
  • I am Single
  • Profile views: 851
  • Member since: March 2009
  • Last active: 2/10/10
  • www.bebo.com/TomM2558
Post a Comment:

About Me

Tagline
Emo and Proud
Me, Myself, and I
Im 15 and 16 may the 5th. I love music and socialising with friends.My favourite music is heavy metal, rock and punk. My stereotype is emo(Doesn't have to cut!!) and i love my friends.
My school sucksXD its frome communiy college and yeah its lame.
i like to wear skinnies and i really really want snake bites but i cant untill im 16:/ :)
I like to meet new people and to socialise so yeah if you want add meh and we can socialise:)
my email address is..:twistatom@hotmail.co.uk
add me if ya want p.s its msn:P :) .... i think i use too many smilies:) :) :)
Music
I love Rise Against, Slipknot and My Chemical Romance. oh and im learning guitar:)
music is in my view what everybody is made of it defines you as a person and without it you are a nobody<---- sorry if thats harsh XD
Movies
300 and Sweeny Todd
Sports
Baseball, football(sometimes) and Basketball
Scared Of
losing the ones i love
Happiest When
with my friends.....especially Becca :) x x x x
Best Friends
Joe, Chris, Nathan, Naomi, Seb, Jo
 nny, Ammy, Jess, Georgie, Amii, Be
 cca and Charlie :D
Emo for life &lt;3
╔═╦══╦═╗Put This On Your
║╩╣║║║║║Bebo If You Support
╚═╩╩╩╩═╝Emo's Protection

92% of the teenage population has moved on to dance and hiphop. if you are part of the 8% that stayed with rock, put this in your profile.
_+++_________________________
 __
_+88____ _________________________
_+880________________________
 ____
_++88________________________
 ____
_++ 88___________________________
 _
__+880_______________________
 __++
__+888_______________________
 _+88
__++880______________________
 +88_
__++888_____+++88__________++
 +8__
__++8888__+++8880++88____+++ 88___
__+++8888+++8880++8888__++888
 ____
___++888++8888+++888888++888_
 ____
___++88++8888++8888888+ +888______
___++++++888888888888888888__
 ____
____++++++88888888888888888__
 ____
____++++++++000888888888888__
 ____
_____+++++++000088888888888__
 ____
______+++++++00088888888888__
 ____
_______++++++ +088888888888_______
_______+++++++088888888888___
 ____
________+++++++8888888888____
 ____
________ +++++++0088888888________
_

close Video Box

help

close Polls

close Blog

  • My blog of meeeee :)

    1. Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same?
    10.. What reminds u of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    15. Could you ever love me?
    16. Give me a nickname and explain why?
    17.R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    18.Anything 2 say b4 u go?

    7 Comments 221 weeks

close Games

close Bored?

1.Whats your name?
DINODUCKASAURUS RACK!!!

2.How old are you?
15

3.Are You single or taken?
Single

4.Do you have a crush on someone?
Yes ;)

5.How do you feel right now?
Tingly because i am talking to this person

6.Do you brush your teeth every morning and night?
Yush because i am a good lil ducky

7.Are you a happy person?
Im not a person ima Dinoduckasaurus and sometimes :P

8. wink face or  angry face or  <-- that face?
;) Wink face

9. cooool face or  ninja? :D
NINJA!!!!

10.Have you got msn? =p~
Yes twistatom@hotmail.co.uk oh yeah im smart giving it away on the internet

11. Whats your favourite songg?
If today was your last day <----NIKELBACK WOOOO

12. christmas or new year?
Christmas

13. Halloweeen or St patricks day ?
Halloween RAWR! see i scared you

14. do you like lepricauns!?
I EAT LEPRICAUNS *OM NOM NOM*

15. Do you believe in santa?
I EAT SANTA *Tries to nom* meh hes too fat *cuddles Santa*

16. <-- whats your tribal war chant?
RAAAACK!

17. do you talk alot?
Nope i RACK!

18. do you like star wars?
Yeah and Duck wasrs XD

19. Do you consider yourself a nice person?
Ima nicey Ducky

20. Do you work well in a team?
YEAH XD

21. Kisses or hugs ?
Huggies please :)

22. Do you hate anyone?
Nope

23.Pepsi or Coke?
Coke....but im not allowed it or il blow up XD

24. Do you drink?
Yes ima drunk Dinoduckasaurus

25. Do you belive in {a} god?
I AM GOD RAWR!

26. Can you cook?
Nope

27. Pancakes or Easter Eggs?
EASTER CAKES XD

28. Want to get married?
Yes :)

29. PIRATE ;D! yaas lol
Lol his hats too big XD

30. are you cool like him <-- :L
I am nowhere near as kool as him

31. Vampires?  lol
YUSH !

32. want children?
2, one a boy and one a girl

33.are you scared of clowns?
Nope they are scared of me *om nom nom* it tastes funny <----LAME JOKE!

34. <-- whats that guy doing?
Jacking off a toilet seat

35. whats your favourite boook?
The ugly duckling

36.Have you got a sick mind?
Oh yes

37. Do you like Eygptions?
YUSH

38.Ever fallen off a chair?
YUP i did when i read that XD

39. tea or coffeee?
Coffee X3

40. Do you think you would be a good king/queen?
Nope :P

41. whats the worst thing that you've ever done?
Died

42.Does it always rain on youuu ? (8]
Yeah coz im a Ducky so i like it :P

43.Last question .. did u injoy this quiz?
Yush

close Typing Speed

Emo's typing speed is
42 wpm!
he is faster than 73.6% of Bebo.
Want to see how you compare? Take the Typing Speed test!

close Music is your life

Music is your life

My result is: Music is your life and everything in it...

You can't live without Music a day without Music is like a day with out sunshine or life for that matter....
You base your entire music around Music, nothing else......
More quizzes:
What Style Are You ?
how random are you?
What is your usual mood????
Who is your Disney Prince? (girlz only)
Which Avril Lavigne song is you?
What Type Of Guy Are You
are you pretty or darn right ugly?
Try On the Hogwarts Sorting Hat.
See More Quizzes

close myWall

There are 4 messages on Emo's myWall

close Whats yuh theme song?

close Are You Scene, Normal,Emo Or a fake Bitch?

What Stereotype are you?

Emo

Your Emo.
You are emotional, you oftn get teased beacause of the way you dress. You are truely one of the colest stereotypes around. You love dark colours and peopl mistake you for a goth sometimes. Your addicted to your iPod you love skinny jeans you are one unique stereo type and you rely on your skinnies� band tee's, hoodies hats scarves and converse to keep you in the emo trend.
Your more likely to be a fashion designer or in a band :)

close which naruto charater are you?

which naruto charater are you?

My result is: uchiha SASUKE

Your biggest ambition is to kill you older brother Itachi. You are always bored and never interested and you never seem to care much about anything… this isn’t a bad thing though. All the girls your age find you irresistible but you have no time for them and pass them all of as stupid. You are very much a EMO kid but that was never a problem. You are filled with hate and are easily manipulated because of it. You don’t like very much and hate most things.

you are shy, quiet, strong, smart, and REALLY good looking.
More quizzes:
what kind of person are you?
how random are you?
What is your usual mood????
Who is your Disney Prince? (girlz only)
Which Avril Lavigne song is you?
What Type Of Guy Are You
are you pretty or darn right ugly?
Try On the Hogwarts Sorting Hat.
See More Quizzes

close Whats your love song?

close 100 Stupid Questions

100 Stupid Questions

Are you scared of creepy creatures?: Jason
Are you scared of cockroaches?: nope
Do you get scared in the dark?: nope
What is your favorite day of the week?: friday
Your dream car: ferrari
Your dream vacation: somewhere in the carribean
In your next birth, you would love to be: an eagle
In your past birth, you must have been: a tom:/
Your favorite pizza topping is: ham and cheese
How many kids do you want to have?: 1 girl 1 boy
Last TV channel you watched: scrubs
What are you wearing right now?: a bullet for my valentine top
What do you wear at night in bed?: nothing;)
Your favorite toy in childhood: i dont remember
How many teeth do you have?: all of them and one baby tooth
When did you last visit the dentist?: cant remember
Which toothpaste do you use?: a foamy one
Your preferred toilet paper brand: i dont know
Three things you can: my heart, my soul and my mind
If you had one person to take with you on a deserted island, it would be: a cuddly person
Your dream celebrity date: lady gaga
Do you believe in aliens?: yush
Do you believe in ghosts and such?: a bit
Favorite cocktail: rum and coke
Favorite fruit: apple
Favorite flower: venus fly trap
Have you puked at a party?: nope
You would love to get a tattoo done on your: chest
Have you pretended to be sick to avoid someone or some meeting?: yush
Do you cry easily?: not really
Do you swear a lot?: yush
Favorite body part in the opposite sex: hips and face
Corniest pickup line used by you on someone: i dont know
Corniest pickup line someone used on you: i dont know
What: Sonic
What: Shadow
Have you ever been caught in an embarrassing situation by your parents?: probably
The food you hate to eat: really strong cheese:P
Your favorite breakfast cereal: crunchy nut cornflakes
Do you have any pets?: 3 cats
If yes, describe your pets: fluff balls
Which is your favorite holiday?: back to america
Have you ever been drunk out of your mind?: yush
Ever been in a car accident?: a small one
The boy band you secretly listen to: i dont:S
The body part you would love to get pierced: LIP!!!
When did you last diet to lose weight?: im too light for a diet:P
What is the first thing you do in the morning when you wake up?: get dressed
Do you read newspapers or books in the toilet?: nope
Are you in love with someone these days?: im not sure if i am or not
Would you date a hottie who is totally dumb?: yush as long as she knows where my lips are
Has anyone slapped you on the face?: alot of people
What is the color of the underwear you are wearing?: black
Which is your favorite underwear brand?: le shark
What is your favorite denim brand?: i dont know
If you could afford a fashion designer, it would be: i dont care coz i wudnt pay anything for one
Your first cell phone was: i dont know
Do you prefer to text or talk on the phone?: text
Are you a sensitive person?: yush
Would you go for a one night stand?: nope
The romantic movie you like most: uhh does american pie count:P?
The action movie you like most: 300
Do you believe in heaven and hell?: i thought this was hell?
Which is your most memorable trip with friends?: hmmm lake district
Which newspaper do you read daily?: none
The magazines you like to read: none
Your first job was: a waiter
Did you have a best friend in school?: yush nathan hogan
Which email service do you use most?: hotmail
Have you ever walked to save money?: i cant drive
Where do you shop for clothes?: a shop
What was your pocket money as a kid?: dont gt any:(
Can you talk to someone for long hours on the phone?: yush
Do you like taking stupid surveys like these?: yush but its really long:O
If yes, do you have too much free time?: its easter holidays so yup
One memory you wish you could erase: my childhood
Any sport, you are really good at: hmm you tell me
In your purse, you keep a photo of: IM NOT A WOMAN
Do you take any medicine daily?: nope
Have you ever lied about your age?: once but thats coz my birthday was the next day
The last person you kissed was: i dont know
The last country you visited: america
Do you need music while you are studying?: yush i love music
A song you loved as a kid: the black parade
Any kiddie song you still remember: nope
Habits you hate in others: annoying me

close What does your Birth Month say about you?

close .


Relationship Prefrence
Would you rather have a fun fling or a lasting relationship? :
Fun fling or untill its a really serious relationship
What was your longest relationship? :
1 month 2 weeks
What is your favorite personality trait? :
fun loving
What is the most romantic thing a significant other could do? :
undestand if i needed space and/or time
When you are dating someone, what is the most important thing to you? :
same interests
Do you like pet names (ex: baby, sweetheart...)? :
yeah
What is your ideal night out with a significant other? :
going to a restaurant
What is your ideal night in with a significant other? :
sitting on a sofa ''watching'' a movie
Would you be able to tell someone you love them, even if you didn't feel it? :
i dont think so
Do you like relationships that invovle serious commitments? :
not at this age
If you ever got engaged, how would you want it to happen? :
hmmm as long as i knew it would work out i dont care
If you were engaged, would you want a wedding as soon as possible? :
no i would like to make sure my feelings are certain
Do you like to talk about the future when in a serious relationship? :
i dont know i have never been in a really serious relationship
Do you prefer a sensitive open relationship or a strong silent type? :
strong silent type
When in a relationship do you have to have contact with your partner on a daily basis? :
no i like time to myself
Do you like public displays of affection? :
only if their ok with it
Is there anything you won't tolerate while in a relationship? :
too clingy
What is one thing that you value most in a relationship? :
the person that you know is there for you
Would you ever be able to handle a long-distance situation? :
only if i knew i could see them once in a while
Do you believe in moving in together before engagement or marriage? :
only marriage
Relationship Prefence.....

close Playlist

close Whiteboard

close The Wall

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • luv AmyLeigh

    TomMarshman - how are you? been up too much? loveyou♥

    1/16/10
  • Jeeves
    luv Jeeves

    Omg Tom. i looked at ur friends list. and im not on there! =O im just insulted. =[ xx

    10/7/09
  • DanniDestroy
    DanniDestroy

    'Confirm Friend Story - Dont Know Them' Wtfff youve met me before:P Dont you remember:( xDxx

    8/29/09
  • Catt Xx

    hey u okii

    8/11/09
  • Pollyella-Rose Savanna Martin 8/6/09
  • Pollyella-Rose Savanna Martin
    luv Pollyella-Rose Savanna Martin

    Hehe its fine (: I dunno, just never properly happy, but is anybody? Haha yeah i skived that week ^__^ Sorry, well you probably would of just heard teachers bitching about me if i was (: hehe X

    8/5/09
  • Beccaa Brutal
    luv Beccaa Brutal

    Tehe Here Is The Love Back :) ilovveeyouuu x

    8/4/09
  • Konniecakes.
    Konniecakes.

    I'm good ty :) :) :) xxxxx

    8/3/09
  • Konniecakes.
    Konniecakes.

    Heyys :) Hows you ??????? xxxxx

    8/3/09
  • Diamond Beauty
    Diamond Beauty

    You're gorgeous! (: Please join? xo

    7/26/09
  • trashyscenewhore
    trashyscenewhore

    reeyytt iff yoouu seriousee bouutt thiss i havee a quickk taskk forr yoouu.. wichh hass too be hjanded inn byy tormmorr.. itt couldd hellpp you with a chance of beingg site modllee.. butt noot tsayinn ertt yett i wanntt youu too modle i wantt youu too go into the role of a trashy scene kid,, ?.. youu will be markedd onn .. howw adventerus its is facial expression.. clothes... and otherss.. fancyy givingg it ta tryy ?.. trashyy scene whore<3 causee ithinkk it wouldd be ferr good iff you twoo had a file togetherr and picturee of you twoo togetherr not tsuree yett ,. justt and ideaa

    7/23/09
  • trashyscenewhore
    trashyscenewhore

    thankkss forr doingg aree blogg .. we will get backk too youu <3

    7/23/09
  • trashyscenewhore
    trashyscenewhore

    thankkss forr jooinniiingg !! yess suree !! get your friends to joinn .. do oaree blogg make us a sign .. hel;pp us gettt thiss groupp startedd?!!! tarr <3

    7/23/09
  • Pollyella-Rose Savanna Martin
    luv Pollyella-Rose Savanna Martin

    Hey, Um im okay, i think...you? Heard you had work experience at st.lozzers X

    7/22/09
  • Saraahh
    Saraahh

    Heey Thaanks for the addd (:

    7/21/09
  • Samiee
    luv Samiee

    Heyyy ^.^ thankyew for the add tehe, hows yeww? xxx

    7/21/09
  • Emo Pandaz X
    Emo Pandaz X

    lol yay!!! xoxo

    7/14/09
  • Emo Pandaz X
    luv Emo Pandaz X

    hi hi ^^ hav sum luv! glad we buddyz! *glomps*

    7/14/09
  • Beccaa Brutal
    luv Beccaa Brutal

    RRAACCKK !!!!!!! Hewwooo Tom Yeerrppp You Are My Dinoduckasaurus Lol :L We Are Cooll Init (H) Your Hungry And Your Pecking Me :O Lol xoxoox =) LOVAGE Bacckkk <33

    7/12/09