If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Stephen

Add as Friend
  • Male, 25, Luv 106
  • from doire
  • I am Single
  • Profile views: 15,102
  • Member since: May 2006
  • Last active: 3/7/11
  • www.bebo.com/bigmcguinn
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
hey ther cutie!!
Me, Myself, and I
Wat..the..fuck..is..goin...on
 ? names steve aka frank the tank Im 21


uni......classes? i dnt fuckin think so
uni......drinkin? fuck yeah!!!!!!
im gona rock out wif my cock out! and im gona hang out wif my wang out! cuz daddys a regular here!
i used to get up at 8 get a wash get changed buy a bottle of VODKA!
then at 10 o'clock im abit tippsy, i stumbled over to stevies and horha the spanish tourist. i got them to buy to a bottle of vodka each and headed over to johnny were he was sitin wif a bottle of jack and an elephant thong on! it turned 12 and we decide to get sumfin to eat, but johnny had a better idea, he told me eatin was cheatin and that we shud invest r muny in sum more alcohol. we ended up touching each others legs just to break the ice, and horha shouted mmmmmm gracias. we all passed out and woke up naked at 8 and did it all over again!
a day in the life of a student at liverpool hope by stephen mc guinness

stephen_mcguinnes@hotmal.co.u
 k
Music
daniel o'donell lol oj!
love most music.......but dnt giva fuck wen im steamin so anyfing i can dance de lol

but bryan adams (evrything i do for you) has to be my favorite song eva!

goin to see him in march! woohoo
Films
rocky! all of them lol there klass! rocky six is one of the best, dnt giva fuck wat ya say!

braveheart too! culdnt beat it

and robin hood prince of theives!
classic, its the music in it at does it for me.

miricale on 34th street is a classic crimbo film!
if ya dnt kno it yir nat my friend!

dumb and dumber is soooo unreal.......its one of thee coolest films of all time.

lord of the rings is quite good too!
Sports
love football!

my team is man united, has to be like lol.

love football but love it more when im in the metro watchin it on a saturday r sunday gettin steamboat haha true r wat (duffy) lol.
like snooker too.
Scared Of
my ma lol na love my ma hehe :)

dunno wat im afraid of! dieing probly and being burried alive aaaaaaaaaggggggggghhhhhhh!!!!
 !
flash box!
evry so often i change my flash box. they are all either classics or crkrs! at the mo its me singing as usual on hols last years with the mates in gran can in patricks bar amazin. i was singing kareoke with no words so i guess i was jst singing but i rocked the life outa it!
The Other Half Of Me
Barry Halpenny

Barry Halpenny

hes a pourta rician thru and thru! jst like me!

close Video Box

help

Kings Of Leon Knocked Up Glastonbury 08

close Widgets


chester copperpot
View  | Create


close Quizzes

close Polls

close Blog

  • blue eyes

    Blue eyes
    People with blue eyes are very attractive, adorable, loves to make new friends. Will do anything for that special person. Kind, and polite. Can make anyone laugh or cheer them up. Loves to please the one they care or love for.

    7 Comments 373 weeks

  • omg another one

    1. Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. would u fuk me?
    7. Describe me in 3 words?
    8. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    9. What was ur first impression of me?
    10. Do u still think the same?
    11.. What reminds u of me?
    12. If you could give me anything what would it be?
    13. How well do u know me?
    14. What do u like best about me?
    15. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    16. Could you ever love me?
    17. Give me a nickname and explain why?
    18.R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    19.Anything 2 say b4 u go?

    26 Comments 373 weeks

  • stephen!

    01] I _____ stephen

    02] stephen is _____.

    03] If I were alone in a room with stephen, I would _____.

    04] I think stephen should _____.

    05] stephen needs _____.

    06] I want to _____ stephen.

    07] Someday stephen will ___.

    08] stephen reminds me of _____.

    09] Without stephen _____.

    10] My memories of stephen are _____.

    11] stephen can be _____.

    12] The Worst thing about stephen is _____.

    13] The best thing about stephen is _____.

    14] I am _____ with stephen.

    15] One thing i would like to know about stephen is _____.

    16] stephen should go and _____.

    17] stephen _____ me

    12 Comments 373 weeks

close Games

close Playlist

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Luetta Carney
    Luetta Carney

    heyyy whats up ?Tongues of Fire? and of the ?burning bush? of Mo

    8/23/11 via Mobile
  • Martina
    Martina

    I just profited $263 in a few weeks doing a little work! I learned from - http://x.co/KTBA thank me later

    11/21/10
  • John White
    John White

    I just scored $715 in four days doing simple things online! All thanks to - http://x.co/KTHb You will thank me!

    11/21/10
  • Ciara Mac
    Ciara Mac

    I just made $62 in a week working from home! Check it out at - http://x.co/KT8J You will thank me!

    11/21/10
  • Claire Harkin
    Claire Harkin

    I made $97 in a day working from home! Heres how - http://goo.gl/N2GRO You will thank me for this!

    11/20/10
  • Nicola Toland
    Nicola Toland

    wats happenin thanks for the shot in sunday nite lol x

    1/19/10
  • Sean Mcguinness

    WHAT'S THE CRAIC WITH YE LAD. HOW'S THINGS. KEVIN'S BACK FOR A FEW WEEKS AT THE END OF THE MONTH ARE YE GOIN TO GET A NIGHT OUT WITH US THEN

    1/10/10
  • David D
    David D

    wats happening ya we dancer you haha any craic this weather or wat ya looper ye, sitting we a we beer here, usual sunday drinking wooooooooooop

    12/6/09
  • Saoirsee

    Ur presentation was SUPER babes :DD :L :L

    11/24/09
  • Michelle C
    Michelle C

    ha ha your a head case, you looking forward to going away this weeknd???????????

    10/1/09
  • Michelle C
    Michelle C

    Some red stuff. is the we hearts you send, you rocket, ha ha, your still mad lol

    9/30/09
  • Michelle C
    luv Michelle C

    Would need to give you the red stuff, ha ha

    9/28/09
  • Michelle C
    Michelle C

    ach whats happening my long lost friend!!!!!!!!!!!1 missing use :( not up to much, going to liverpool on the 20th november, so looking forward to that, I hear your going to manchester, love it, you looking forward to it??????? some red gear since I haven't seen you in ages pimp lol x

    9/28/09
  • Disco Donnelly

    hi laurance... what about ye

    9/14/09
  • Fiona Deery
    Fiona Deery

    hi ann :) hi piagie :L

    9/12/09
  • Nataly Phelan
    luv Nataly Phelan

    saw this an thought of you sister lol http://www.youtube.com/watch?v=SLY7y...

    8/6/09
  • Michelle C
    Michelle C

    Hey hows it goinG? I put all the Turkey pic's up. You have to click on my photo's and go down them all, cause when i try and put them on my top 21 it keeps saying error. hope thats ok sorry

    7/29/09
  • Laura D
    Laura D

    Aye there is a crowd of us going,,, kinda looking forward to it now lol Whos the missus??

    6/28/09
  • Laura D
    Laura D

    Aye same:D :D 2 weeks to... who u all goin wit??

    6/25/09
  • Laura D
    Laura D

    Aw happy days how long u going for?? Yip am goin to turkey to on 24th July :D :D wat part u going to???

    6/25/09