If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Chelsea White

Ooo! I've got 12 friends o yeah! o yeah!

9/12/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 37, Luv 8
  • from Birth place - Tok Styling! Home is where my whanau is!!
  • I am Married
  • Profile views: 109
  • Last active: 12/23/08
  • www.bebo.com/ChelseaW179
Post a Comment:

About Me

Tagline
Spirit First!
Me, Myself, and I
Haya! Wow! What can I say?! My husband is my best friend. My son reminds me everyday too love simply. My job is fun. My whanau are always there. My friends are few but they know me well and still choose to love me. How blessed are we?! Jesus is my Lord and King!
Kung Fu Panda is funny az!
Music
Umm? Good, uplifting beats. Lyrics I relate too.
Films
Grease. Willow. Fame. Stars Wars 4, 5, 6. Terminator 1 &2. Shrek 1. Princess Bride. Notebook best love story ever! Kung Fu Panda, theres sooo much more I love movies!
Sports
Watch the big games of rugby on the telly. Play netball and touch. I'm a competitive soul, I love playing pictionary with my students and I MUST WIN!
Scared Of
Ummm? Not much. Living disconnected from the path destined for me. Randoms that are drug induced psychopaths and out of control! (awh nah they don't scare me, piss me off really).
Happiest When
I'm in the pressence of Jehovah, the Most High.
Disappointed When
I get offended by the truth. (But then sometimes I rejoice, cos it's in that moment that I learn something about myself that probally needs a make over! Dam it happens often!
Iwi
Tuwharetoa, Kahungunu boi!

close Games

close What Is Your IQ?

What Is Your IQ?

My result is: Superior Intelligence

You are very clever. You will go far in life, maybe not with romance though! :(

close Photos

close Whiteboard

close The Wall

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Aroha Shilo
    Aroha Shilo

    Happy New Year 2010 xoxox many hugs and kisses to you and the whanau. love ya heaps from the Riki-Hamana Whanau

    1/4/10
  • Donna Whitiwhiti
    luv Donna Whitiwhiti

    Hey, how come Jesus doesn't know me already? What's up with that? Any way i couldn't come to the game cause i had all the kids again and had to get this whare ready for when the other whare moved in...... Yeah Speedy told me about your tries. Woohoo. Then he also told me about you sorting out the punch happy tackler. Yeah! Little biarch!! Anyway i really don't bebo all that much but it's cool looking at everyone's photos. But you ain't got none. Have you asked Morgan to be your friend yet? Oh well that's enought from me see you wen i see you. Hopefully at the next game. Here's some luv and you can share it with Jesus.

    10/2/08
  • Ngahuia T
    luv Ngahuia T

    kia ora I'm not after pack horses for the lodge stay. I'm more interested in people who can be normal and do it without me having to be there, and you just tell stories about whatever and be real. You and speedy will be great! and it needs two people. Danny who owns the lodge does everything for the lodge, so he has the fire going and the water hot, and he's just chilled all the time. It's happy hosting. We have applied for a concession to do the Tongariro Crossing, so we need fit people to guide that too.

    7/17/08
  • S A G E
    luv S A G E

    Hey hey hey!!! What fantastic advice I tried it las nyt did feel betta!! made me feel ok for the time being so thats ok!! cheating or not lol!! been missin him hard out lately jus wish he was here to talk too well I do talk to him all the tym but would be sooooo good if he could give me advice as he did before and probably coz times going so fast and is nearly october. Well ill ask tui if he wants to sleep by his cuzn maybe satdae not friday and satdae he myt drive you up the wall and back lol! hes out at the shearing sheds today im jus tryna get in contact with their a*@$!^&e father he hasint been helping at all financially and ive decided who the heck does he think he is!!! so ill track him down im pretty sure hes back on the boat tho. Anyway love yous heaps and heaps and heaps gota go now hey I was going to m.a.c league training last nyt lol didnt make it going on friday at 6pm lol LOVE YOUS ALWAYS ME TUI KEA AND HERA XX00XX00XX00XX00

    7/17/08
  • S A G E
    S A G E

    ......Chels..are you 32!!! gosh who would have thought!! im sure you mean 22!! well your still so buutiful anyone would think that!!

    7/9/08
  • S A G E
    luv S A G E

    oooohhhhhh PRETTY CHELS!!!! Well your page is like so totally getting blinged up lolz!!! well done hehehe. So nah yeah how we meant to have a coffee on the skool holidays ah ah ah??? i think not!!! cool hera starts kindy soon what am i going to do with myself!!! oh how relaxing for me hehehe. well im at mums just a quiick stop in and chat coz tia needs mums car back to take bubba some clothes hes having a sleep ova at chakas goh my boy gets around!!! XX00XX00XX00XX00 lUV YOU xx00xx00xx00

    7/9/08
  • Fuzz.Ball.Runz
    Fuzz.Ball.Runz

    to get a new skin go to the skin options under ur profile photo ow bling it out

    7/2/08
  • Fuzz.Ball.Runz
    luv Fuzz.Ball.Runz

    ow wat u up 2 im going 4 a round of golf this morning

    7/2/08
  • Fuzz.Ball.Runz
    luv Fuzz.Ball.Runz

    sup owskiz wat chu bn up 2 i might come 4 visit in the holidays to c u guys ow mean x0x0x0 mwuahhhhhhhh

    7/1/08
  • Ngawai Travis Church
    luv Ngawai Travis Church

    Hey my cuzzie!!!! oh thanks so much for comming, it was so much fun! and did i say you ride a bull wicked!! Must have plenty of practice aee aee huh huh!!! :) hows titoko? what's this i hear you cut his hair off??? Mum said it looks good though! Hows speedy?? tell him we say chur chur!! Anywho just thought id pop in and give yah some lovin!! CHAO!!! Nga'z n Trav xxx

    6/26/08
  • Chaka Teao
    luv Chaka Teao

    Yay...joind the bebo fad! Nice photo of u n titoko! Heres sum loving

    6/26/08 via Mobile