If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

George Keddo

Hello :)

7/9/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 20, Luv 666
  • from Swansea
  • I am Married
  • Profile views: 20,536
  • Member since: April 2006
  • Last active: 1/7/13
  • www.bebo.com/No1Jackbastard
Post a Comment:

About Me

Tagline
Pounding vag since 1993 ©®
Me, Myself, and I
♥♥GEORGE RICHARDS ©® ♥♥

Irish & Scottish and the home girls from France, Missing you all soo much, had an outstanding time , love u all x




3scape 09 ♫






Swansea City AFC (L)

15,6ft,Swansea,

Away Games 08/09
<u/>Charlton 2-0 L
Plymouth 0-1 W
Crystal Palace 2-0 L
Wolves 2-1 L
Bristol City 0-0 D :(
Birmingham 0-0 D :)
Burnley 0-2 W
Portsmouth 0-2 W :D
Southampton 2-2 D :(
Notts Forest 1-1 D :(
Sheff Wed 0-0 D :(
Cardiff 2-2 :(

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Cardiff takes my tally to 12 away games 08/09
The Other Half Of Me
Geena

Geena

Awsome Girl :) &lt;3

Irish People from France
<3
Ben Jenkins
his mum goes to the stables :P :D ledgend
Adam OB
Heard of him ? Hardest boy in swansea
Twins
Ayyyyyyyyyyyyyyyyyy :D
Liam OB
Big tubs :P Ledgend !
Jordan sighford
Piggy :P Ledgend

close Video Box

help

David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch (Official Video)

close Polls

close Blog

  • Mee :D


    FACTS♥.
    name : Christopher George Richards
    age : 16
    piercing - 1
    tattoos - 0
    height - 5ft 11
    hair colour - brown
    siblings - ye 1 bro 1 sis
    children - naa
    How old do you act - 21
    How old do you feel - 21
    Do you have any pets - not atm


    LAST♥.
    movie you watched - Jackass 2 i think
    movie you rented - Saw 4
    movie you bought - American pie beta house
    song you listened to - RATM - Killing in the name of
    song that was stuck in your head - Abba mumma mia :L
    c.d you bought - HIM
    t.v show you've watched - Viva la bam


    DO♥.
    you have a secret crush - Naa
    you wish you could live somewhere else - Nope Swansea TID
    you think about suicide - no im not P*** S*******
    you believe in online dating - Nope Im Not rory stockton
    you like cleaning - its orite
    you like roller coasters - Love em


    FOR OR AGAINST♥.
    long distance relationships - No im not rory stockton with his manchester missus :L so definately against
    using someone - Against
    smoking - dont care really
    Death penalty - for

    HAVE YOU♥.
    ever lied to someone - fucking right i have
    ever been in a fist fight - Yee
    ever passed out on a street from drinking too much - No im not like sian beswick
    ever told someone you loved them when you didn’t - Ye erlier


    WHAT♥.
    shoes do you wear most - DC'S
    are you scared of - Fire ini ben :L
    do you want to be when you grow up - Builder
    is your least favourite chore to do - Dishes
    always makes you smile - ?????


    NUMBER♥.
    of people I can trust my life with - No fucker these days :L
    of times my name has appeared in the newspaper - Couple
    of scars on my body - 1
    of things in my past that I regret - Couple of million
    of times I told people I loved them today - 1


    FAVIOURITE♥.
    6 letter word - Vagist or George
    Sweets - Skittles
    Cartoon - Scooby Doo :L
    Cereal - Coco Pops
    Colour - Black
    Day of week - Sat
    Movie - Shaun of the dead
    Book - Dunno
    TV Channel - MTV
    TV Programme - Beyond belief fact or fiction


    PERSON WHO LAST♥.
    Saw you cry - Never cry do i ben :L
    Made you cry - Rebbeca kunuska :P
    Yelled at you - Emily jones Mess
    Smiled at you - Rhian jones i think or Fran Wendes


    HAVE YOU EVER♥.
    Gone out in public in your pyjamas - Dno i usually walk round my house naked :L
    Kept a secret from everyone - Ye
    Stolen someone’s newspaper - Newspaper fucking hell steady on
    Borrowed something never meaning to return it - yee


    LOVE♥.
    Do you believe in love at first sight - Yeah
    Most important quality to you in a relationship is - If the girl really likes you


    MISCELLANEOUS INFO♥.
    Do you speak any other languages - Na
    Last flavour you tasted - ???
    Last noise you heard - A Ghost downstairs
    Last smell you sniffed - ;) :L
    Last meal you ate(not a snack) - Dno like last week :L
    Last pretty thing you saw - ????
    Last emotion you felt - Today
    Favourite item in your home - Swansea city Season ticket !!!

    Fuck About ! xx

    x

    0 Comments 265 weeks

  • Mee ... bored ini !

    . Full name: Christopher George Richards
    2. Nickname: elv
    3. Birthday: November 2nd
    4. Place of Birth: Singleton Hospital i do believe
    5. Star Sign : Scorpio
    6. Male or female: Malee
    7. Year: 11
    8. School: Olchfa Comp
    9. Occupation: Mother Fucker
    10. Residence: Le Uplands
    11. MSN Screen Name: I cba get it up here

    __Your Appearance___

    12. Hair Colour: Brownnishh
    13. Hair Length: Short
    14. Eye colour: Brown
    15. Weight: around 24 stone :P
    16. Height: 5 ' 11
    17. Braces? Nope
    18. Glasses? Nope
    19. Piercings: 1
    20. Tattoos: Nope
    21. Righty or Lefty:Righty

    ___Your 'Firsts'___

    22. First best friend: Machew Bennet
    23. First Award: Swimming
    24. First Sport You Joined: Ruggers
    25. First pet: Cat : Dogs are way better
    26. First Real Vacation: Florida
    27. First Concert: Stereophonics
    28. First Love: Bens mum it was love at first sight

    ___ Favourites___

    29. Movie : Shaun of the Dead
    30. TV programme: Viva La Bam
    31. Colour : Red
    32. Rapper: Eminem
    33. Band: like loads ...
    34. Song Right Now: T-pain - Freeze
    35. Friends: All da boys
    36. Sweet/Chocolate: Sweattiees
    37. Sport to Play: Rugby etc
    38. Person: Bam Margera
    39. Favourite brand : Lyle And Scott
    40. Store: Qube.Republic.Hmv etc
    41. School Subject: P.E
    42. Animal: A piggy
    43. Book: Sphere
    44. Magazine: Rugby world
    45. Shoes: DC probs

    ___Currently___

    46. Feeling Happy: Yer
    47. Single or Taken?: Singlee
    48. Eating: nothing
    49. Drinking: Nothing
    50. Typing: Onn Msnn & this
    51. Online?: No shit sherlock
    52. Listening To: T-Pain - Freeze
    53. Thinking About: Stuff involving Girl
    54. Wanting To: Wank
    55. Watching: this !
    56. Wearing: Jamie Jams

    ___Your Future___

    57. Want Kids? Yupp
    58. Want to be married? yeahhh
    59. Careers in Mind: Own NUFC and take them to glory
    60. Where do you want to live:Mansion in the Costa Del sol
    61. Car: Lambo Muicerlago probs

    __Which is Better With The Opposite Sex___

    62. Hair colour: not to fusy
    63. Hair length: middle
    64. Eye colour: Whatever
    65. Measurments:Not to tall not to short
    66. Cute or Sexy: both
    67. Lips or Eyes: :S
    68. Hugs or Kisses: both
    69. Short or Tall: Bit shorter dan me so i can bve boss :D
    70. Easygoing or serious: Easy going to many Serious girls these days
    71. Romantic or Spontaneous: both..
    72. Fat or Skinny: middle Ugeeeeeeeeeee lol
    73. Sensitive or Loud: in teh middle
    74. Hook-up or Relationship: Relatiopnship
    75. Sweet or Caring: both ...
    76. Trouble Maker or Hesitant One: trouble maker haha


    ___Have you ever______

    77. Kissed a Stranger: ye
    78. Had Alcohol: Ye
    79. Smoked: Noo
    80. Ran Away From home: i think soo
    81: Broke a bone: yep
    82. Got an X-ray: yep
    83. Broken Someone’s Heart : Hopefully not
    84. Broke Up With Someone: Yes
    85. Cried When Someone Died: Nope
    86. Cried At School: Nope

    ___Do You Believe In___

    87. God: Nope but i believe in jebus
    88. Miracles: Nope
    89. Love At First sight: Dno
    90. Ghosts: Dno
    91. Aliens: No
    92. Soul Mates: Dno
    93. Heaven: No
    94. Hell: Noo
    95. Angels: Dno
    96. Kissing on The First Date: Yess
    97. Horoscopes: Dno

    0 Comments 282 weeks

  • Football factories best speech by tommy jonson


    Casual sex, watered down lager, heavily cut drugs and occasionaly kicking the fuck out someone. What else you gonna do on a saturday??? Sit in your fucking arm chair wanking off to pop idols? Then try and avoid your wifes gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage. Then go and spend your wages on kebabs, fruit machines and brasses, fuck that for a laugh i know what i would rather do...

    tottenham away love it!


    well said :P

    0 Comments 317 weeks

close Games

close Sonic The Hedgehog

Get Free Love in 3 Steps!

1. Click Here

2. Click The Advert that appears.

3. Paste Your Bebo Link And Enjoy Free Love!

close 63 Annoying Questions Survey

63 Annoying Questions Survey

Song that always makes you sad: Mariah Carey Endless Love Me and Ginas song.
Last thing you bought: Lyle and scott Stuff
Last person you argued with: umm cant remember
Do you put butter before putting the jelly on: yeah
One of your nicknames as a kid: Elvis
Did you ever own at one time a Nsync Cd: NO!
Favorite day of the week: Friday
Favorite Sundae topping: Strawberry sauce
Did you take Piano lessons: No
Most frequent song played: Dunno
TV show you secretly enjoy: BGT
Would you rather play basketball or hockey: Ice Hockey !
Date someone older or younger: Same Age or older
One place you could travel right now: :S
Do you use umbrellas: NO
Do you know all the words to your national anthem: Yeah
Favorite Cheese: Cheddar =]
Disturbed or My Chemical Romance: Disturbed
Blondes or Brunettes: Brunettes
Best job you ever had: Dunno
Did you go to your high school prom: =]
Perfect time to wake up: 1-2 =]
Perfect time to go to bed: 1-2
Do you use your queen right away in chess: Nope
Ever been in a car accident: Not really
Closer to mom or dad...or neither: neither
What do you call your sweetheart lovingly: Not sure :/
What decade during the 20th century would you have chosen to be a teenager: 90's
Favorite shoes you have EVER owned: DC's Mp
Do you have an article of clothing from your childhood: Yeah
Were you in track and field: Fuck that !
Were you ever in a school talent show: Nope
Have you ever written in a library book: Yeah
Allergic to: Nothing
Favorite fruit: Grapes or Oranges
Have you watched sex and the city: No
Baseball hat or toque: Baseball hat
Do you shampoo first in the shower or soap: Shampoo =]
Wet the toothbrush or brush dry with the toothpaste: Brush dry with the toothpaste
Pen or pencil: Pencil
Have you ever gambled at a casino: Yeah
Have you thrown up on a plane: Nope
Have you thrown up in a car: Nope
Have you thrown up at work: Nope
Do you scream on roller coasters: Nope
Who was your first prom date: Lauren Adams =](A)
Who was your first roommate: Sister :L
What alcoholic beverage did you drink for the first time: Uhh Cant remember
What was your first job: Dnoo
What was your first car: Aint Driving :)
When did you first go to a funeral: Never
How old were you when you first moved away from your hometown: Never Swansea TID
Who was your first grade teacher: Mrs Collins
When did you sneak out of your house for the first time: Ty beck session a while back
Who was your first best friend and are you still friends with them: Ben Jenkins ??
Where did you live the first time you moved out of your parent: Still live with parents =]
Who is the first person you call when you have a bad day: Geena Probss =]
Whose wedding were you in, the first time you were a bridesmaid or a groomsman: Never
What is the first thing you do in the morning: Yawn
What was the first concert you attended: Elliot Minor ?
First tattoo or piercing: Left Ear
Where did you go on your first airplane ride: Florida
First celebrity crush: Dno

close AstroSqueeze

"Too stressed out to get any enjoyment from life? Then it's high time you reassess your work load. Taking on too many projects could put a serious cramp in your social calendar. Learn to limit your tasks to the highest priority items and then treat yourself."

close bBo Addict

George is
59%
addicted to Bebo

close Future Buddy

close Which Psycho Footballer are you?

Which Psycho Footballer are you?

Roy Keane

Youre Just like Keano, you dont care what the consequences of you're actions are as long as you're voice is heard

close Texas Holdem Poker

My Stats
Chips: $40,530
Rank: 236516
Top Friends
Chips: $868,248
Rank: 941773
Chips: $147,254
Rank: 1219718
Chips: $88,673
Rank: 130985
Chips: $74,958
Rank: 2395
Chips: $72,580
Rank: 68072

close Playlist

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Hilary Gaddie
    Hilary Gaddie

    hiya you looking for someone to chat with? txt QTPIE to 68398 ;)

    10/8/12 via Mobile
  • Ashton Malabanan
    Ashton Malabanan

    heyyy would u be willing to chat sumtime? txt QTPIE to 68398 ;)

    10/7/12 via Mobile
  • Otha Hogancamp
    Otha Hogancamp

    heyy you looking for someone to chat with? txt QTPIE to 68398 ;)

    10/7/12 via Mobile
  • Jessi Zellner
    Jessi Zellner

    heyyy if you want to chat txt QTPIE to 68398 ;)

    10/7/12 via Mobile
  • Wendy Lanese
    Wendy Lanese

    heyyy whats up hundreds of thousands of years, the conjunction o

    8/23/11 via Mobile
  • Wendy Lanese
    Wendy Lanese

    heyyy whats up death, evil). This allegory is found in the ?Chur

    8/23/11 via Mobile
  • Nicholas.
    Nicholas.

    OMG... this girl is wearing nothing but her panties on her msn cam. Shes trying to set a record for most msn cam views.... hit her up on VioletaMckennonucutx@hotmail.com, its her msn messenger name

    10/28/10
  • Swansea Hater
    Swansea Hater

    iM CARDIFF 12 AWAY GAMES A SEASON IS THAT IT MY COUSIN WHOS 5 DOES MORE THAN THAT

    1/1/10
  • luv Sarah

    hmm since you havent had a bebo comment in 6 weeks, have love xxxxxxxx

    12/31/09
  • Geena
    luv Geena

    ino i miss you too :( and i miss my earing and belt aswell :L what you doing tomoro babe ? xxxxx

    10/30/09
  • Suzanne Loves Aoife
    Suzanne Loves Aoife

    Long Time No Chat Is Rite Pet:O :( .. I Be Good:) .. Aines Still As Cute As Ever:L .. Rorys Gud 2..Hes Actually Over In England Dis Week Working:) .. Awh We All Missing You Guys 2:( .. You Headin Bac Next Year Pet?:) :DD x x x x

    10/27/09 via Mobile
  • luv Sarah

    i hope your having fun in school :DD i love you <3 xxxxx

    10/14/09
  • Geena
    Geena

    I cant believe I seen you lastnight :-o! How where you in town babe? xxx

    10/11/09 via Mobile
  • Geena
    Geena

    George I love you :-). I miss you mind I never see you anymore whats happening to the world like :-o! You alright my darlin x3

    10/3/09 via Mobile
  • luv Sarah

    i love you too :DD x

    9/27/09
  • luv Sarah

    grr im going to kill you :( :( :( !!!!!!!

    9/10/09
  • Dyllyn.
    luv Dyllyn.

    lol :O what's a gurth :( ? x

    9/10/09