If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Helen Bowcock

goddd im boooooooooored!

7/11/07 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 22, Luv 31
  • from admaston/high ercall!
  • I am Single
  • Profile views: 1,723
  • Last active: 8/13/09
  • www.bebo.com/foxybabe2727
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
im booooooooooooooooored :D :D :D :D :D :D
The Other Half Of Me
C A R A

C A R A

she is a fanny xxxxx

Music
any kind reli!!
Films
anchorman, benchwarmers, napolen dynamite..n of crse girly films!
Sports
lmao yees i do all sport...:P
Scared Of
spiders! heights
Happiest When
sleeping, partying, with my friends! not at skool! :D

close Video Box

help

close Blog

  • was bored :)

    =]

    Wat wud u do if i...
    Committed suicide?
    Said I love u?
    Kissed u?
    Lived next door?
    Was raped?
    Started smokin?
    Stole?
    How did we meet?
    What do u think of me?
    Best memory of me?
    How long will we be friends?
    Do u love me?
    Have I hurt you?
    Wud u hug me?
    Kiss me?
    Do me?
    Are we close?
    Scale of 1-10?
    Am I loveable?
    How long have u known me?
    Describe me in 1 word..
    Have u ever been mad at me?
    Wat reminds u of me?
    Do u know me well?
    Are you going to put this in ur blog to see what i say bout u?

    1 Comment 320 weeks

close Games

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Gee Wall
    luv Gee Wall

    Hi :P How r u ?? random comment :D x x w.b x x

    10/6/08
  • Opal Sourisseau

    hiya Elvin OMG! this wild crazy hot girl is showing and playing with herself on msn messenger. Hit up flirtyvalerie1984@live.com before she gets off!

    9/10/08 via Mobile
  • Genaro Charlene

    whats up Laszlo Bebo is being stupid! I cant upload my pics for some reason. Hit me up on msn messenger jane22pink@live.com talk to you later

    8/9/08 via Mobile
  • C A R A
    luv C A R A

    Heleeeen.. I love you :) xx

    6/5/08
  • Casey Skillen
    luv Casey Skillen

    wahheeeeyyy its Casey thanks for the random questions tonight rofl!!!

    6/3/08
  • Marcus
    Marcus

    awww well would you look at that im still in your top friends , never stopped loveing me i see :D youv probably forgot to change it though :L but still i think you should remove keep me there :P xx

    5/14/08
  • Mr Higg
    luv Mr Higg

    We'll go a week on fri :P just for randomness Na my car doesnt do cruise more slow crawl xxxxxxxxxx

    4/20/08
  • Mr Higg
    luv Mr Higg

    O the same O the same u not been safari parking it again? Im grand though tar xxxx

    4/20/08
  • Mr Higg
    Mr Higg

    Hey stranger how be thee What ya been up 2 xx

    4/18/08
  • Owen

    owenhockeydude@msn.com ad me helen :D

    3/23/08
  • Miss.Hughes
    Miss.Hughes

    lmso :D :D yeye col is great well i suppose lol not really bin up 2 much just work really wht abwt u ???? xxxxxxx

    3/12/08
  • Marty J

    aww well thats well good then, it's weird how well ya end up doing when it matters actually. either that or the examiners were drinkin when they marked the papers, im pretty sure the ones who marked mine were lol! well done to ya anyways! yer am in 2nd year i completely stuffed up law last year and they said either retake law or choose different subject or get out lol ! nd philosophy was the only course that had places so had to do that much to my distress lol although some good has come from it, i met lou and in turn met you so yeah tis all gd lol wt courses you doin? xxxx

    3/11/08
  • James Bettis
    luv James Bettis

    All things are fine here, god knws why im still on my laptop at 20 past 11 when i have work at 5 tommmorrow morning....but what the hey, so what you been doing to keep busy? x

    3/10/08
  • Marty J

    ah gdgd! yeah i had noticed lol how you liking sixth form? im good ta yeah and exams went well good which is a surprise for me lol what bout you? xxx

    3/7/08
  • Miss.Hughes
    Miss.Hughes

    heya helen howa u aint spoke 2 ye 4 ages since ur ma grandad in all lol aww i miss school lol u bin up 2 much :D :D xxxxx

    3/6/08
  • James Bettis
    luv James Bettis

    Ello Monkee! Hows you...? I found you lol, not that i'd been looking or anything! You Okies?! x

    3/5/08