If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Molly The Chihuahua

My daddy loves me know and he plays with me and my brother Ceeko too. haha i won his heart!!! ......but sometimes he still tells me off =-(

7/26/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 21, Luv 10
  • from Kspiti Coast
  • Profile views: 173
  • Member since: May 2008
  • Last active: 10/3/08
  • www.bebo.com/MollyF1
Post a Comment:

About Me

Tagline
hehe im cute
Me, Myself, and I
hi my name is Molly, im a sable and black purebred Chihuahua. i am nearly 5 months old. im very cute, i love to chase my daddy but he doesnt like me. (well not yet anyway). i love rawhides and rope toys. i love to sleep in front of the fire and oil heater. i have 2 sisters and 1 brother. i am very spoilt if i say so my self cos my human mummy loves me to bits. add me if you love me (of course you will everyone loves little molly) lol my human mummy made me a pretty little flower jacket so i will get a photos of it soon k

Love Molly xXx
Music
snoop dog
Films
101 dalmations
Sports
running around in circles
Scared Of
loud noises and strangers
Happiest When
sleeping, eating, playing

close Video Box

help

Cha Cha Cha Chihuahua Song!!!

close Blog

  • revenge

    woof,

    my lil sister by 20minutes lol is a bully im going to get my revenge. Munroe alwaya bites me!! tonite when she is sleeping i will attack!! she better slepp with one eye open

    mwhahahahahaha

    i have to be careful, when my human mummy comes to check in on us i will have to act innocent. hmmmm......perfect i will start crying and she will rescue me before Munroe attacks


    hahahahahahaha

    love the little angel ........Molly xXx

    0 Comments 268 weeks

close Games

close Comments+

Leave a Comment

close Are you a good friend??

close Wet Nose Kiss

Send cute Wet Nose Kiss to your friends!

Recent kisses for Molly...
Molly received 2 wet nose kisses from recent kissers...

Sky

close Photos

close The Wall

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Lil G
    luv Lil G

    hello molly how u ? whoff whoff

    6/7/09 via Mobile
  • Reneelee
    Reneelee

    hi u should come join my chihuahua group :P im from wellington http://www.bebo.com/Profile.jsp?Memb...

    11/25/08
  • . Unwritten .
    luv . Unwritten .

    shes good growing heaps haha buht good omg she wudnt stop riggling last nyt!!!!!haha how are you my lil molly pop????

    8/11/08
  • . Unwritten .
    luv . Unwritten .

    atleast im not a cha cha cha chihuahua ur the smallest dog in town u never have to walk because they carry you around hehehehehehe ur mumy got that stuck in my head!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mwahz gurly gice sookie a hug for me!!

    6/2/08
  • . Unwritten .
    luv . Unwritten .

    ello pup i dnt think she does hehehehe but i just rang and she wasnt home:( but kayne told her to ring me hopefully he will hahaha omg i will have the money for your lil sisters vacinations nxt week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yaya hehe love you bub bubz hehe i calld you bubbubz!!!!!

    6/1/08
  • . Unwritten .
    luv . Unwritten .

    awwwww, hey gawjus!!!!!!! tell your mummy im coming to see her tmw!!!!haha and give my sookie sook a cuddle from me!!!!! mwah keEp smiling baby gurl!!!!! ur stepchuana chelz xoxoxoxox

    5/31/08
  • Molly The Chihuahua
    Molly The Chihuahua

    my page is awesom!! i love it lol

    5/30/08