If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Perry J

;) IF ЧΘUR ΘTHΣR HΛLF MΣΛПZ THΣ ШΘRLD 2 UU ,, THΣП CLICK MΣ TΘΘ ;)

10/21/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 21, Luv 18
  • from reigate
  • I am Engaged
  • Profile views: 621
  • Last active: 11/19/12
  • www.bebo.com/Perrydalegend
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
Wazzup
Me, Myself, and I
Hey well I'm 16 and quite eays to get along with. . but I do have one tip and that is to stayy off of my bad side. . beside that I'm fun to be with and any other questions jus post a comment. . . Well yeah thats bout it for me

wanna no more thne add my msn - almost-there@live.co.uk
Music
guns n roses, blink 182 but unfortunately they split up. . . um. .pretty much anything reli
BULLET FOR MY VALENTINE!!!!
Films
final destination films but again anythin reli

LEON. . holly no's wat i mena lol. . x x
Sports
MAN U ALL THE WAY. . . also AFL gd to watch. . .
Scared Of
Same as everyone . . .confusion
Happiest When
right now the girl of my dreams has come bakc to me. . holly i love you so so so much. . never leave me again. . x x x x x x x x x x
My closest friends
Well i guess an update is in order. . well there is georgie georgie, matt sutton, blackmetal, philippa, Jack, simon, and everyone else down the park
HOLLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH MY GOD SHE IS MY LITTLE PRINCESS. . I WILL BE HER FOREVER. .

HOLLY I LOVE YOU SO MUCH X X X X X XX X X X X X X X X X X X
The Other Half Of Me
XXday Dreamerxx

XXday Dreamerxx

Holly is my princess. . noone elses. x x x x x x

close Photos

close Addicted to Scrubs

Im so happy i could crap.
-Ted Buckland
Addicted to Scrubs now has 643582 fans.
Quizzes I've Taken
X
I've taken 7 quizzes
Saved Quizzessee all
Amazing!
If you were working at Sacred Heart, we'd all be wondering what the hell you were doing in that dump of a hospital! You're so full of useless scrubs knowledge that I'm tempted to towel-whip you 'til y ou lose the nerd-glasses ...
Scrubs Fanatic
You know your Scrubs and you're proud of it! You're the kinda person who watches Scrubs practically every night: even when it's a rerun! Your I.Q is A+ ...
Take this quizTake this quiz
The Scrubs Recruiting Race
X
100 points (Nurse)

close Games

close Texas Holdem Poker

My Stats
Chips: $200
Rank: 1353877
Top Friends
Chips: $18,151
Rank: 107682
Chips: $13,073
Rank: 618585
Chips: $6,695
Rank: 780871
Chips: $5,605
Rank: 1340193
Chips: $2,700
Rank: 918566

close are you a alchaholic or a stoner?

are you a alchaholic or a stoner?

My result is: Stoner

omg, put down that weed!!!!!!! seriously, how did u even afford a computer or internet connection. i mean duh ur stoned right now!!!!!!!!!!
seriously, didn't the green pixies tell you to stop smoking like, 10 minutes ago?! goshumz even they've given up on u.. sad
More quizzes:
how random are you?
What is your usual mood????
Who is your Disney Prince? (girlz only)
Which Avril Lavigne song is you?
What Type Of Guy Are You
are you pretty or darn right ugly?
Try On the Hogwarts Sorting Hat.
wat will ur next boyfriends nmae start with
See More Quizzes

close how crazy are you?

how crazy are you?

My result is: mellow jellow fellow

you never let one little thing freak you out.. your laugh is quite and cute. your are not a control freak. and becuase of that people dont give you that insane look that you dont like.
More quizzes:
Are You Liked ?
how random are you?
What is your usual mood????
Who is your Disney Prince? (girlz only)
Which Avril Lavigne song is you?
What Type Of Guy Are You
are you pretty or darn right ugly?
Try On the Hogwarts Sorting Hat.
See More Quizzes

close What song are you?

What song are you?

My result is: Sexyback - Justin Timberlake

You are Sexyback by Justin Timberlake.
You see yourself as a very self confident person as well as other people. You are the one that has many friends at school and at work. You are very happy with your apperence. Some people may see you as a bit 'self absorbed' but you don't let that get you down because you know your 'bringing sexy back'.
More quizzes:
what model are you?
Who's Your Perfect Celeb Mate?
Whats yuurh real name?
what will your baby girl look like
how interesting are you?
What colour best suits your personality?
What Rocky Horror And The Picture Show Character Are You?
Are you an Angel or Devil?
See More Quizzes

close are you ment to be together?

close WhoLikesU

close Video Box

help

Daily Smoker - roll a joint - Windmill

close Future Buddy

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • XXday Dreamerxx

    i love u

    6/8/10
  • Miss.Keeli
    Miss.Keeli

    omg i love ur video lol im defo trying that.... anyways when ru coming down to visit me hmmm? anyway hope ur gd hope to speak to u soon xxx

    9/19/09
  • Matty Massacre
    Matty Massacre

    hey perry hows u man

    11/24/08
  • K.Turt Uses Facebook
    K.Turt Uses Facebook

    wen is ur nex day off?

    11/24/08
  • K.Turt Uses Facebook
    K.Turt Uses Facebook

    dude wtf we need to talk

    11/24/08
  • K.Turt Uses Facebook
    K.Turt Uses Facebook

    hey man last night was harsh hope your alrite.

    11/18/08
  • BAck On Road Now Saynomore
    BAck On Road Now Saynomore

    alright u ? im gettin ma ped next week lol wen i pass my test i will cum up nd see u wubu2 ? ryt bak

    11/14/08
  • Danielle
    luv Danielle

    hmmmmmmmmmmm really xxxxxxxxxx

    10/3/08
  • K.Turt Uses Facebook
    luv K.Turt Uses Facebook

    hey perry i hope all the stuff about dan is alrite. you need some updated pictures, lol Give Perry J your luv for today. "All you need is luv, but what about me"

    9/17/08
  • Danielle
    Danielle

    drama_queen666@hotmail.co.uk xxxxxxxx

    9/12/08
  • A.K.A Pie
    A.K.A Pie

    At least I don't look like one of Jabba the Hutt's bogies.

    9/1/08
  • Sarah.Sanity
    Sarah.Sanity

    little-froggit@hotmail.com :D

    9/1/08