If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Ellie Hannam

Add as Friend
  • Female, 23, Luv 2
  • from East Rudham
  • Profile views: 3,750
  • Member since: February 2005
  • Last active: 1/7/08
  • www.bebo.com/ellebel
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
<---- emily
The Other Half Of Me
Emily Evans
Music
razorlight, green day, kooks, kaiser chiefs, killers
Films
Dude where's my car, Forest Gump, road trip, mean girls, lee evans, bridget jones diary, the hole, napoleon dynamite, clueless!
Sports
Tennis, netball, rounders
Happiest When
With my best friends!!

close Video Box

help

AWSOME AWSOME AWSOME OC !!!

close Blog

  • do it!

    1. Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same now?
    10.. What reminds you of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    15. Could you ever love me?
    16. Give me a nickname and explain why?
    17.Are u gonna put this on ur blog and see what i say about u?
    18.Anything 2 say before u go?

    2 Comments 361 weeks

close Games

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Emily Colman
    Emily Colman

    I just earned $225 in a few days doing a little work! I used - http://goo.gl/Ek2M9 Dont forget to thank me!

    11/20/10
  • Aaron Dougal
    Aaron Dougal

    Dougals having a PARTAY for his 19th on March 8th 7pm start! optional chav themed fancy dress! let me know whether u cn make it or not! see u there!

    2/1/08
  • James Brownley
    James Brownley

    hello on august the 25th at foulsham me and amanda r havin a party so please keep the date free and try your best 2 come, if any of your mates want 2 come let me know and i shall put there names down, as its invite only write bak even tho most of u know already thanks xxxx

    6/24/07
  • 6/22/07
  • Emily Evans
    Emily Evans

    Hey el, sorry i didn't reply sooner!! what have you been up to? hope you had a good easter!! hmmmm shall i try and ring you tonight!!?: i think i will! taraa xxx

    4/26/07
  • Anna. Innit.
    Anna. Innit.

    Do bo be doooo. Hello Elliepie. How the devil are you doing? I think you should get your arse to Fakenham sometime. Yes? Yes. Glad we got that sorted. xxxxxxx

    4/13/07
  • George Barnard
    George Barnard

    well doing nothjing at all sounds like alot of fun to me, apart from work and the occasional round of golf thats all im doin but there we go, have u got msn cus conversations on bebo are rather annoyin xx

    4/3/07
  • George Barnard
    George Barnard

    hey hows it goin, u got much planned for easter or just relaxin? probably wont see u and if not i look forward to our next mr street lesson xxx

    4/3/07
  • Princess Abbey
    Princess Abbey

    hey huni! how r u!? im getin majorly bored and missin u!!! we r goin 2 have well long chats when we get bk hehe. now my 4th day of being stuck at home! lol. u been up 2 much? wb love ya lots mwah x x x x

    4/3/07
  • Annie Vanstone
    Annie Vanstone

    hahaha. sorry, i really shud have said hello! dunno y i didnt........how are u anyway lovely? hows the old wyndham (NEVER kno how to spell that crap!) treating you? been up to much? X

    4/2/07
  • Emily Evans
    Emily Evans

    oh hello there stranger!! haven't heard from you in a while!? how are ya??? hope your ok, lots of love xxxxx

    3/20/07
  • Annie Vanstone
    Annie Vanstone

    saw u in h&m yesterday...................would have said hello.....but didnt think u were worth it............:P

    3/18/07
  • Emily Clare
    Emily Clare

    ok ok you gotta change that now! fuck thats soooo cringing! change it now! i give in! i changed yours back! if you dont change it i will prank you bad...love u xxxxxxxxxxxxxxxx

    3/11/07