If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Trish Manlyman

Only one persons updates but at least they are interesting! :-)

4/16/10 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 25, Luv 35
  • from Ballymoney
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 4,664
  • Member since: April 2006
  • Last active: 4/17/11
  • www.bebo.com/Trish_metal
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
I'm trish, I love to partay and go to gigs (mainly metal gigs)! I am very indecisive and impulsive so I don't know what I want but I want it now! I like to drink (social alcoholic) and for some reason find it exciting to use brackets all the time!!!

THE MIGHTY BOOSH!!! is the most awesome tv programme ever, it excites me way too much even more that brackets (though they still excite me). Can't wait ot see them live in Blackpool the day after my twenty first!


MUSIC!! is something I enjoy more that anything else, especially going to metal gigs all over the Uk but will hopefully be branching out to europe this year for my first fesitival. I love when all my mates get together to go to a gig where we all get really drunk and have an awesome time, always hilarious!!!! I also love playing guitar and bass even though I haven't been playing enough recently!
The Other Half Of Me
Jackie

Jackie

I love the rug!!

Music
Metallica, Pantera, Anthrax, Judas Priest, Primus, System of a down, Slipknot, Manowar, Korn, Slayer, Overkill, Dio, Exodus, Crass, Dragon Force, Saxon, biomechanical, U.F.O, In Flames, motorhead, radiohead, Muse, Korozia, Stone Sour, Hammerfall, Pink Floyd, Damageplan, Iced Earth, three inches of blood, helloween, killswitch engage, fourwaykill, Motorhead, Lost Horizon, Gamma Ray, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Jimi Hendrix, Led Zepplin, Deep Purple, Annialator, Carcass, Lynyrd Skynyrd, Megadeth, Iron Maiden lamb of god, devildriver, Skinlab, Testament, Death Angel, satch, Vai, the pistols, Qotsa, Jeff Buckley, Annihilator, BLS, black sabbath, Lordi, Nuclear assault, Ozzy, Queen, Slayer, rebel meets rebel, machine head, Rammstein, Cream, Rainbow, Cannibal Corpse, Gary Numan, diamond head, Drowning Pool, Korpiklaani, Mudvayne, My dying bride, Demons and wizards, Death, Kreator, Vio-lence, soil, panic cell, Black stone cherry, HELLYEAH!, heaven and hell, Jose Gonzalez
TV, Stand up and Film
tv: The Mighty Boosh (fuck I am obcessed with it), Garth Merangi's Dark Place, Nathan Barley, the IT crowd, Black books, Curb Your Enthusiasm, Father Ted, Gimme Gimme Gimme, Trailor park boys, Oz, Friends, My name is earl, arrested development, Brasseye, The larry Sanders show, Rock profile, Operation good guys, SOUTH PARK!, the young ones, bottom
Stand up - Russell Brand (funny and sexy, score), The Mighty boosh live, Bill Bailey, Eddie Izzard, Harry Hill, Dylan Moran, Ricky Gervais
Film: American History X, Catch me if you can, Goodfellas, Hannibal, Red Dragon, Apt. Pupil, the lord of the rings, dreamers, Shindlers list, A fish called Wanda, South Park the movie, Natural Born killers, Austin Powers, Waynes world, The Green Mile, Kingpin, DaVinci Code, Capturing the Friedmans, Bowling for Columbine, Monty Pythons the life of Brian, Some kind of monster, The Anchorman, Team America (fuck yeah), Borat, the pianist, the usual suspects, the majestic, man on the moon
Loves
Jackie!!!!Roshambo, Going to gigs, being pretensious! (I'm far more pretensious than you titch!!!) always being right even when I'm quite obviously wrong!! (haha) Getting pissed, Watching funny tv programmes with my sister like the mighty boosh, learning the mighty boosh songs, hanging with my class friends!!, Cheese, Ice-cream, murdering people (ah) I didn't murder anyone! (phew) drawing on people when they are passed out! Metal girly tops!! Badges (especially making my own with badge it!!)Dimebag's hair! Brackets! Marlon Brando lookalikes! Noel Feilding, Russell Brand, Kirk Hammett, James Marsters, Philip Anselmo, Johnny Depp, Z.P Theart, Theirry Henry, James McAvoy, CIllian Murphy(that is my top ten hot ass bitches list, I'd give my left testicle for one of them!!!) SEX! Drawing and playing my geetar!!Meeting new people, Long hair on men! My cd's! all the folks in my top 16!!!
Scared Of
Patrick Swayzay (ewwww) Cher!!!, Manbearpig (I"m being super serial), Children, Liza Manelli, Barbara Streisands nose, getting sticky, Steve Vai"s upside down mustache thing and extended clitoriouses! superherpaghonneashipilaids!
HATES
........HATES... (grrr)... people who don't use brackets, people who say 1. at the end of the day 2. to be honest 3. to be fair (bertie I mean you)! all three as a combo might make me murder someone! People eating really loud, Cucumber, Bitchy girls (except for me and girls I like we are allowed to bitch) My Baps! not having cock and balls (if I did they would be huge)! Scallies, Emo's, Rich kids! Being wrong! People who always brag about how much they know about music because I always know less!! Bastards! Uncordinated people! Ugly people.. people who get offended easily! (cunts), really religious people! Blasphemy is the future! People who don't like russell brand or the mighty boosh! Being shit on the guitar Stupid people! racism and other stupid irrassional predudices!!!CHick flicks (pretty woman, dirty dancing, ghost and greese) they make me vomit up my own pelvic bone!! Being poor! Being lazy
Drinks
FLIRTINIS (champagne, vodka, pinapple and a slash of lime! HARP (loyaltly), Tequilla (gets you bastard faced in a great way!!) Red Stripe (jamiaca mwan), Newcy Brown (except I drop them alot), occassional whiskey, BLACK DEATH (the metalist cocktail around), red wine with red bull (hardcore), most beers!! I"ll take shots of anything ...and will drink anything when I"m already drunk!!!
Quotes
'I don't trust something that bleeds for five days solid and doesn't die' Mr Garrison
'there is nothing to be scared of, except super aids, a t-spoonful of that up your ass and you'll be dead in three years'
'she gave me all this crap about not listening to her, I dunno I wasn't really paying attention' Dumb and Dumber
'awww thats just morbidly obese' Peter Griffin

close Video Box

help

Brasseye - Cake (made up drug)

close Widgets


Cats!
View  | Create


close Blog

close Games

close Typing Speed

Trish's typing speed is
61 wpm!
she is faster than 94.1% of Bebo.
Want to see how you compare? Take the Typing Speed test!

close Addicted to The Mighty Boosh

I'm a ragger-muffin from the streets.

You're a french duke, if ever I saw one - you lie around in hamocks all day eating soft cheese.
-Howard Moon
The Mighty Boosh Trivia: 
X
Journeyman (2320 points)
Addicted to The Mighty Boosh now has 35537 fans.
Quizzes I've Taken
X
I've taken 8 quizzes
The The Mighty Boosh Recruiting Race
X
100 points (Production Asst.)
Favorite Photos

close Super Comments

Trish Wrote at 01:58 am on Jan 30
  
See my awesome new Slideshow!

close Likeness

85%  "Same difference" -  Alex
95%  "Great minds think alike!" -  The
95%  "Great minds think alike!" -  Alex
94%  "Great minds think alike!" -  Alan

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Laura Cox
    Laura Cox

    I profited $327 in a few hours doing easy things! I learned from - http://x.co/KTC3 You owe me one!

    11/22/10
  • Dempsey
    Dempsey

    I netted in $578 in three days being on the web! It came from - http://x.co/KTFf You will love me for this!

    11/21/10
  • Craig
    Craig

    lol....you need to add me on Facebook! Heres my profile http://goo.gl/SiLoT

    11/20/10
  • Lees Gonna Kill You
    Lees Gonna Kill You

    ah man!! im a bit tight for cash this weekend but ill definitely try n get out. diamond?

    8/21/09
  • Lees Gonna Kill You
    luv Lees Gonna Kill You

    the usual shit. I work i eat i sleep lol. Havnt been out in feckin ages. Where ye headin for yer hols?

    8/8/09 via Mobile
  • Lees Gonna Kill You
    luv Lees Gonna Kill You

    trish ya ballbag i havnt seen u in feckin ages. Whats the happity haps?

    8/6/09 via Mobile
  • Paul Duffy
    luv Paul Duffy

    Hey you, get in touch and we'll solve yer boredom with the brand new 6 track devilmakesthree cd The Subservient!!!!

    4/10/09
  • Brona
    luv Brona

    hey bitch, wats up. Hows u?

    11/20/08
  • Anto
    Anto

    Hey Trish!! hope ya well!....finally got the album done and we're ready to go!!! SINOCENCE / DARKEST ERA / TRUCKER DIABLO GIG!!! NOV 8th Doors 3.30pm "NEW SINOCENCE ALBUM LAUNCH" THIS SATURDAY, BELFAST!!! We'll be releasing our long awaited new cd "Scar Obscura" THIS SAT 8TH NOV!!! in KATY DALYS, BELFAST as part of the weekly RocKD shows. Its been a journey thats for sure to get the album completed but we're well pleased with the result!! Recorded with Frankie McClay up in Einstien Studios for the first time we had a decent budget and were able to concentrate on getting the sound we've always wanted. Crackin supports at the launch from Darkest Era and Trucker Diablo Hope ya can make it down. Cheers. New tracks up on the myspace "Metalbox" and "Terminus" to give you an idea of what to expect /m/.....tracks also up on the Sinocence Bebo www.myspace.com/sinocence

    11/5/08
  • Rachael Blair
    Rachael Blair

    Hey Hey Hey The time has come again. Theres another awesome gig in the bush this saturday night (11/10/08) ! GUILTY BY ASSOCIATION are a new band on the scene, they're fast playing and heavy hitting with their new metal-esque style-eee! DOUBLEWIDE are 2nd on the bill with a metal/heavy/dirty rock sound and DROPCHECK are in line to open the night with an awesome raw rock/metal sound! Hard to say no! See you there Doors open at 9pm Entrance £3 Strictly over 18s only! Drinks promos available on night!

    10/7/08
  • Dale Buchanan
    Dale Buchanan

    see below!

    9/23/08
  • Lees Gonna Kill You
    Lees Gonna Kill You

    your bebo is officialy dead!

    9/15/08 via Mobile
  • Dale Buchanan
    Dale Buchanan

    hey mate this might interest you BnB Promotions Proudly Present BLAZE BAYLEY (EX-IRON MAIDEN / WOLFSBANE) RETURNS TO IRELAND AS PART OF AN IRISH TOUR ON THURSDAY 9TH OCTOBER ROSETTA BAR BELFAST SUPPORTED BY A LITTLE BITTER / DARKEST ERA / FIRELAND TICKETS ON SALE THIS MONDAY VIA TICKETMASTER @ £15 http://www.ticketmaster.ie/event/180... hope ye can make it!!

    8/17/08
  • Lees Gonna Kill You
    Lees Gonna Kill You

    where for art thou trish?!?!?

    7/30/08
  • Rachael Blair
    Rachael Blair

    Yo! KRUST are playing the mighty bush this saturday night, supported by SIX KILLER ZERO, NIYAH SKY and THE TOMMY SHOTS! Gig starts at 9, Entrance £3. Krust haven't played the bush in aaaaaaaaaages so come in and thrash it up!! See ye there

    7/18/08