If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

JOzanne

joahannie johanne banana

1/15/11 | me too! | Reply

Post a Comment:

Add as Friend
  • Female, Luv 82
  • from hamilton auckland
  • I am It's Complicated
  • Member since: March 2008
  • Last active: 2/12/11
  • www.bebo.com/jozstanley
Tagline
Yuh dont know
Me, Myself, and I
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness that most frightens us. We ask ourselves, Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous? Actually, who are you not to be? You are a child of God. Your playing small does not serve the world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine, as children do. We were born to make manifest the glory of God that is within us. It's not just in some of us; it's in everyone. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others.”

michelle alis

DONT LOOK @ MY MUM BAY

close Friends

close Texas Holdem Poker

My Stats
Chips: $18,769
Rank: 366991
Top Friends
Chips: $186,828
Rank: 156635
Chips: $59,128
Rank: 59425
Chips: $47,070
Rank: 852139
Chips: $45,695
Rank: 197702
Chips: $42,022
Rank: 782149

close Widgets


Check out my Slide Show!
View  | Copy  | Create


close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Josh.C
    Josh.C

    up2 too ?

    4/5/11
  • .Young.Nesian.
    luv .Young.Nesian.

    KIORA KOTIRO MA haha hey we cumn bak for a holiday in august 4 charitys sisters wedding z bianca n powhare still in aucks???

    1/17/11
  • .Young.Nesian.
    luv .Young.Nesian.

    wots urs n neis cell ph??

    1/15/11
  • .Young.Nesian.
    luv .Young.Nesian.

    HEY SIS...... how u been fah get off BEBO its so 2005 hahaha get on 2 FACEBOOK asap erbody on thea i neva cum on hea any more!!! hows nei give her my love take care miss u hard!!!!

    1/15/11
  • B
    luv B

    ring me0449859442

    12/20/10
  • Tauri Lyndon

    hey.. is ur bro ready to move? Will be thea at nine in morning.

    12/10/10 via Mobile
  • luv HiRani

    hi joanne hows things?? fahh its been ages..remember when you use to live here..and naomi cut up your clothes...hahahahahaha wat a crak up..aahhhh memories..lol. laah u

    12/8/10
  • Tauri Lyndon

    hi kuz

    12/7/10 via Mobile
  • Mihi McCormack
    luv Mihi McCormack

    hello hun, yes it b a long tym luv we r algud down in the south... young rex down hea wif us wif his 3 gurls roseana n hur man in chch as they ave a son and as 4 shannon he living whitiangi now i hear from him once a mths well hun u take gud care of urself....heaz of luv aunty

    10/20/10
  • Lil PHylliss
    luv Lil PHylliss

    hey cuz hw u? its bn agez aye, yeah we algud, wea u nw? nd wen i gt sum crdit il get around 2ringn u. . . heaz a luv!

    10/8/10 via Mobile
  • S N E E KY
    luv S N E E KY

    Hello ; what you been doing snob ? text me !! 0212162118 ;o :*

    9/21/10 via Mobile
  • B
    luv B

    watsup sita u algud???????keep n tush

    6/29/10
  • .Rangz.
    luv .Rangz.

    Hey Aunty Joe :D Thought I'd drop by and say Hi "Finaly" n giv sum Love :D I was tryin to reply but my dam brothers computer kept stuffing up but we got our own one now. And Yep your niece does hardout look like Bobby, shes such a tutu like him too lol Has to taste, touch and bite ( shes gettin her teeth now) everything she can get too hahaha. Theres another 1 on the way if Bob hasnt already told and yeh (baby makin machine aye) lol we real happy tho, So we best be coming over or seeing you soon Aunty. Ok I betta go this girls biting my leg. I betta go feed her lol Take Care and Much Love Jade n mum xoxoxox

    6/4/10
  • Fear The Fearless
    luv Fear The Fearless

    hey joe!! its shana....biancas cousin.......... wot u been up2?

    6/3/10
  • B
    luv B

    hey joanne wats happening????????????wats going on in the land of the long white cloud?????????working yet????????make that money!!!!!!!!! miss uze all heaps!!!!!! aight im out!!!!!! take care and look after urselves!!!!!!!! muah

    5/22/10
  • S N E E KY
    S N E E KY

    we not doiing much , just thee usuall , wbyouu ? & coool yeahp il tell her ; its 0212162118 ; aree you still going out with that clown ! >:( iddiot ! & keep intouch man ! Stop being a stranger !

    3/23/10 via Mobile
  • S N E E KY
    luv S N E E KY

    whaat youu upto snob ! Heart

    3/23/10 via Mobile
  • .Young.Nesian.
    .Young.Nesian.

    HEY MO.Q lyk my family pix i did n yea me still n 2 my art hehe k lov n miss u heaps jo dnt eva 4 gt daT n yull always b ma sista fo lyf!!! NATURAL!!!

    1/18/10
  • Quire Saint-Laurent
    luv Quire Saint-Laurent

    Hey gal wow gud 2 hear from you :) we are doing gud tanxs! Wat you been up to? Are you stll in Hamilton? Jus on the holidays cant wait for quire to go bak to skool, she's to kurpt at home :L :L :L :L :L other than that same shit differnt day lol.... Well hope all is gud wit you,, take care n kep in touch ox

    1/7/10
  • B
    luv B

    nuyeas al muah

    12/31/09

close Portraits

1295493626 2011-01-19 22:20:26 -0500

close How Sexy Is Your Name?

joanne
Your Name Is Too Too Sexy! :)

Your name scored 191 in the How Sexy Is Your Name Test

Click here to find out How Sexy Is Your Name?

close Playlist

close Video Box

help

Ciara - Ride It Feat Ludacris [New 2010]

close Posse