If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

StevieBaby

Poker her in the face!! XD:D

4/21/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 22, Luv 178
  • from Congleton in England (where i'm from), but currently Dunfermline
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 7,439
  • Member since: February 2005
  • Last active: 7/16/10
  • www.bebo.com/SXC_STEVE_O
Post a Comment:

About Me

Tagline
...Brilliant!
Me, Myself, and I
[RAWR]

Hi...am Steve

Am a lil crazy, but a like it =P .... but then again, you already know that =P

But....i can b semi-sane if needs be lol

At college studying Acting & Performance at HND and loving it =]
You will see my name in lights =] XD

FINALLY 18!!!! YASSS! feels sooo good! Just my party to go now!!!
GUYS - If you havn't replied to me now...im afraid you wont get in!!

[CHEESY GRIN] =D

♀ + ♀ = ♥
♀ + ♂ = ♥
♂ + ♂ = ♥
Music
Nefin .... Linkin Park, FOB, Plain White Ts, The Hoosiers ..... etc =P
Films
The Shawshank redemption!! Finding nemo, liar liar, Ali-G in da house, the rush hours, resident evils, the wedding crashers, lucky number slevin....24 and The Bill r the best series!
Sports
am shit at most sports but play them neway. Pisses most ppl off, but hu gives a shit. The only sports i really am ne good at is badminton nd athletics.
Happiest When
Being with friends....Acting....singing.
 ....bein a tit =P .... at parties .... the usual XD
College
Absolutely love college at the moment ! Never a dull moment with the drama crew =P however im sure every other person at that college hates us, because we are the loudest people there =P lol. Completely not what i expected, but so much better ! Iv made so many great friends =] my only regret is i didnt go there sooner lol ! However, my first observation though ... there is a great lack of good looking guys =\ hmm .... lol

close Polls

close Blog

  • Wud u?


    [_] go out with me?
    [_] give me your number?
    [_] kiss me?
    [_] let me kiss you?
    [_] watch a movie with me?
    [_] let me take you out to dinner?
    [_] take a shower with me?
    [_] be my bf/gf?
    [_] have a fling with me?
    [_] take me home for the night?
    [_] Would you let me sleep in your bed?
    [_] re-post this for me to answer your questions?
    [_] give me a piggyback ride?
    [_] have a relationship with me?
    [_] Dance with me?
    [_] Have sex with me?
    [_] Help me with homework?
    [_] Tickle me to death?
    [_] Let me tickle you?
    [_] Stick up for me if i was being put down?
    [_] Carress my body?
    [_] Play strip poker with me?
    [_] Say yes if i asked you out?
    [_] Get wasted with me?
    [_] Instant message me?
    [_] Greet me in public?
    [_] Hang out with me?

    6 Comments 347 weeks

  • jst do it, c wot ya get, and leave a comment of wot it is so myself nd others cn have a laff..


    Take the last letter in your first name:

    A - I fucked
    B - I have
    C - I need
    D - I sucked
    E - I gave head to
    F - I got wet n wild with
    G - I tasted
    H - I played
    I - I swallowed down
    J - I blew
    K - I got down and dirty with
    L - I loved
    M - I hated
    N - I was desperate for
    O - I ordered
    P - I partied with
    Q - I had quickie with
    R - I got rowdy with
    S - I sold
    T - I turned on
    U - I gave birth to
    V - I stripped for
    W - I milked
    X - I gave hand to
    Y - I aroused
    Z - I sold

    Take the last letter in your last name:

    A - a hobo
    B - a male stripper
    C - a cat
    D - a pencil
    E - a naked statue
    F - a firefighter
    G - a goat
    H - a MILF
    I - a bastard
    J - a male prostitute
    K - a clock
    L - an adult toy
    M - a Louis Vuitton bag
    N - a whore
    O - a DILF
    P - a pimp
    Q - a quarter
    R - a pornstar
    S - a slut
    T - a nerd
    U - a stuft animal
    V - a bitch
    W - an ugly fat kid
    X - a cheerleader
    Y - a gay guy
    Z - a pyromaniac

    Now take the first letter of your middle name (if you have no middle name, put the first letter of your mothers maiden name):

    A - and I enjoyed it
    B - for a one night stand
    C - for money
    D - so I could hookup with a jock
    E - and I got banged after
    F - for a water bra
    G - for a cherry flavored condom
    H - so I could get a nose job
    I - for a vacation
    J - for birth control
    K - for a shopping spree
    L - so people would talk about me
    M - and it was hot
    N - so I could get butt implants
    O - for sex
    P - so I could go around naked
    Q - all for lust
    R - just for the attention
    S - for love
    T - so I could be sexy
    U - all for a fat kid
    V - and i hated it
    W - all for pleasure
    X - so I could get a boob job
    Y - for lube
    Z - all for a hot guy

    18 Comments 347 weeks

close Games

close Future Buddy

close Video Box

help

30/90 - TICK, TICK... BOOM!

close Playlist

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Saazzaa
    Saazzaa

    heyyy Friday 27th novemeber east end inn, touch @ 7.30pm MY 18th PARTY!!:D hope to see you there xx

    11/16/09
  • Michael Blaney
    Michael Blaney

    hy dude listen i run online tournaments if u wanna join up to the just go to http://onlinegamer.findtalk.net ido fifa 08 + 10 pes 09, gta4 plus other one mates check it out

    10/9/09
  • Lynne

    Hey! Not spoken to you in aaages! How are you? What are you up to? Give me a comment or text sometime :) x

    9/29/09
  • luv Kara Scobie.

    HELLO!!!! :) how are you?! fancy having that night out next week maybe, or the week after? we could see who else would be up for it, sure fraser would be?! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    7/2/09
  • Saazzaa
    Saazzaa

    steveeeeee:D oliver starts tonight! are you excited? xx

    6/17/09
  • Seaney Bitch
    Seaney Bitch

    мя нυмραgє gєт υя яαт σσт ....:O 8) xx

    6/5/09
  • luv Kara Scobie.

    things are jolly good with me. went a walk today though right round lochore meadows with a mate and for some daft reason i wore flip flops and they were rubbing my right foot on my big toe so that's a little sore. bad times. hmmmmmmmm am i meant to know what you're on about regarding the hoover? LOL. ... just because i kind of don't? do explain. YES about a night out. i soooo want to have a proper town night out with you now that you're old enough (: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    6/2/09
  • luv Kara Scobie.

    helloooooooooooo! (: random comment. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    5/21/09
  • luv Kara Scobie.

    last night was so much banter!! :D i'm sober enough to remember and bring mine and frasers present with me today, hahaha! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/11/09
  • Aileen Xox
    luv Aileen Xox

    Heyyyy Howz Yhoo?? Wb Xoxo

    4/7/09
  • Saazzaa
    Saazzaa

    heyyyyy:D sorry its late but we just got the internet in america working haha:L :L happppy 18Th:D :D love you xx

    4/4/09
  • Kimberley
    luv Kimberley

    Steven :) enjoy your day at queen anne :) exam went good :) hmmm did i tell you i can come :O i better off haha cytness in a few weeks :D x x x

    4/3/09
  • Seaney Bitch
    luv Seaney Bitch

    phone me x

    4/3/09