If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Georgie Savva.

18 Today :D xx

11/19/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 22, Luv 857
  • from Paignton
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 31,932
  • Member since: March 2006
  • Last active: 8/22/10
  • www.bebo.com/3_The_Best
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
Want My Msn ? Just Ask Yeah ?
Me, Myself, and I
-        Gєσяgιє Sαννα
-       Pαιgntσn Mαtє (Y)

      
-      -18 Years Old (Y)
-        Peugeot 106
-     Man United / Chelsea
-         My Boys / Family
-       ♪ Music ♪ - R & B Rock
-        [Comment Me]
-           Ill Comment Back
-      Msn ? Just Ask.....
-          Byeeeeeee



Oh Baby, All steady up in the club, just swagging doing my thang
Popping bottles with models and just watching them drank
Partying so hard, the ladies don't want it to end
They looked at me and said, I heard that you're a heartbreaker ♪


Facebook ? http://www.facebook.com/profile.php?...
It is the way forward to be honest :L x

close Video Box

help

Ne-Yo - Mad [NEW OFFICIAL EXCLUSIVE]

close Blog

  • Answer This please ?

    Who are you?
    Are we friends?
    When and how did we meet?
    Would you kiss me?
    Would you fuck me?
    Give me a nickname and say why u chose it?
    describe me in one word?
    What was your first impressions of me?
    Do you still think that about me now?
    What reminds you of me?
    If you could give me anything wot wud it be?
    How well do you know me?
    When was the last time you saw me?
    Ever wanted to tell me sumat that you couldnt?
    Are you gunna put this on ur blog n c wot i wud put about u?
    If you were asked wud you go out wiv me?
    What would u give me out of 10?

    6 Comments 253 weeks

close Games

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Lovella Bezanson
    Lovella Bezanson

    heyyy whats up carried along by a crocodile ?to show the motion

    8/23/11 via Mobile
  • Ardisj Seth

    You have to check this out http://alturl.com/xgv4v

    8/13/11 via Mobile
  • Oolala Hair Extensions
    luv Oolala Hair Extensions

    Thought i'd leave you a comment for old time sake lol! Its Hayley btw! loling at bebo!

    1/7/11
  • Bekii
    Bekii

    I earned $165 in a month browsing the internet! Heres how - http://x.co/KT9k Dont forget to thank me!

    11/21/10
  • Connor James Mackay
    Connor James Mackay

    I just made $2 in a week just working at home! Check it out at - http://x.co/KT7b You will thank me!

    11/21/10
  • -Amber
    -Amber

    Hey.. Thank'you for the add. Who's this?

    10/11/09
  • Callum Macleod 9/29/09
  • 9/8/09
  • Socialbot

    add my pacman app :) AppLink:10193193349

    Comment sent from Commentor
    8/31/09
  • James Dawkins
    luv James Dawkins

    yh mate was mine and i crashed, im loosing my license i think but i got a civic now lol. yh aint seen u for timeeeee i seen u drivin around though wat u doin u working now ?

    7/11/09
  • Suck'My'Dong
    Suck'My'Dong

    omggg. i havent spoken to you in agessss ;o how aree youuu ? x

    5/10/09
  • Megan Love Boys
    Megan Love Boys

    lovexxx

    4/18/09
  • Cal Duffy
    Cal Duffy

    yo savva hows it goin pal....its hotshot btw lmao have u got luke waldrons number im sposed to go see him tomoz like n just realised i got the rong number for him lmao n i cant get a hold of him like cheers pal

    4/16/09
  • Jinxed
    Jinxed

    Alryt mate, you ok? Ent sin ya 4 ages, n cudnt reli stop the uva day wen i wer drivin :L Hows ya dad? always see him taxiying lol wubu2? Jord xx

    3/23/09
  • CRazy Cookie

    hey wots ur msn??

    3/4/09
  • CalumsGirl-
    CalumsGirl-

    Ello :D Omg Ent Spoke To You In Ages :O Lol, Ano :( You Been Okay? Ly x

    2/27/09