If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

KiKi.Fox.Lovin.Purple

I Love Yhu Chris!!!

8/25/09 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 152
  • from United States
  • I am Single
  • Profile views: 4,468
  • Member since: November 2007
  • Last active: 6/14/12
  • www.bebo.com/ONE_OF_A_KIND_CHIIC
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Me, Myself, and I
╔×═══════════×╗
← DAT DROP D3AD
GLAMOROUS CHIIC.
GOOD LOOKS &
P3RSONALIITY
WAT MOR3 COULD
YU ASK 4!!!
╚×═══════════×♥

Wats up dis b ya gurl Kiara Sha'Juan Almore aka Kiki heer on bebo jst chillin wit mi niggas while reppin dat class of 2011(Get Like Us)*~*

IM DA KIND OF CHICK DAT MAKES YO MAN STOP PAYING ATTENTION TO U AND FOCUS ON ME,UPGRADING THESE NIGGAS EVERY CHANCES I CAN,HOES KEEP LAUGHING CUZ EITHA WAY IT GOES I GOT YO MAN,CUZ ME AND HIM AINT GOTTA BE 2GETHA STLL DONT STOP HIS FINGERS 4ROM DIALING MI NUMBER,WELL LET ME INTRODUCE MYSELF IM NO OTHA DEN................

On M! GROWN WOMAN STATUS 1,000,000,000%

*~*MSZ.KIARA SHA'JUAN ALMORE AKA KEKE BKA CINDERELLA*~*
JONESTOWN 4LYFE

-------ii H4D 4L0T 0F GR0WiiN UP 2 D0 && ii H4D 4L0T 0F L3SS0NSz 2 L34RN...ii GU3SSz Mii J0URN3Y H4Sz JST B3GUN....----------
♥~MII NIIqqAS~(!II LUV YAL)♥
☆★VAL3RII3, RU3iiSHUN, CII3RRA,
 AlLIISON, JUSTIIN, CAR3Y, THURST
 ON, JAMIIAH, CHRIISTIIAN, TU3SDA
 Y, J3R3MY, NANA,
TIIA, K3K3, N3N3, BARN3Y, JAK3VII
 A, NA3, TW33T, T3T3, P3IIUNDRA, KH
 AL33A, CANDIIC3, TA3,
MIIA, D3JA, JASMIIN3, C3CIIL, MAR
 Y, MONIIKa, SHUNTAVIIOUS, D33, MU
 RK, PAShA, MALLORY, L~DUB, K3N, SH3MEKKII, ND CORDN3Y, ND MANII MOR3!!!☆★
MII FUTUR3
MII FUTUR3 IIS 2 HOP3FULLY B3 A MOD3L, SIING3R, ND AN ACTR3SS...IIF II DNT II MOST LIIK3LY WIILL B3 A NURS3 4 CHILDR3N CUZ II LUV KIIDS...
IIT'S ALL BOUT ME
MII NAM3 IIS KIIARA SHA'JUAN ALMOR3...II AM CURR3NTLY 15...II AM IIN DA 10th GRAD3...MII FAVORIIT3 COLORS R BLU3, Y3LLOW, PIINK, ND TURQUOIISE...II AM ALSO CURRENTLY IIN A OKAY FRII3NDSHIIP WIITH YO MAN(Y3A HATAS)...II CN ONLY TRUST A F3W OF MII FRIIENDS LIIKE VAL3RI3, TA', RUEiiSHUN, FIESHA,
 KIERA, ETC...BT IIF YU WANNA KNOW MORR3 BOUT M3 D3N POST A COMM3NT OR S3ND A PRIIVAT3 MSG.....
THIINGS II LIIKE 2 DO
II LIIK3 2 PARTY...TRY N G3T OUT DA HS3...HANG ARUND MII GIIRLS...ND TLKIIN 2 MII B3ST FRII3ND YO MAN...OH Y3A ND II LIIKE IIT W3N D3Z HATAS TLKIIN BOUT M3 CUZ IIT L3TS M3 KNO IIM ON D3Y MINDS 24/7....
ZODIIAC SIIqN
IIM AN ARII3S...MII B-DAY IIS ON APRIIL DA 8th...
*2 RU3iiSHUN 3LLiiSz 4K4 PURPL3 KiiSSz3Sz*
DiiSz iiSz 4 SHUN SiiNC3 SH3 S4YSz ii 4iiNT q0T NUN B0UT H3R...LUV YU CHiiCK...L0Lz...BUT 4R34L D03 DiiSz CHiiCK iiSz V3RY R34L && CL4SSii...SH3 qN3 K33P iiT 100 R3qU4RDL3SSz!!!....

close Video Box

help

Keri Hilson ft. Keyshia Cole & Trina - Get Your Money Up (New Single 2009)

close Polls

close Blog

  • CL34R iiT 0UT!!!

    S33 LUK M4N3 ii q0T DiiSz PR0BL3M...iiM STUCK iiN D4 MiiDDL3 iiN 4 PL4C3 D4T ii DNT W4NN4 B3 && iiM LiiK3 [[D]] C4N ii BR34TH [[S]] iiM N0T WiiTH N0B0Dii S0 iiM FR33 2 TLK 2 4NY1 ii W4NT 2 BUT YU M4KiiN M3 LUK LiiK3 4 H03 0R SUM && D4 W4Y ii F33L B0UT D4 WH0L3 TH4Nq iiSz [[F]] YU && WH03V4 q0T 4 PR0BL3M WiiTH M3 CUz Kii4R4 qN3 D0 Kii4R4 R3qU4RDL3SSz...[[S]] YU TLK 3V3RYB0Dii D3N ii H34RD YU W4Sz [[G]] [[D]] LiiL D4DDii SL0W D0WN W3LL L3T M3 q3T D4 [[F]] 0FF DiiSz BL0q.


    SiiNC3R3LY Y0URSz
    Kii4R4 "S0L0 R0CK3R" 4LM0R3

    2 Comments 215 weeks

  • ii q0TT4 T4K3 D4T W4LK

    iiT S33MSz LiiK3 D4 CL0S3R W3 q3T D4 MR3 F33LiiNSz ii q4iiN 4 HiiM BT ii q0TT4 L3T HiiM q0 CUz H3'Sz N0 LNq3R 0N 4 1 R04D STR33T...ii KN0 iiTSz qN3 B3 H4RD BT ii THiiNK D4T WUD B3 B3ST 4 USz B0TH 0R M4YB3 W3 JST N33D SUM SP4C3 0R SUM M4N3 iiM S0 C0NFUS3D RiiT3 NW...[[SiiqH]]...:( ...ii qU3SSz W3 qN3 H4V3 4 LNq TLK 4B0UT DiiSz...0R ii CN q3T SUM1 N3W...W3LL ii WiiLL FiiND 0UT S00N HP3FULLY...:) !!!

    0 Comments 216 weeks

  • MR.RiiqHT M4Y B3 H3R3 4 M3!!!

    ii THiiNK ii F0UND D4 RiiT3 1 BUT ii JST C4NT q3T HiiM RiiT3 NW...iiTSz FUNNii CUz iiNST34D 0F Mii 4CTiiN S4D 0R WH4T3V4...DiiSz iiSz D4 B3ST TiiM3 iiN Mii LiiF3 S0 F4R...W3LL iiM4 K33P HiiM 4R0UND && S33 WH4TSz qN3 H4PP3N...H0P3FULLY SUM qUD qN3 CM3 4 USz...W3LL iiM 0UTii3 CUz H3 CHiiRPiiN Mii PHN3 RiiT3 NW...:D !!!

    0 Comments 216 weeks

close Games

close Are Yu uh[Bad Bitch]Or Uh [Good Girl]?

Are Yu Uh [Bad Bitch] Or Uh [Good Girl]?

My result is: Yu Are Uh [Bad Bitch]

Yu dhon't take no shit from no bitch.Yu know yhur ground and yu speak yhur mind.Yu will do bodily harm and whoop a bitch ass in a heartbeat.Yu dhon't give a fuck whut any bitch qot'sz tah say abowt yu......yu know why.....cu'sz yu dha BADDEST'sz!!!

close Your Real Name

your real name

My result is: Julie

you have the qualities of a leader and orginazer but you have trouble with concentrating and systematizing your efforts interferes with achieving your goals.

You desire a good standard of living and the best quality in all your material possessions.
More quizzes:
what's your ideal nickname?
When will you have your first baby?
what model are you?
Who's Your Perfect Celeb Mate?
Whats yuurh real name?
what will your baby girl look like
how interesting are you?
What colour best suits your personality?
See More Quizzes

close Are YOU sexy?

?
Sexometer
 
My rank:
good looking to many
Vote For Me Here

My Sexy friends

12
10
9
9
8
7
 

Which of your friends is Sexiest?

close Shanice's Clique Quiz (=

close Zoosk

Write a Testimonial for KiKi.Fox.Lovin.Purple

close So you think you can sing?

?
KaraokeMeter
 
My rank:
No talent whatsoever...I can lip sync though
Vote For Me Here

My Karaoke Master friends

2
2
2
1
1
1
 

Which of your friends is the best singer?

close My Favorite Number

7
iiTSz B33N Mii F4V0RiiT3 NUMB4 43V4

close Future Buddy

close Flixster Movies


KiKi.Fox.Lovin.Purple has 0 friends on Flixster. (refresh box)
Version 20070720

My Recent Movies (review a movie)

Hide

Last Movie I Saw: none (update)
No recent movies to show.

The Never-Ending Movie Quiz

Hide

Points:0
World Rank: 0

Quizzes I've Taken

Hide

close Horoscopes

close Whiteboard

  • 4 THE BOYS ONLY!!!!!

    1.)AND YO NAM3 iSZ`...
    2.)DO YOOH KNOW M3?
    3.)WOULD YOOH KiSS M3?
    4.)iF W3 HAD 30 MiNUT3SZ` ALON3 WAT WOULD W3 DO?
    5.)NAM3 TWO THiNGSZ` DAT YOOH LiK3 ABOUT M3...
    6.)NAM3 THA 1ST THiNG DAT YOOH NOTiC3D ABOUT M3...
    7.)WHAT DO YOOH THiNK OF M3?
    8.)DO YOOH LiK3 M3?
    9.)3V3R WANT3D TO T3LL M3 ...

    KiKi.Fox.Lovin.Purple 0 Replies
  • MYA - Ridin' lyrics

    [Verse 1:]
    It's Been Five Hours Since You Left Here Boy
    Said You Be Round The Block Had To Make A Stop
    So I Kept Yo Dinner Hot Hot Hot
    And I Been Waitin For You Ever Since (But It's 3 In The Mornin Yeah)
    Cause 3 Turns Into 4 And 4 Turns Into 5
    Than Six Was Around Wat You Tryna Do, Baby Ma...

    KiKi.Fox.Lovin.Purple 0 Replies

close The Wall

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • -Pretty Young Thang
    luv -Pretty Young Thang

    watsz` up keke??? well itsz` meh lulu here jhusz`s stopp`n by ta show`h yhu &nd yhur paqe some luhve.. return dha luhvee chick im ouht..!! siqninq ouht: Miss.LucyBell

    8/16/09
  • IIm Juz Too Damn Kute
    luv IIm Juz Too Damn Kute

    lol.. im so happy!!!!!!!!

    8/3/09
  • S.A.V.A.GE
    luv S.A.V.A.GE

    her name i Makenzi Mikayla Nevaeh Johnson an her birthday is july 18th nd my number is 817-449-7209 chick so use it boo......

    8/2/09
  • S.A.V.A.GE
    luv S.A.V.A.GE

    GURL I DNT EVEN KNO WEN I COMIN HOPE VERY SOON CHICKA.....

    8/1/09
  • S.A.V.A.GE
    luv S.A.V.A.GE

    hey chick havent herd from u in a while just thought i would stop buy an show yo page some love an i had my baby to chickwell here she is love u chick

    7/31/09
  • Yeh Bebi Khadejah Got Him
    Yeh Bebi Khadejah Got Him

    I heard dhat chick...!Oh uhma beh ready...!

    7/29/09
  • Yeh Bebi Khadejah Got Him
    luv Yeh Bebi Khadejah Got Him

    Hey Polo Fanatic!!!

    7/1/09
  • Mrsz.Gainwell
    Mrsz.Gainwell

    YUH SO DAMN FAKE MY NAME ANT UP DER IM NOT ON YOUR TOP IM SO DISPPOINTED AT U...NOW IM SAD VALERIE MY FRIEND NOW...&*& U ANT GETN NO HEART

    6/23/09
  • Sexc Lil Jonjala
    Sexc Lil Jonjala

    LOL..I NO RITE WAS READI BUT DIS PAIN HURTS LIKE CRAZY!

    6/17/09
  • Kaneeka
    Kaneeka

    YO MAMA N U TO LOL AT THAT TRiiCK

    6/15/09
  • Ricky Pretty Boy Carson
    luv Ricky Pretty Boy Carson

    what's good yo I'll come back t return ya big head tel some love everybody don't get heats now

    6/13/09 via Mobile
  • Valerie Almost Perfect Gates
    luv Valerie Almost Perfect Gates

    i dhnt like dhet sonq ohn yah paqe. . .idt remind,sz me of Reishun brotha. . ."it"! here,sz yhur heart!

    6/13/09
  • NiyaQuan First Lady
    luv NiyaQuan First Lady

    I like that! I see u put Niya's pic on yo page! :)

    6/10/09
  • IIm Juz Too Damn Kute
    IIm Juz Too Damn Kute

    THANX! BUT WHERE THA HEART AT.... HELL

    6/9/09
  • LiVing Lady Thug Life
    luv LiVing Lady Thug Life

    WaATz Up CHiiCka MiiSSz Tii'a JuS ST00PiiN Byy 2 SaaY H3eLL0. BaB3.. LuH'Vee Y00H ChiiCkk.. BiiAt'Ch UU B33N ACKN FUNNI IM S00 MAD..BUT U CAN HAVE DA HEART ANYWAY *C0RdNe3Y TaaYlL00R GiiRl* 6 MONTHS N STILL COUNTING

    6/7/09
  • NiyaQuan First Lady
    luv NiyaQuan First Lady

    Nal.. Now! U usually would have texted me....... BUT u havent! So ima take it as if you are acting funny! But its cool! Niya took some pretty pictures at Olan Mills! They are beautiful!! But ima show you some love sis!!! !!** ()n3 ()f A Kiind **!!

    6/1/09
  • Valerie Almost Perfect Gates
    luv Valerie Almost Perfect Gates

    whatsz` up bestie? me nun much textinq &n finnuh upqrade mai iPod sonqsz`...`yhu know i alwaysz` lohve `yhu &n `yhu qot my lohve if no one else dohnt! Smoochiesz`! lohve `yhu Trin-Bean lol!

    6/1/09