If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Xkaylee.

km&cr till forever YN !!!

9/15/10 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 19, Luv 1,010
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 16,249
  • Member since: October 2007
  • Last active: Jun 21
  • www.bebo.com/__weekaylee__
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
X
kayleemillar

cammyross
LeaveComment's
with love acorce :)
do my blog's x
The Other Half Of Me
Cammy Ross

Cammy Ross

i honastly love him <3 xxx

Music
.
kayleemillar<3
Hello<3 name is stated above guys, Im 15 but my birthday's not that long away 10th march btws. Live in thornliebank. be found around woodfarm though. Go to woodfarm secondary everyone needs an education . Family& friend's are my life tbh! Im not single atm i love cameron ross <3, I gave up caring about what people think of me& the best thing i have probably learned is you can't trust alot of people(: w.e are the best btw, out mwi, fags, friends, more could ye want(L) life's too short, live it to the full xxxx

close Video Box

help

DJ Earworm - Like, OMG Baby (Capital FM Summertime Ball Mashup)

close Blog

  • lol x

    This is juicy, are you down?
    am downnn mate.

    What's your relationship status?
    Married

    What are you listening to?
    nothing

    What's the last thing you thought about?
    how much i miss cameron

    What would you do if a hobo jumped out of the bushes and stole your wallet?
    run :L

    Do you think it?s a bunch of bull when people say ?I have no regrets"?
    ayeeee everyone does

    Have you ever asked a boy for advice?
    yeah

    What is your favorite holiday?
    summmmer

    Look to your left, what do you see?
    a window

    What color is your watch?
    silver

    Are you happy?
    no

    Where are you right now?
    in my nanas

    Last song listened to?
    sweet dreams

    How did you get one of your scars?
    hit over the head with a log :L

    Tell me about the shirt you're wearing?
    plain black shitee tbh :L

    What was the first thing you thought this morning?
    im never drinking again :|

    Do you toss & turn?
    no really

    What was the highlight of your day?
    text from the boy.


    Is there any emotion you're trying to avoid right now?
    a bit

    Are you wearing shorts?
    jammmie shortS ?

    Does your mum actually knock on your door before entering your room?
    yes

    Do you think the last person you kissed is nice?
    mmmm yeah

    Do you give out second chances too easily?
    yah min

    Do you sleep with your door open or closed?
    closeddd:|

    Have you ever skipped school just because you were tired?
    all the time fs

    How is this saturday night going to be?
    fuck knows mateeee

    How is your life?
    its acc quite good

    How are you feeling?
    great!

    Do you believe in love at first sight.?
    na

    Are you a shy person?
    no

    What is something you really want right now?
    a nice dominos =p~

    What are you listening to?
    te amo - rihanna

    Does it take a lot to make you cry?
    no "


    do you currently have any bite marks/hickeys on your body?
    yes a small one

    have you kissed anyone in the last 4 days?
    yupsss

    is it easy to pretend everything's okay for you?
    yeh

    when is the next time you will kiss someone of the opposite sex?
    uhhh i have no idea, whenever a next see him?

    what's your current mood?
    heavy hungrrry

    are you afraid of losing the last person you talked to?
    yeh

    have you ever fallen asleep with the t.v. on?
    ayeeee

    do you think you are a good person?
    i try to be but no

    are all of your friends virgins?
    nopeeee

    what do you want right this second?
    my hair died arghh

    do you like it when people call you baby?
    yeah its cheesy though hah

    have you done something recently that you regret?
    uhuh

    has anyone said they love you in the last week?
    err kinda?

    is it ever too late to apologize?
    its never too late

    think back to June. who did you like?
    d.

    do you have a secret that you've never told ANYONE?
    nope he knows everythingg

    have you kissed anyone in November?
    yehhh

    who was the last person to text you?
    paul

    what is the stupidest thing you've done in the last 24 hours?
    HA! fuck up

    what was the first thing you did when you woke up today?
    just kinda went "oh goddddddddddddd..."

    do you want to know the date of your death?
    yeah

    describe how you feel right now in one word?
    happpyyyyyyyy

    are promises important to you?
    uhuh

    why did you last cry?
    i was drunk & started going on about ma mum n dad

    what gets on your nerves?
    people who ye canny trust mit

    best thing about winter?
    presents! comfy clothes

    you're rude, aren't you?
    yeah lol

    are you wasting your time on someone?
    nopeee

    do you always answer your phone?
    naw

    do you believe ex's can really ever be "just friends"
    theres always still something

    have you ever snuck someone over to your house?
    yeah?

    do you find it hard to trust others?
    YES

    have you ever regretted letting someone go?
    mmmm.

    has anyone told you you have pretty eyes?
    yeah i hate them tho

    how often do you use the F word?
    alottt

    how has this past weekend been for you?
    dynooo m8

    do you think

    0 Comments 159 weeks

  • :)


    I _____ kaylee

    kaylee is _____.

    If I were alone in a room with kaylee, I would _____.

    I think kaylee should _____.

    I want to ____ KAYLEE.

    Someday KAYLEE will ____.

    KAYLEE reminds me of _____.

    KAYLEE can be _____.

    The Worst thing about KAYLEE is _____.

    The best thing about KAYLEE is _____.

    I am _____ with KAYLEE

    One thing i would like to know about KAYLEE is _____.

    KAYLEE _____ me.

    0 Comments 208 weeks

  • ( y )

    WOULD YOOO ...........

    1. HUG MEH?

    2.KISS MEHH?

    3.TELL ME A SECRET?

    4.HIDE SOMETHING FROM ME?

    5.BED ME?

    6.ANOY ME?

    7.BITE ME?

    8.GO TO A PARTY WITH ME?

    9.TELL ME THINGS?

    10.LOVE ME?

    1 Comment 208 weeks

close Games

close Photos

close Whiteboard

close The Wall

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums