If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

KimberleyMae.

...

5/31/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 408
  • from rettendon;east hanngingfield
  • I am Single
  • Profile views: 5,692
  • Last active: 11/1/12
  • www.bebo.com/kimberleyBABE_
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
i word


FACEBOOK:)



The Other Half Of Me
Beeth

Beeth

:)

close About Me

[x] Name: Kimberley Mae Perrin.
[x] Birthplace: Colchester
[x] Current Location: Rettendon.
[x] Eye Color: Hazell.
[x] Hair Color: Black.
[x] Righty or Lefty: Rightyy.
[x] Zodiac Sign: ---
-----------------YOU PREFER------------------
[x] Pepsi or coke: Coke.
[x] McDonalds or Burger King: Maccy Dees.
[x] Single or group dates: Single ;)
[x] Adidas or Nike: Nikeyy.
[x] Chocolate or vanilla: Chocolatee.
[x] Cappuccino or coffee: None.
-----------------DO YOU------------------
[x] Smoke: No.
[x] Take a shower: Yeah.
[x] Have a crush(es): Hmm; Yeah.
[x] Who are they: Not Saying ;)
[x] Do you think you have been in love?: Yeah Had Been For A Long Time.
[x] Want to go to HIGHER college: Whats that?
[x] Like high school: Only My Boys + Girls :)
[x] Want to get married: Yeah.
[x] Type w/ your fingers on the right keys: Whatt?
[x] Believe in yourself: Yeah.
[x] Get motion sickness: Whatt?
[x] Think you are a health freak: Try To Be.
[x] Get along with your parents: Sometimess.
[x] Play an instrument: No.
-----------------HAVE YOU EVER------------------
[x] Flown on a plane: Yeah Loads.
[x] Missed school because it was raining?: No.
[x] Told a guy/girl that you liked them?: Yeah ;)
[x] Cried during a Movie?: All The Time.
[x] Ever thought an animated character was hot?: Ermm Whatt?
[x] Had an imaginary friend: Noo!
[x] Had crush on a teacher?: Noo!
[x] Been caught "doing something": Huhh?
[x] Been called a tease: Whatt sorry :s
[x] Been in a fight: Sorta.
[x] Shoplifted: No.
-----------------NUMBER OF-----------------
[x] Number of BOYfriends / GIRLfriends you have had: 9( but been out with the same person a few times)
[x] Number of people I could trust with my life: Friends + Family.
[x] Number of CDs that I own: Loads. + Pc.
[x] Number of tattoos: None.
[x] Number of times my name has appeared in the newspaper?: A Few.
[x] Number of things in my past that I regret: Dont No.
---------------DO YOU BELIEVE IN--------------
[x] Yourself: Yes.
[x] Your friends: Yeah.
[x] Santa Claus: No.
[x] Tooth Fairy: Na.
[x] Destiny/Fate: Sort Of.
[x] Angels: No.
[x] Ghosts: Nah.
[x] UFO s: No; sorry.
[x] God: Dont No.
--------FRIENDS AND LIFE------------------
[x] Do you ever wish you had another name?: Yeah.
[x] Do you have a girlfriend/boyfriend?: Nah.
[x] Do you like anyone?: Yes ;)
[x] Which one of your friends acts the most like you?: None lol.
[x] Who have you known the longest of your friends?: Charliii Anderson + others.
[x] Are you close to any family member?: Mum & Dad.
[x] Who do you hang around the most?: Louise cook ;)
[x] When have you cried the most: Break ups / Deaths.
[x] Whats the best feeling in the world?: Feeling loved.
[x] Worst Feeling?: Any think really.
---------IN THE LAST 24 HRS------------------
[x] Cried: Yeah.
[x] Worn jeans: Nope.
[x] Met someone: Nope.
[x] Drove a car: Nope.
[x] Talked on the phone: No.
-----------------OPPOSITE SEX------------------
[x] Best eye color: Brown.
[x] Best hair color: Brown.
[x] Short or long hair: Short.
[x] Best height: My Height.
[x] Best weight: Fiit ;)
[x] Best first date location: Dont Mind.

close Blog

  • kIMBERLEY and sAVANAHS song.

    baby baby kimberley and savanah walking down the street shouting YOU WOT YOU WOT . dont mess coz like we iz all badman and.youve been cheating and tellin and lies and uve been chasin every girl in site and we anit happy so lets go and have a party party. 2000 AND SEXY baby baby put a random donk on it and shout party party and lets goo. ayay like u dont care any more coz me and sav are sisters form and nother mista and we are all gangsta so dont think u r coz u anit. so shut up and move coz like we dont want u in our lifes no more .
    BABE its just u and me sisters . topshopmodles all i have to say is we are never goin to split. 2008 or should i say great.. it feels like some kinda rush running down to the shop for mine and savanahs xmas sale shopping . for POW AND BANG BANG hoodies in our love of topshop.. [L]
    now your gone our hoodies in the shop :'( we was plaining to buy you and i think we should but like it was so exspencive and now we are and we need you .
    now your gone i think we should go to another shop coz you disapoint us and your pictures on the website our now gone..

    made by;kimberleymaeperrin
    made on;sunmonday
    shared with;savanah
    :D ;) :P :)

    1 Comment 243 weeks

  • DO YOOU NO M33 ??

    SiiGN. PL3AS3 ♥
    FiiLL iiN BABY X



    Q1 Who Are Yoou ?
    Q2 Are We Friends ?
    Q3 Are We Close ?
    Q4 When And How Did We Meet ?
    Q5 Do Yoou Have A Crush On me ?
    Q6 Have Yoou Ever Wanted To Punch Me ?
    Q7 Give Me A Nikname And Explain Why ?
    Q8 Describe Me In 1 Word !
    Q9 What Was Yoou'r First Impression Of Me ?
    Q10 Do Yoou Still Think The Same ?
    Q11 What Reminds Yoou Of Me ?
    Q12 If You Could Giv Me Anything What Would It Be ?
    Q13 How Well Do Yoou No Me ?
    Q14 Whens The Last Time Yoou Saw Me ?
    Q15 What Do You Like About Mee ?
    Q16 Eva Wanted 2 Tell Me Sumthing Yoou Couldnt ?
    Q16 Would You Ever Go Out With Me?
    Q17 Would You Kiss Me?
    Q18 Would You Ever Get Of With Me?
    Q19 Do You Love Me As A Mate Or As In Gf / Crush ?
    Q20 Are Yoou Goin 2 Put Dis On Yoou'r Blog And See What I Say About Yoou ?

    Byee thank you .

    20 Comments 301 weeks

close Games

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Jack B
    Jack B

    OMG... this girl is naked on her msn cam. Shes trying to set a record for most msn cam views.... hit her up on JohnaLemertgroui@hotmail.com, its her msn messenger name

    10/28/10
  • Jack B
    Jack B

    I netted in $591 in three days being on the web! It's all because of - http://bit.ly/bAiQIK You will love me for this!

    10/25/10
  • .

    myy best frined is kimm maee perinn xx

    6/2/09
  • .

    msnn bebo x

    6/2/09
  • .

    wuu2

    6/2/09
  • luv .

    helloooo heres tharhh lovee lovee you best matee lol ;] datss how we anoy my brovaa x

    6/2/09
  • Evie
    luv Evie

    Heyya, x yhuu take really good pics of urself ! luv yhuu loads x xxxx

    4/8/09
  • L.
    luv L.

    good tyyy, +uu? yeahi can still, who's going? love;u , xxx

    3/22/09
  • Emily'Baby
    luv Emily'Baby

    Bonjour Kimberley! Just thought i'd send you a quicky To ask how you have been, and what have you been up to. Loveuu BestF;s x

    3/14/09
  • L.
    luv L.

    not really that long :L only since friday thats only two days but you must of missed me a lot :D oh dear so yoyr def not moving then? :) loveyou, xx

    3/8/09
  • L.
    luv L.

    oh dear hope uu feel better soon :) xxx

    2/27/09
  • L.
    luv L.

    did uu go home early today? xxxx

    2/26/09
  • LiamA
    LiamA

    ha ha lol nah ure just fit haa nd funny babe

    2/24/09
  • L.
    luv L.

    get well soon babe :D

    2/24/09
  • LiamA
    LiamA

    ahhhh thnks see u soon gay girl

    2/19/09
  • L.
    L.

    thankyou :D an dty for my card i opened it today.(: oh yes silly me ;) xxx

    2/19/09