If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Stephanie.

call me mr flintstone.. i can make your bed rock ;)

3/30/10 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 1,263
  • from Armagh =)..
  • I am Single
  • Profile views: 82,333
  • www.bebo.com/chubiecheek
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Hey sweethearts!






When sometimes you look back, you realise things have really changed. But you gotta stay strong guys, cause there will be still a hell of a ride!






Not really on this anymore dears! i say convert to facebook...:D i got addicted at the end unfortunately:(





p.s i would like to marry colby odonis someday :D






Friends and family

close MixPod Playlist


Create | Get Tracks | Ringtones

close My Photos


Add this app now
Write A Comment

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Squintler
    Squintler

    wel stranger remember me aint chatted ta you in like years lol wat u bin at x

    8/16/10
  • luv Miss Katherine.

    Bout ya laddddddddddd :P xxxx

    5/4/10
  • Jason Chambers
    luv Jason Chambers

    well missy shoppin gd fun yep:) ? lol.. school the day tho lol.. then a beggel after lol hehe.. x

    4/22/10
  • Jason Chambers
    luv Jason Chambers

    lol its my drink u know it!! u just stoel it an loved it haha!!! strange boy lol ha ha!! u wee skitter. x

    4/20/10
  • Zuby
    Zuby

    where are u from anyway..? u should be a MODEL :D :D xx

    4/20/10
  • Jason Chambers
    Jason Chambers

    lol what u mean tell from friday?? awk u drank the alchol 1st out off it then u drank the summer fruits silly lol... wht ya at anyway?? STEPH STEPH STEPH x

    4/20/10
  • Zuby
    luv Zuby

    hey random add.. hope u dnt mind.. some love 4 u xxx ps like ur pics btw :D :D

    4/15/10
  • Jason Chambers
    luv Jason Chambers

    some for you... awk that was year ago.. duno what i would rather have now?? summer fruit koperburg oj haha.. dont you jason me lol. xx

    4/14/10
  • Jason Chambers
    Jason Chambers

    awww ryt, awk nothin really walk bout just bored.... i duno what to do tbh... just have wee drink are somethin like.. im so bored!! u got msn coz bebo is shity lol. x

    4/13/10
  • Jason Chambers
    Jason Chambers

    hello awww ryt cool, nah was ok lik, wht u do the day?? the police came lol and then just walked bout pritty shit tbh lol. any plans for the weekend?? x

    4/13/10
  • Jason Chambers
    Jason Chambers

    well wht u at the day?? when did u go home the other day?? x

    4/13/10
  • David Stewart
    David Stewart

    heya hows u? no partying tnight? xx

    4/3/10
  • Gaz Zie
    luv Gaz Zie

    hey yeha will have to add you on it..not sure if i have your email but will have a look.hope all is well with yaself.you been up to anything exciting x

    3/26/10
  • Gaz Zie
    Gaz Zie

    aint spoke to ya in months..whats happeing.i just use my face book now.hope all is well x

    3/19/10
  • Aimée

    ;) Coacho on Fridaaaay? xxx

    3/16/10
  • luv Aimée

    Hi babes ;) Some love. xxx

    3/15/10
  • .Miss Gina.
    luv .Miss Gina.

    :L :L :L u read my mind i am bloody lost ya tool like wat tha heck u playin at miss chan...lmao...u shud get with it an stay with it...ur as slow as a hare an a turtle in a road race...:L :L :L Yess i am...an uno it...uve told me hundred times over...dnt even try an lie bout r 2 hour fone calls every nite...those words an sentences u came out with...:L :L :L :L Btw jst readin that there hurt my feelings...waz like u had my heart pullin it outta my chest :( :( ...ur evils...i no longer loves u!! Fekn lovee dat tune, i waz like blasting dat in my ears earlier, youtube tha bit out man tellin ye, repeat repeat repeat...haha :D R bit a..."birrrdddd offf preyyyyyy" birrrrddd offf preyyyyy, flyiinngg higgghh" :L :L :L ....woooooo oooh yeaaaa :P R even check dis 1 out..."weee nooo wat is wat but we dnt no wat is wattt we jst struutttttt, wat thaaa fuuukkkkkk" yaoowww :L :L Ooh dude im excited like excited...:L ...can u tel, haha Im on a countdown like...lol O im sure use did, nat wise...:L xxxxxxx

    3/11/10
  • ShaniQua

    Awk im not too nad missus.... yea headin to lurgan for an 18th bday party... wbu?? u coachin it this weekend then? xxxxxx

    3/5/10
  • ShaniQua

    Stephanie:D How the hell are ya my dear?? :L xxxx

    3/5/10
  • .Miss Gina.
    luv .Miss Gina.

    Ooh babes ive got der like a long time ago :L :L Makes ur life a hole lot simpliar :D :L I do no u want me yessss....im jst irresistableeeeee ya c :P meooooowwww mutha fukaaaa :L :L Indeed it is....i fot id rearange it sayin u moaned enuf bout it :L .....hope it floats ur boat r tickles ur pickle :D :D haaa Roll on tha 8th may is riteee biiiiii....we r gonna bombscare tha place hardddd hard i tel ya....:L xxxxxxxx

    3/2/10