If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Ryan

"pink is the new black!" :D

5/12/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 20, Luv 341
  • from southampton
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 6,193
  • Member since: July 2007
  • Last active: Apr 11
  • www.bebo.com/Ryan_B_92
Post a Comment:

About Me

Tagline
music is my life! :D
Me, Myself, and I
<---yes thats me :D

sup im Ryan...im 16...i love playing my guitar and love music!...im sarcastic, short tempered and stubborn lol but i can be quiet and nice...love all my friends!! :D ...add me if you want boulton723@hotmail.com

MY FAMILY
MY FRIENDS
MY MEGAN
MY GUITAR :D

OAKLANDS ARMY 2003 - 2008 GONNA MISS U ALL!
The Other Half Of Me
Claire On Toast.

Claire On Toast.

the reason i get outta bed xx

Music
Green day, Guns N Roses, Good Charlotte, Blink 182, HIM, TurboNegro, tenacious d, linkin park, sum 41, the 69 eyes, jimmy eat world, cradle of filth, our lady peace, vains of jenna, gnar kill, simple plan, madina lake, CKY, gwar, puddle of mudd, bowling for soup, iggy and the stooges, clutch, the company band, motorhead, nirvana, roger alan wade, offspring, the sounds, system of the down, mostly punk and death metal!
benny jones
he is so fukkin evil but no 1 knows but me, and my best friend since i was 7 x
david hall
aint been friends for a long time but i would definately consider him to be one of my best m8s he always makes me laugh x
claire deacon
100% legend she has the greastest laugh ever we are best friends, i can tell her anything and i love her :D
joe jackson
annoys the fuck outta me but he also feeds me lol
claire savavage
broke my heart many times, but i couldn't ask for a more gangsta friend i love her very dearly and as weird as she is she is very pretty x

close Video Box

help

Avenged Sevenfold - Bat Country Music Video

close Widgets


Bam
View  | Create



My Blingee: GREEN DAY
View  | Create



yo
View  | Create


close Quizzes

close Polls

close Blog

  • 100 things bout me!

    100 things about me....

    1. Full Name: Ryan Mark Boulton
    2. Nicknames: Rya, Rya Pie, Bam
    3. Birthday: 12th august
    4. Place of Birth: st annes hospital
    5. Zodiac Sign: leo
    6. Male or female: male
    7. Grade: finshed skl
    8. College/skool: tauntons
    9. Occupation: Student
    10. Residence: lordswood
    11. MSN Screen Name:[ryan ere bam a fukkin legend!
    12. Hair Colour: dark brown
    13. Hair Length: medium
    14. Eye colour: Brown
    15. Weight:8 stone
    16. Height:5 ft 5
    17. Braces? Nope
    18. Glasses? nope
    19. Piercings: nope
    20. Tattoos: Nope...soon tho
    21. Righty or Lefty: righty

    ___Your "Firsts"___

    22. First best friend: zack tope
    23. First Award: football thing
    24. First Sport You Joined: football
    25. First pet: dog
    26. First Real Vacation: majorca
    27. First Concert: busted lol
    28. First Love: megan

    ___ Favourites___

    29. Movie: jackass 2
    30. TV programme: viva la bam
    31. Colour: purple
    32. Rapper: compton ass terry
    33. Band: green day, him
    34. Song Right Now: the 69 eyes - wrap your troubles in dreams
    35. FriendZ: 2 many lol
    36. Sweet: wine gums
    37. Sport to Play: sk8in
    38. Restaurant: ocean dragon
    39. Favourite brand: adio, element
    40. Store: sound control, route one
    41. School Subject: drama
    42. Animal: bat
    43. Book: ???
    44. Magazine: kerrang!
    45. Shoes: adio bams

    ___Currently___

    46. Feeling: confused
    47. Single or Taken? single
    48. Have a crush: no 1
    49. Eating: nuttin
    50. Drinking: nuthin
    51. Typing: this crap!
    52. Online? yep
    53. Listening To: him - right here in my arms
    54. Thinking About: well... megan actually?
    55. Wanting To: sk8
    56. Watching: the computer
    57. Wearing: sk8 shit
    ___Your Future___

    58. Want Kids? NO!
    59. Want to be married? yep
    60. Careers in Mind: musician, actor
    61. Where do you want to live: in a castle
    62. Car: lambo, skyline

    __Which is Better With The Opposite Sex___

    63. Hair colour: dark
    64. Hair length: longish
    65. Eye colour: it dnt reali matta
    66. Measurements:who cares lol
    67. Cute or Sexy: sexy
    68. Lips or Eyes: eyes
    69. Hugs or Kisses: kisses
    70. Short or Tall: short
    71. Easygoing or serious: bitta both
    72. Romantic or Spontaneous: romantic!
    73. Fatty or Skinny: not scrawny but not on the porky side either1 jus right lol!
    74. Sensitive or Loud: sensitive
    75. Hook-up or Relationship: relationship
    76. Sweet or Caring: both
    77. Trouble Maker or Hesitant One:neither!

    ___Have you ever______

    78. Kissed a Stranger: yh
    79. Had Alcohol: yer
    80. Smoked: once
    81. Ran Away From Home: tried 2 lol
    82. Broken a bone: yeah
    83. Got an X-ray: yh
    84. Been with someone: yer
    85. Broken Someone’s Heart: think so
    86. Broke Up With Someone: Yep
    87. Cried When Someone Died: yep
    88. Cried At School: Yep

    ___Do You Believe In___

    89. God: no
    90. Miracles: no
    91. Love At First sight: yes!
    92. Ghosts: yh
    93. Aliens: yh
    94. Soul Mates: yh
    95. Heaven: no
    96. Hell: no
    97. Angels: yh
    98. Kissing on The First Date: yea!
    99. Horoscopes: kinda sorta

    ___Answer Truthfully___

    100. Is There Someone You Want But You Know You Can"t Have? yh but i dnt want her any more we just gd m8s x

    0 Comments 268 weeks

  • VIVA LA BAM

    ______99999_________66666_____
    ____6______66____99______9____
    ___6_________6__9_________9___
    ___6__________69__________9___
    ____6_______6____9_______9____
    _____6____6________9____9_____
    ______6_6____________9_9______
    ______66______________99______
    ____6___6____________9___9____
    __6______6__________9______9__
    _6666666666666699999999999999_
    ___________6______9___________
    ____________6____9____________
    _____________6__9_____________
    ______________69______________
    ______________________________
    __________6666999_____________
    ___________66___99____________
    ___________66____99___________
    ___________66____99___________
    ___________6666999____________
    ___________6666999____________
    ___________66____99___________
    ___________66_____99__________
    ___________66____99___________
    __________66666999____________
    ______________________________
    ______________69______________
    _____________6699_____________
    ____________66__99____________
    ___________66669999___________
    __________66______99__________
    _________66________99_________
    _______66666______99999_______
    ______________________________
    _____666666________999999_____
    ______66___666__999___99______
    ______66_____6699_____99______
    ______66______69______99______
    ______66______69______99______
    ______66______69______99______
    ______66______69______99______
    _____6666____6699____9999_____

    1 Comment 279 weeks

  • answer dis plz =)

    1. Whats your name?

    2. Are we close?

    3. What do you think of me?

    4. Do you hav a crush on me?

    5. Would u kiss me?

    6. Describe me in 3 words?

    7. If u had me for 30 mins wat would you do?

    8. What was ur first impression of me?

    9. Do u still think the same?

    10. What reminds u of me?

    11. If you could give me anything what would it be?

    12. How well do u know me?

    13. What do u like best about me?

    14. Ever wanted 2 tell me something u couldn't?

    15. Could you ever love me?

    16. R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?

    17. Anything 2 say b4 u go?

    29 Comments 313 weeks

close Which Rock Band Are You

Which Rock Band Are You?

DragonForce

DragonForce is an English power metal band formed in London in 1999. The group is known for its fast paced songs and twin guitar solos.
DragonForce was formed in 1999 from the remnants of the black metal band Demoniac under the name of DragonHeart.
But changed their name to DragonForce before releasing any commercial albums.

http://www.bebo.com/app/WhichBandAreYou

close Games

close What Guitarist Are You ?

What Guitarist Are You ?

Slash

Saul Hudson (born July 23, 1965), more widely known as Slash, is an English-American guitarist known as the former lead guitarist of Guns N' Roses and as the current lead guitarist of Velvet Revolver.

close What song are you?

What song are you?

My result is: One Step Closer - Linkin Park

You are One Step Closer by Linkin Park Inside you are very angry. You believe that no one really understands you and will not listen to you. You try to gain peoples attention by doing drastic things. You are also very independent. You desire to speak for yourself and wish that everyone would stop telling you how to live your life.
More quizzes:
what model are you?
Who's Your Perfect Celeb Mate?
Whats yuurh real name?
what will your baby girl look like
how interesting are you?
What colour best suits your personality?
What Rocky Horror And The Picture Show Character Are You?
Are you an Angel or Devil?
See More Quizzes

close How Evil Are You?

How Evil Are You?

My result is: Downright Evil

You strike fear into the hearts of many, spreading mayhem and corruption wherever you go. Termites writhe in your soul, and people have sworn they’ve seen your eyes glow red from time to time. You always strive to do what’s wrong, and seek to do to others what you would not do unto yourself. Is there any hope for you? We don’t see any.
More quizzes:
what model are you?
Who's Your Perfect Celeb Mate?
Whats yuurh real name?
what will your baby girl look like
how interesting are you?
What colour best suits your personality?
What Rocky Horror And The Picture Show Character Are You?
Are you an Angel or Devil?
See More Quizzes

close bunnyhero pets

adopt your own virtual pet!

close Playlist

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums