If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Yasmin Maxwell

live life, love life,

9/4/09 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 27, Luv 124
  • from auckland
  • I am Single
  • Profile views: 2,638
  • Member since: July 2007
  • Last active: 8/9/10
  • www.bebo.com/o_special_1
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
well well well, havent updated this in a while, the new days of 20 10.. this year i have started the year off with a clean slate.. time for change i say, im on a career path at this point of my life, want to get into designing, sooo my aim this year is too proceed with that, and travelling is defintley on my list of thimgs to do, this year im giong to hit egypt and tokyo, hong kong, cant come back with no shopping lol hope you are all well, tke care

close Games

close Video Box

help

PuT YoUr HaNdS Up FoR DeTrOiT

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Leisha Viens

    How can the do this for free? http://alturl.com/43vtt

    8/13/11 via Mobile
  • Juniah
    Juniah

    I just racked $943 in a weekend in my free time! I love this site - http://goo.gl/3RPrF Remember who hooked you up!

    11/20/10
  • LaLa Babey Lala
    luv LaLa Babey Lala

    kia ora yasmin how u been far lng time nw far hope to cee granpa wen i come hme in nov ae anyhu say hi to granpa 4 me plz muj love to u and granpa

    6/6/10 via Mobile
  • RI.
    luv RI.

    U :*

    4/8/10
  • luv Emma Mclean

    Yeah just go with the flow is see what happens

    3/20/10 via Mobile
  • luv Emma Mclean

    And I no I need a holiday maybe in July for a week back in mewzealand for a 21st didn't even get rhe chance to see grandpa may be this trip home won't be so busy

    3/19/10 via Mobile
  • LaLa Babey Lala
    luv LaLa Babey Lala

    hay yaz jhust passing by two drop ohf ae heart for yiu

    3/18/10 via Mobile
  • LaLa Babey Lala
    LaLa Babey Lala

    Yes ive bheen lukng after myslf thank yiu yaz.so miss seen yiu and granpa so much man yeah same wft meh ive bheen buzi hardow two aht mahi and every thing.and have yiu bheen lukng after ur slf ae

    3/18/10 via Mobile
  • LaLa Babey Lala
    LaLa Babey Lala

    Omgz hello yazmin how r yiu far aint hurd from yiu ihn ae very long tyme ae anyway tap bk wen yiu can k love two yiu and granpa

    3/17/10 via Mobile
  • luv Emma Mclean

    I'm gud thank u just real busy here in oz

    3/17/10 via Mobile
  • Emma Mclean

    Hey Sista how u

    3/14/10 via Mobile
  • luv - Erinaa

    - How ue been ;? :D x

    3/1/10
  • luv - Erinaa

    - Aww man imiss ue ; x x

    2/24/10
  • Aysha Baysha
    luv Aysha Baysha

    Oh thanks aunty Yaz :D I've started at my new school this year, YAY! My mum hates it lol but its close to our new house :) [One Love] ;) mwah!

    2/9/10 via Mobile
  • luv - Erinaa

    - Oooooh Shweet :) Sound's like ue had gd fun dehe . Hhaa i rekn dad jst went up for tht eh , hw ue been ? lol x

    2/3/10
  • luv - Erinaa

    - Love ue ; x

    2/2/10
  • 1/15/10
  • EzUp
    luv EzUp

    Hi pweti stylah hw u???...its gud ta hear u givin' up smoking, gud lady!!! N y u go al skiny4 hehehe nah js joking wel hope u lokn aftr urself n take care....chaO

    1/15/10
  • C A P R I
    C A P R I

    naaw HAPPY NEW YEAR babe ;) sowi luv is rare :( yu sdil got da same numba il txt yu ! luv ya mwah !x

    1/12/10
  • 1/9/10