If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Imogen

Add as Friend
  • Female, 21, Luv 598
  • from Bristol! :D
  • I am Single
  • Profile views: 8,697
  • Last active: 8/11/09
  • www.bebo.com/moeey00
Post a Comment:

About Me

Tagline
moooooo
Me, Myself, and I
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥♥▬▬
Imogen Charlotte Fowler (Y)


<3 ♥♥<3

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥♥▬▬
The Other Half Of Me
Faye
Music
.
.
.

close Games

close Whiteboard

close Video Box

help

"Walking In The Air."

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Shawnta Levar

    They are giving away mac book air's http://is.gd/DvFBQM

    8/13/11 via Mobile
  • Emz
    Emz

    I just racked $975 in a weekend in my free time! I love this site - http://x.co/KTLP Remember who hooked you up!

    11/22/10
  • Chelsea Baybee Ox
    Chelsea Baybee Ox

    OMG... this girl is naked on her msn cam. Shes trying to set a record for most msn cam views.... hit her up on DaniellClawsonyoxiq@hotmail.com, its her msn messenger name

    10/28/10
  • Chelsea Baybee Ox
    Chelsea Baybee Ox

    I made $105 in a day working from home! Heres how - http://bit.ly/bg0QNx You will thank me for this!

    10/25/10
  • Milks
    luv Milks

    Howdy stranger (:. Fancy ice skating on Sunday? I haven't seen you in yonks matey. ): (N). xx

    1/13/09
  • Faye
    luv Faye

    Mash

    12/21/08
  • Faye
    luv Faye

    Potatoe

    12/21/08
  • LucindaLou

    Glad you are goood. i amm splendid thankkies. Haha damn that nurseyy you should have been on the bus. *frowns* sooo you been up to much? xx

    11/30/08
  • LucindaLou

    Imoooooo :) alright you smelly gay? haha hows you? havent seen you on the bus in ages haha miss all your stories haa where have you been :O xxx

    11/30/08
  • Chelsea Baybee Ox
    Chelsea Baybee Ox

    heyya imo i love ure movie that u and fayes got on ure bebo as ure song can u and faye help me make 1 xxx

    11/28/08
  • Faye
    luv Faye

    :( :( I dont wanna go tonighttt! lmao What a night mare mindd! Sad times! Its all okay tho coz this weekend imos turning into a homeless person hahaa x

    11/19/08
  • Gemma.
    Gemma.

    i want you. on my bus every day babyyy! ;)

    11/17/08
  • Ellie
    Ellie

    Heyhey u ok? cya soon love you xx

    11/16/08
  • Gemma.
    Gemma.

    fucking hell you're fit.

    11/15/08
  • Luke Rexx
    luv Luke Rexx

    oh haha little kids were annoying you then haha im goooood :P we need to go out! XXXXXX

    11/13/08
  • Faye
    luv Faye

    Everyoness commented you picture comments so i thought i would aswell lmaoo. Omg i just thought boy on scooter is like granny on scooter woahhh! Love that women lmao Well i would of sent you a picturee of us at centerparcs if i could cozzz were going there again wahayyy but its not working Gutted lmao x

    11/12/08
  • Luke Rexx
    luv Luke Rexx

    iloveyou. how were the babies today? did they pester imogen? bad babies bad babies

    11/11/08
  • Beth
    Beth

    BLESS YOU IMOGENN! :P xxxxxxxxx

    11/10/08
  • Faye
    luv Faye

    omg I'm sat outside my house in the freezing cold as I forgot my key! Bad times ha. Well I get the Internet outside on my I pod lmao x

    11/7/08 via Mobile