If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Licious

Bebo is sooo OLD SCHOOL!! HOw is everyone??? Speak too me

7/5/11 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 285
  • Profile views: 5,513
  • Member since: May 2007
  • Last active: 12/17/11
  • www.bebo.com/20_for_7
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
SSSHe Gott Datt GOOD GOOD sshe MichaelJacson BAD!
Me, Myself, and I
Y O U N G - M O N E Y - M I L L I O N - AA I R

Old Eиσυgн Kиσw Bзттзя ;;
- TσoYσυиgTσCαяз -
__._.____ _(0)____.____
__._(0) _.__/*\___._(0)___
____|*\_ __/***\_ __/*|_ __
____|**\__/*****\__/**|___
____|.....P.E.R.T.H....... |___
(_______BABY___________)


ROLLIN UP 2 THA CLUB IN THA WEEKND STANDING OWTT TOO THE BEAT DATT WE'R FRCKN
ii Lyk DaTT B0mb B0mb poW!
J U S . L I V N . M i i . L Y F ! !
IM GANA B A SHINNING STAR , WID FANCY CLOTHES AND FANCY KARRZ!!
NOW NOW NOW DIVA!!
iiS ThA FeMaLe vErSiiOn Ov A "HUSTLER" $$$
{{SAY AAH}}
IM YOUR DOCTOR ALL I PRESCRIBE IZZ CRANBERRY & VODCA

close Video Box

help

Hurricane Chris - Headboard (Official Music Video) HQ

close Widgets


RockYou! FunNotes
View  | Create



sldjglwdjtg
View  | Create



my fwendz xox
View  | Copy  | Create


close The Wall

close Polls

close Blog

  • OHHH YESS VERY MUCH

    ...*SeXy*...*SeXy*
    .*SeXy*.......*SeXy*
    ...*SeXy*......*SeXy*
    ......*SeXy*
    ...........*SeXy*
    *SeXy*......*SeXy*
    .*SeXy*.......*SeXy*
    ...*SeXy*...*SeXy*
    .........*SeXy*

    *SeXy**SeXy**SeXy*
    *SeXy**SeXy**SeXy*
    *SeXy*
    *SeXy*
    *SeXy**SeXy*
    *SeXy**SeXy*
    *SeXy*
    *SeXy*
    *SeXy**SeXy**SeXy*
    *SeXy**SeXy**SeXy*

    *SeXy*........*SeXy*
    .*SeXy*......*SeXy*
    ..*SeXy*....*SeXy*
    ...*SeXy*..*SeXy*
    ....*SeXy**SeXy*
    ....*SeXy**SeXy*
    ...*SeXy*..*SeXy*
    ..*SeXy*....*SeXy*
    .*SeXy*......*SeXy*
    *SeXy*........*SeXy*

    *SeXy*......*SeXy*
    *SeXy*......*SeXy*
    *SeXy*.....*SeXy*
    .*SeXy*...*SeXy*
    ..*SeXy*.*SeXy*
    ...*SeXy**SeXy*
    .........*SeXy*
    .......*SeXy*
    ......*SeXy*
    .....*SeXy

    0 Comments 325 weeks

close Games

close LED Scroller

Change LED Scroller

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Crip Gates

    SUPP

    9/2/11 via Mobile
  • C-BLock Origonal Rite Hurr
    C-BLock Origonal Rite Hurr

    here mis u can have a hart

    6/21/11 via Mobile
  • Licious
    Licious

    do ppl still go on this?

    4/19/11
  • Kimi Ngatai
    Kimi Ngatai

    I just earned $243 in a few days doing a little work! I used - http://goo.gl/8pjyR thank me later

    11/20/10
  • .Penina.
    .Penina.

    hey ash.. omg.. how are you?.. long time eh.. wat u up to dese daes? u still in brizzie??.. well get back at me wen u can.. till den take care.. xox

    9/25/10
  • Danelle
    Danelle

    hey ash, are u living in perth? same here :D

    8/15/10
  • Over Night Chaos
    Over Night Chaos

    k k i jus saw kalee n kepa. kan u tell dem to pik u up plz koz i got court on fursday so i wont make it in time.. or ring my mum n ask her.. hola bk asap..

    8/3/10
  • Over Night Chaos
    Over Night Chaos

    ya ya hard its algud. an yup keen azz. lol. jus ring my 027 or txt the date an time k an il b there.. c u sewnn...

    7/2/10
  • Over Night Chaos
    Over Night Chaos

    KEWL U GNA B STAYN OWT MANGRY WIT TY?? TEL HIM KUM C ME I AINT HURD FROM HM SINCE LASAT TYM U WER HEA....

    6/19/10
  • Over Night Chaos
    Over Night Chaos

    haeee yoooh.. yea kewl kewl how long u gna b bak 4??

    6/15/10
  • Daniel Jared Bidois
    Daniel Jared Bidois

    let u kno aye! :) lols b guud haha i kno thats nerly immpossibill 4u! xx

    6/9/10
  • Kaylee Bidois

    hey darlz i got ur text the other day but i couldnt read it. anyway love ya xoxox mis uw heapz!!!!

    5/5/10
  • Kaylee Bidois

    I SOOO KANT WAIT LOL LOVE YA XOXOXOX

    5/4/10
  • luv Kaylee Bidois

    hey darl im not having anything big just gona have dinner with the famzdown town then just hit town might see bout getting the cornastone or something bar tab dont wana do anything big lolbut uhm when is cleo having hers??? cause my actual bday on a friday so myht have it all that night hows work?? i sell chocolate and candy now lol love ya xoxoxoxox

    5/2/10
  • Tae
    Tae

    u are in it u doof didnt u look proply lol its mean g heaps to do aye

    4/16/10
  • - Michelle
    luv - Michelle

    hae ash!!! xxxxx we goodz.. miss yah xxx

    4/15/10
  • luv Kaylee Bidois

    hey darl miss ya heaps cant wait to catch up in august love ya heaps miss ya take care luvy lol

    3/21/10
  • JJ Sandii
    luv JJ Sandii

    hi ash just thought i'd pop by and say hello! hpe all is well wit u it looks like u r having such a good time there and good on ya!!xxxxx

    3/18/10
  • SwaggA
    SwaggA

    S.A F.T.W 37

    3/14/10
  • WAkexx Uupp Yo
    WAkexx Uupp Yo

    chr chr uw lyk me photo lol...look i chopd of tha muu layy lol

    3/12/10