If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Laura Wordsworth

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Click "Me Too" If Your Otherhalf Is Your Best Friend ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥"

4/9/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 22, Luv 73
  • from Barnsley
  • I am Single
  • Last active: 8/23/09
  • www.bebo.com/youngwordy19
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Me, Myself, and I
..x>тнє иαмє єνєяуσиє ¢αℓℓѕ нєя ву...
xx~Wordy(or jus plain old laura)~xx

..x>ѕнє вяυѕнєz..
xx~Brown hair~xx

..x>ѕнє ωιρєѕ αωαу тєαяѕ fяσм..
xx~Blue/green Eyes~xx

..x>ѕнє вℓєѕѕє∂ тнιѕ ωσяℓ∂..
xx~19th January~xx

..x>ℓivєs ιn..
xx~Barnsley(monk bretton)~xx

..x>ѕнє ιѕ/was є∂υ¢αтє∂ αт..
xx~St.micks~xx

..x>ℓоvе ..
xx~All mi family an friends~xx

..x>нате..
xx~two faced an stuck up ppl~xx

..x>ѕнε ωϊll ηεvεя fσяgεт
xx~All mi funny memories wi mi m8s~xx
$kin$
Well av started makin skins recently so U welcome to use any i've made an if ur want 1 makin let mi know an i'll see wat i can do fer ur!
if u wanna av a look at em Go Into My Favourite To See Which Skin You Like, Feel Free To Use Em!
xxxx
Mu$ic & fιℓмѕ
I love all action, comedy an horror films an the romantic comedys r the best!!

Music wise i luv all dance, club, dj, an r&b music and i detese mosher shit!
xxxx
Sp0rt$
All sports really bt mainly footie!pplayed it since i wa born an i used 2 play for barnsley girls bt now i play for good ol athersley rec ladies!!! oh an mi moto is mintess CPI GTR 50!
xxxx
$car£d 0f
Spiders!!!And anything that looks disgusting and can crawl!!Oh an i h8 campin an trust mi nver camp art in woods unles ur wanna never sleep again!!
xxxx
Happi£$t W£n
Am playin footie, avin a drink, an wen am art wi mi m8s!!!
xxxx
Mi $ong$
Well am alway singin random shit at skwl n fotie so ad thought ad pt sme of mi fave songs on lol:
'Im H.A.P.P.Y
Oh, Im H.A.P.P.Y
I know i am,
I say i am,
Im H.A.P.P.Y

Now heres a footie song for barnsley girls:
'Footy Ball, Footy Ball,
Football all the way,
Oh wat fun it is 2 see,
Barnsley win all day
xxxx
AMY PIEEEEEE!!!
Well dis lass is imense wiv gt loads of nmes for each other like... 002, PIEEEEE, STUPID, OI an owt else we cme up wi oh an we wrked out where snails cme frm lol!!!
The Other Half Of Me
Bernie Beb

Bernie Beb

BERNI!!! mi crazy bud jus like me lol!!

close Video Box

help

LOW by Flo Rida (feat. T-Pain)

close The Wall

close Widgets


Check out my Slide Show!
View  | Create



RockYou! Slideshow


close Polls

close Blog

  • Mre abart me!

    1. Full Name: Laura Jane Wordsworth
    2. Nicknames:Wordy
    3. Birthday: 19th january
    4. Place of Birth: Barnsley
    5. Zodiac Sign: Capricorn
    6. Male or female: Female
    7. Grade: Y11
    8. School: St.Micks
    9. occupation: student
    10. Residence: Monk Bretton (used to be athersley!miss it loads)
    11. MSN Screen Name: ·$4(so)ҢẾỶ ČÒőŀїỂş шŏгÐҰ £Ŗ£(*) ·$6 ·$4xx·$4 F00ti£ 4 £vr£(so) ·$9BGFC an ARLFC rulz!!

    __Your Appearance___

    12. Hair Colour: Brown
    13. Hair Length: Long
    14. Eye colour: Blue/green
    15. Weight: Ant gt a clue think its abart 9 stone
    16. Height: Nt sure
    17. Braces? No
    18. Glasses? Unluckly yep!
    19. Piercings: yes ears
    20. Tattoos: npe
    21. Righty or Lefty: Righty

    ___Your 'Firsts'___

    22. First best friend:Kirsty Wad
    23. Award: It wa either for football or worst cook award lol
    24. First Sport You Joined: Football
    25. First Pet: Cat
    26. First Real Vacation: Goin to majorca
    27. First Concert: Can't remeber
    28. First Love: i'll only gi u initals - AW

    ___ Favourites___

    29. Movie: Starship troopers, green street, and any other action or comedy
    30. TV programme:Friends and prision break oh and Lost
    31. Colour: Baby blue or Baby pink
    31. Rapper: Eminem
    32. Band: nt gt a fave
    33. Song Right Now: Mc Natz (nt sre of song name)
    34. Sweet: any!
    37. Sport to Play: Football
    38. Restaurant: McDonalds
    39. Favourite brand: dunno
    40. Store: NEXT, JJB
    41. School Subject: PE an ICT
    42. Animals: Dogs
    43. Book: nt gt 1
    44. Magazine: Sugar or bliss
    45. Shoes: Trainers
    46. Feeling: Happy
    47. Single or Taken? Single
    48. Have a crush: Nt at the mo
    49. Eating: Chocolate puddin wi custard
    50. Drinking: Bacardi Breezer
    51. Typing: onyl answering this
    52. Online? yep
    53. Listening To: Music
    54. thinkin about: nowt jus typin dis
    55. Wanting To: go to sleep
    56. Watching: Nothing
    57. Wearing: Mi Jeans wi mi rugby style top

    ___Your Future___

    58. Want Kids? Yes ( boy or gurl)
    59. Want to be married? Yeh
    60. Careers in Mind: Somat 2 do wi ICT or sports
    61. Where do you want to live: Majorca or where i am nah
    62. Car: Metallic yellow sports car wi blacked out windows

    __Which is Better With The Opposite Sex___

    63. Hair colour: Brown wi blonde streaks
    64. Hair length: Short
    65. Eye colour: Any
    66. Measurments: as long as they nt small
    67. Cute or Sexy: Both
    68. Lips or Eyes: Both
    69. Hugs or Kisses: Both
    70. Short or Tall: Tall
    71. Easy-going or serious: Bit a both probs easy-going if had 2 choose
    72. Romantic or Spontaneous: Both but mainly romantic
    73. Fatty or Skinny: normal size wi muscles
    74. Sensitive or Loud: a mikx of both
    75. Hook-up or Relationship: Relationship
    76. Sweet or Caring: Caring
    77. Trouble Maker or Hesitant One: Nt dat fussed

    ___Have you ever______

    78. Kissed a Stranger: If i did can't remeber
    79. Had Alcohol: Yep!!!
    80. Smoked: npe an never will
    81. Ran Away From Home: ye gt done 2 shit wen i gt back
    82. Broken a bone: yes espically in mi arms am suprised they ant fallen off
    83. Been with someone: Yep
    84. Broken Someone’s Heart: Yes
    86. Cried When Someone Died: Yes
    88. Cried At School: Yes

    ___Do You Believe In___

    89. God: Nt sure dey could b 1 though
    90. Miracles: Ye
    91. Love At first site? Yes !!!
    95. Heaven: ye
    96. Hell: nt sure
    97. Angels: Yes
    98. Kissing on The First Date: YES!

    0 Comments 339 weeks

  • Whats ur name mean???

    A- You like to drink.
    B- You like people.
    C- You're wild and crazy.
    D- You have one of the best personalities ever.
    F- People adore you.
    E- Damn good kisser.
    G- You never let people tell you what to do.
    H- You have a very good personality and looks.
    I- You have a fine ass
    J- Everyone loves you.
    K- You are really silly.
    L- You live to have fun.
    M- Success comes easily to you.
    N- You are absolutely beautiful.
    O- Your great in bed.
    T- You're loyal to those you love.
    P- You are popular with all types of people.
    Q- You are a hypocrite.
    R- Fuckin sexy.
    S- Easy to fall in love with.
    T- You're loyal to those you love.
    U- You really like to chill.
    V- You are not judgemental.
    W- You are very broad minded.
    X- You never let people tell you what to do.
    Y- One of the best bfs/gfs anyone could ask for.
    Z- Always ready

    2 Comments 351 weeks

  • My inner child!

    ***Your Inner Child Is Surprised***


    You see many things through the eyes of a child.
    Meaning, you're rarely cynical or jaded.
    You cherish all of the details in life.
    Easily fascinated, you enjoy experiencing new things.


    How Is Your Inner Child?
    http://www.blogthings.com/howisyouri...

    0 Comments 360 weeks

close Games

close Rockstar Cars

Laura has a rockstar car. Do you?
Laura drives a Peugeot 206

Points won by racing: 35
Total points: 135

Race me!

close Mesmo TV

close Playlist

close Whiteboard

  • 002!!!!PEASSSSSSSSS!!!!!!
    002!!!!PEASSSSSSSSS!!!!!!

    fought ad draw ya 1 bak
    that that luks lyk a sun is reali ya badge lmao
    use ya imagination lmao n yal see it
    oorrr yeah tha green is big peassssssssssssssssssssss!!!!!!!!
    <3<3
    xxxgreenxxx

    Amy 0 Replies
  • tis wordy singin
    tis wordy singin

    a wow goin t add more detail
    cunt b assed tho
    sorry
    lvya amy x x x

    Amy 0 Replies

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Ben
    Ben

    Eyup luvv :) jus thought id leave u a comment :P ur well fit :P bEn-Is-LeGeNd@live.co.uk add mee :) xxx

    11/20/08
  • Lukeey
    luv Lukeey

    ime good tah...

    6/15/08
  • Amy
    luv Amy

    hello:) x

    5/11/08
  • Matt M
    luv Matt M

    am good thx u at mo i am playin gta4 wi oliver wot u doin here have some love

    4/29/08
  • Matt M
    Matt M

    Hi hope u dont mind me adding u :)

    4/29/08
  • Amy
    luv Amy

    love for a vampire!!:) :) x

    4/27/08
  • Amy
    Amy

    lol gud gud tar!!:) tar for hint:) :L :L gud job ya lyk it! wordy the vampire:P :) n aww okay tar!:) ghost at football?:L aww gud gud:) n awww shame! n werent doin much! x

    4/16/08
  • Amy
    luv Amy

    haha thts quite a gud ryhme fingy for yoo lol:L med mi chuckle!!:) can i pinch ur coat??:) n am gud tar!!:) n urself wordy the vampire:P :) x

    4/16/08
  • Amy
    luv Amy

    shes big shes round shes wordy!!! :L :L :L :L Joke!:) x

    4/16/08
  • Amy
    Amy

    lmfao:L :L reali a dint reali understand wot ya meant wen ya told me lol or a wud av told ya abwt tht lmao:L :L n yeaa ad feel a lil sili as well :L :L am gud tar!!:) wot abwt urself??:) n yeaaa it is :( :L :L be rt tho!:) we best win:) :) :L :L aww tar for love wordy!!:) :) x

    4/11/08
  • Caz
    Caz

    lol haha .. in ict .. the good old days lol. and yhyh me 2 ... i ant had internet 4 over 7 munf as well.. i oni get to go on wen i am at work in mi diner brek. but ill b gerrin a new laptop soon so ill get internet then. nowt jus workin and am startin mi driving tests .. av got a car its a lil cute blue clio lol. cnt wait. :D w/b lvya lots caz xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/11/08
  • Amy
    Amy

    lol its fine!!!:) :) n aww okay tar wordy!!(Y):) :) fankya very much!!:) :) x

    4/10/08
  • Amy
    Amy

    :L :L ya left the comment i left on the bottom lol i was readin it n finkin wot the hell this dunt mek sense n thn a wow lyk i sed tht:O :L haha n reali tht reali is stupid yeaaa! ad sue?! n awww energy drink tht was fast finkin by the snail lol:L glad e wun tho! leafs think there so gud these days:L :L lmao sick?? wot ya mean bebo is kwl:) :L haha joke!!:) x

    4/10/08
  • Amy
    Amy

    lmao gud idea yeaa?:) is it jst mine ya carnt rite on or em all?? it sounds stupid nall! wots it playin att!!! awww against a leaf! chuffin hell wot do snails eat these days there way fast!!:) aww yea wots med u cum bak on bebo now thn??:) x

    4/9/08
  • Amy
    Amy

    rt wordy this is proba weird for us both to remembr wot we rite n stuff lol y carnt ya do a normal message fingy lol? i can do them to yoo!! weird stuff!:) try copy n pastin the last comment;) thn deletim it wen ya dun!:) am brainy lyk tht!!:) n awww so its a yes/no answer!! nah dint reali ask ya owt tbh lol:) n did yaa?? awww wow it goin fast??snails r so fast these days ya no!!!:) n npz:) n aww be rt lol:) gutted!!:) x

    4/9/08
  • Amy
    luv Amy

    its not lettin ya send stupid messages so ya need to send a stupid message!!!:L :L ya so sili lol:) a fink ya mean it werent lettin ya do a public one but it let ya do a private one lol(Y):) yeaaa am gud fellow snail pal!!!:) wot abwt yoo??:) sum love for you!!!:) x

    4/9/08