If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Conor Devlin

Even if u win the rat race your still a rat !!!!!!

4/27/10 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 26, Luv 55
  • from your house
  • Profile views: 1,271
  • Last active: 5/31/10
  • www.bebo.com/condevlin
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
hey its been a while since i hav been on (i forgot my password) for like three months i know im a knobhead lol not much has changed since i became mystically locked out (not by myself ) ive got another new fuckin job workin in poundstrecher and its pretty cool i still got da same crazy friends along with a few new ones u know who u r hahaha but anyway peace out i couldnt be fucked writing any more my hands r sore later
Music
i fuckin love snow patrol they are the best band ever the killers lostprophets red hot chilli peppers ting tings subways 12 stones linkin park metallica the list goes on and on
Films
the machinist christian bale is brilliant i like buffy and angel and the usual suspects missippi burning all the resident evils and of course family guy its rocking !!!
Sports
man united who else!!
Scared Of
your face
Happiest When
drinkin and chillin with my peeps

close Code Snippet

Sorry for the inconvenience, this module is temporarily down for maintenance.


close Video Box

help

Muse - Plug In Baby

close Blog

close Games

close What movie are you?

close what scrubs charactor are you !?!

close Which of the 12 Greek Gods are you?

close Playlist

close Whiteboard

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Superb Mario

    where you workin man ?

    2/25/10
  • Superb Mario

    you know me conor as long as i relax im all good lol will do like hit laverys few games of pool is in order!

    2/22/10
  • Superb Mario

    man im only after back surgery wont be out for drinks for a wee while like lol what ya doin with yourself?

    2/20/10
  • Mikki' Lovin Life
    luv Mikki' Lovin Life

    well conor mate, wdc? headin 2 Laverys2maro night if u fancy it. said 2 mario.. he hasnt got back to me yet. let me know sure!

    1/8/10
  • Kellymarie Crone
    Kellymarie Crone

    hey thats so good u have a fb now its the way forward find me kellymarie crone there is a few conor devlins dnt know wat one u are lol

    1/7/10
  • Rebecca.
    luv Rebecca.

    fuckin hell, takes like 1000 years to get down to yer comments. GET A FACEBOOK! x

    12/28/09
  • Kellymarie Crone
    luv Kellymarie Crone

    get a facebook lol merry christmas :) how have things been??? u been out with cindy lou?? xxx

    12/24/09
  • EmmaJ
    EmmaJ

    heys stranger hows u???

    11/19/09
  • Superb Mario

    well conor 2 whats crackin? bay10 reunions in order! mick n lindsay caught the alcohol bug n wanna get out more!

    11/7/09
  • Maurso
    Maurso

    hello huni, were u end up on halloween lol..cant believe u never dressed up tut tut :P xxx

    11/2/09
  • Jake Mc Cann
    luv Jake Mc Cann

    i was off there for about 5 weeks cause of my shoulder back now tho,trying to find a new job need more money,wineflair wont pay me enough for a wedding in less than 2 years,what have you been up 2

    10/25/09
  • Desy C
    Desy C

    well pot head i take it u will be at my childs christening on the 8th november in st johns

    10/19/09
  • Turntable Junkie
    luv Turntable Junkie

    Conor ding dong suck a bong o brien :L :L

    10/16/09 via Mobile
  • Vernon M
    Vernon M

    i just like to make myself known to ya so i can giv u the fingers ha ha

    10/13/09
  • Kellymarie Crone
    Kellymarie Crone

    hahaha sorry thought cindy told u cause wanted to have a drink on sunday but she said u were working.. wats happening??? im going to london on thursday travelling for another few weeks

    10/10/09
  • Turntable Junkie
    luv Turntable Junkie

    Dnt panic con not a manic psycopath it just irene :L

    9/16/09 via Mobile
  • Turntable Junkie
    luv Turntable Junkie

    i am the emporer of planet venus droppin by to say hello, i come in peace l8rz bye gud times :D

    9/9/09 via Mobile
  • Kevin Mcdonnell
    Kevin Mcdonnell

    well lad what u ben up 2

    9/8/09
  • Martehh Bootchdingle
    luv Martehh Bootchdingle

    devlinrinooooooooo ill call down soon mate. got pie to the eyed sandwich dingle

    9/7/09
  • Clare O
    Clare O

    yeah still c a few people

    9/3/09