If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Stewartdeans

Add as Friend
  • Male, Luv 119
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 3,507
  • Member since: February 2007
  • Last active: Mar 19
  • www.bebo.com/weedeansie
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Nicola is my no.1<3 love partying but not the morning after lol<3x

####^^^^^^^^^^^^####
######^^^^^^^^######
^^######^^^^######^^
^^^^############^^^^
^^^^^^########^^^^^^
^^^^^^########^^^^^^
^^^^############^^^^
^^######^^^^######^^
######^^^^^^^^######
####^^^^^^^^^^^^####

Nicola <3x
Music
love dance, heed banging shit
Sports
fitbaw, gym nd dain ma belly dancing
Scared Of
suffering wai a hang ova aww day lol
Happiest When
am with ma babe Nicola<3x

close Blog

  • do this plz

    1. Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same?
    10. What reminds u of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    15. Could you ever love me?
    16. Give me a nickname and explain why?
    17. R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    18. Anything 2 say b4 u go?

    5 Comments 287 weeks

close Video Box

help

Boobs in the wood, class room scene

close Games

close Which comedian are you?

Which comedian are you?

Lee Evans

You are most like Lee Evans! A comical man who has lots of different jokes. You are a master at making voices to make an audience cheer with laughter. One of your trade marks is that you sweat a lot. Lee Evans is a mile stone in comedy.

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Nicola
    Nicola

    haw you.love ye lol xxxxx

    9/16/12
  • Nicola
    luv Nicola

    aww did you now, more like we got peace from you , not beeing there so ha lol , miss ye taee <3 xxxxxxxxxxxxx

    5/21/12
  • Nicola
    luv Nicola

    aww thats good then <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    5/9/12
  • Nicola
    luv Nicola

    hows mee wee babe the night ;) <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    5/9/12
  • Nicola
    luv Nicola

    yipeeee hehe !! hopefully good weekend betta be aloud lol <3 xxxxxxx

    4/19/12
  • Nicola
    luv Nicola

    ano yaa weeee pokerrr !! <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/18/12
  • Nicola
    luv Nicola

    yeah was brill babe u <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/12/12
  • Nicola
    Nicola

    hey babe, yeah was a brill weekend :P <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/11/12
  • Nicola
    Nicola

    n ma hot boy <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/2/12
  • Nicola
    luv Nicola

    hey babe, me to gawna be great, with ma boy :) <3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    4/2/12
  • Nicola
    Nicola

    <3 such a spoon lol xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    3/31/12
  • Nicola
    luv Nicola

    who tae lol? meee <3 xxxxxxxxxxxxx

    3/31/12
  • Nicola
    luv Nicola

    nothing much tawlkin to u <3 xxxxxxxxxxxxxxxx

    3/31/12
  • Nicola
    luv Nicola

    ; ) babe xxxx

    3/31/12
  • Nicola
    Nicola

    heyy babe <3 xxxxx

    3/31/12
  • Toni Xx.

    aww nice wann :L

    10/27/10
  • Toni Xx.

    wtf is wae yirr photo :/

    10/13/10
  • Clair Burnside
    luv Clair Burnside

    Hey stewart some love for u

    10/3/10 via Mobile
  • luv Toni Xx.

    Heyaah am good fanks you ? havesomelove xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    10/2/10
  • luv Toni Xx.

    lovee xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxx

    9/29/10