If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Sarah Morgan

little Samuel Thomson arrived at 12.18 am on thursday 13th August

8/13/09 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 28, Luv 125
  • from dunfermline
  • I am Engaged
  • Profile views: 2,552
  • Last active: Feb 20
  • www.bebo.com/sadiepea
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
sadie
Me, Myself, and I
time for an update. well no a student anymore, so thats good. am now a mum to a beautiful 5 month old boy. who is just as nuts as his dad. still looking for a real job but at the mo working at burntisland golf club. nothing much else to say really lol
Music
Pink, Kelly, pretty much anything with a beat and is good to listen to except maximo park
Films
i will watch anything. love horror films.
Sports
got to be celtic
Scared Of
not much
Happiest When
partying. i also really enjoy sleeping
can't stand
that would be annoying people but i think that i might be one sometimes.
The Other Half Of Me
Nicky Thomson

close Video Box

help

close Widgets


my slide show
View  | Create


close Blog

  • About me

    Basics
    Name - Sarah, or Sadie
    Birthday - 09/11/1984
    Age - 23
    Star sign - Scorpio
    Relationship status - In a relationship
    Shoe size - wee 5
    Parents still together - nope
    Siblings - big brother and sister am the baby
    Pets - the wee shit tigger

    Favourites
    Colour - red
    Number - 13
    Season - winter love the dark
    Weather - cold dark and rainy so i can stay in all day and go to ma bed
    Food - Chicago Town pizzas

    Do You
    Twirl your hair - yes
    Have tattoos - yes
    Cheat on tests - no
    Like scary movies - oh yeah
    Like cleaning - only if it involves moving the furniture
    Know how to drive - yes
    Collect anything - yeah i few things, barbies, glass coke bottles, shoes bags need i go on.

    Have you ever
    Been in a fist fight - not really
    Considered a life of crime - no
    Considered being a hooker - no
    Been in love - yes
    Made out with a friend - yeah
    Hurt someone you love - most likely
    Kicked someone in the nuts - not on purpose lol

    Current
    Clothing - pj bottoms and a vest top
    Hair - long and its natural colour for once lol
    Song - the full album of the greatest lonestar hits
    Dvd - little rascals
    Mood - ok, not feeling so good at the mo
    Ought to be doing - studying for ma dissertation lol

    Love
    First crush - oh god too long ago can't remember
    First kiss - really that was ages ago lol
    First love - scott
    Believe in love at first sight - sometimes
    Believe in the one - yeah i do
    Are you a tease - yeah i think that i am, sometimes too much lol.
    Would u ever committ 100% - i already do

    Are you
    Honest - yes cause he knows when i lie
    Sarcastic - sometimes when the situation calls for it
    A daydreamer - yeah got to do other stuff when i bored in class
    Uptight/laid back - laid back maybe a bit too easy going lol
    Messy/organised - a bit of both
    Shy/outgoing - outgoing

    Random
    Nervous habits - tapping ma foot
    Double jointed - no
    Roll tongue - yeah
    Make bed daily - not really

    In the past week have you...
    Bought something - new bag for uni
    Been sick - yeah
    Sang - yeah
    Missed someone - yeah
    Gotten drunk - yeah was at an ann summers nite
    Had a haircut - no
    Been kissed - yeah
    Lied - no

    Last Person
    Spent the night with - nicky
    Saw you cry - nicky
    Made you cry - myself
    Said I love u to - nicky
    Said they loved you - nicky

    What is...
    The best feeling in the world - knowing that this is ma last year at uni
    The worst feeling in the world - the pains i have been getting daily for the past year and a half
    Your Greatest fear - never living ma dreams, and been told i can't have babies
    Want most in life - love, marriage, babies lol

    0 Comments 253 weeks

  • How well do you know me

    1. What's your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you have a crush on me?
    5. Would you kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u had me for 30 minutes what would you do?
    8. What was your first impression of me?
    9. Do you still think the same?
    10. What reminds you of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do you know me?
    13. What do you like best about me?
    14. Ever wanted to tell me something you couldn't?
    15. Could you ever love me?
    16. Give me a nickname and explain why?
    17. Are you going to put this on your blog and see what i say bout you?
    18. Anything to say before you go?

    2 Comments 316 weeks

  • some thing to do :)

    This is ma memory box.....

    Think of a happy/funny or any kind of memory of me or us and post it in ma box.

    Thanks....this should b interestin!!! xxx

    6 Comments 332 weeks

close Games

close are u U.S.A. smart?

USA Smarts
Learn about USA via this quiz. Add questions in the wiki editor. Win prizes. Share & grow community & traffic.

Get your own USA Smarts

close Moshi Monsters

close Future Buddy

close Super Comments

Nicky Wrote at 08:17 am on Jan 17
  
Stephen Wrote at 10:10 am on Jan 11
  
THE FIAT BRAVO OWNED BY LEGENDS !
Wrote at 08:24 am on Dec 22
  

close Flixster Movies


Sarah has 0 friends on Flixster. (refresh box)
Version 20070720

My Recent Reviews (review a movie)

Hide

View All 49 Reviews

The Never-Ending Movie Quiz

Hide

Points:5010
World Rank: 3555050

Quizzes I've Taken

Hide

close Playlist

close Whiteboard

  • hello hunny

    hi hunny, how are you getting on in your new pad?
    Whats happening with the doc's? i remember you saying that they didn't know what was wrong with you. any further forward?
    you should see Keeley now she has got big can you believe shes now five months, just seems like yesterday i got her home....

    Jane Davie 0 Replies
  • Shite
    Shite

    This is how my studying is going. It's little and it's shit.

    Miss-Ann-Thropy 0 Replies
  • cfc
    cfc

    cfc lol i was bored

    . 0 Replies

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Stephen Barr
    Stephen Barr

    Im verry well thanx hun

    11/15/10 via Mobile
  • Stephen Barr
    Stephen Barr

    Hi di hi !

    11/15/10 via Mobile
  • Amanda Rae
    Amanda Rae

    Hiya huni. wuu2? x

    10/19/10 via Mobile
  • Amanda Rae
    Amanda Rae

    Hiya huni, x

    10/1/10 via Mobile
  • Amanda Rae
    Amanda Rae

    Am no sure hen wot tym u think hen? x

    9/10/10 via Mobile
  • Amanda Rae
    Amanda Rae

    Hello hen, x

    9/10/10 via Mobile
  • Lyndz
    Lyndz

    Lol no im not, got myself well rid of that one haha. No not really lol, although it sounds like its been all go for u misses. Where u staying and that now? When u getting married? xXx

    2/17/10
  • Lyndz
    Lyndz

    Wow u have been busy lol. I'm at uni, was engaged haha. Not much else to report. Don't really see any of the crew except sharon and she's just fab lol x x x

    2/7/10 via Mobile
  • Lyndz
    Lyndz

    I know, been ages eh? I'm good thanks, what about u? What's new? I see u have a baby boy, he's gorge!x x x

    2/7/10 via Mobile
  • Lyndz
    luv Lyndz

    Hey stranger!! Hows things? Talk about long time no see or talk for that matter haha. Hope ur good misses xXx

    2/6/10
  • Mark Lumsden
    Mark Lumsden

    No bad just tryin to keep outa trouble, not very dood at that part tho, lol. Anythin exiting been happenin in ur world

    2/6/10 via Mobile
  • Mark Lumsden
    Mark Lumsden

    Hey hows tricks

    2/6/10 via Mobile
  • Michelle K

    wer going on the 13th time is it at? i put ur number in the bucket by mistake.

    2/3/10 via Mobile
  • Colin Haddow
    Colin Haddow

    whats new crazy av split from rachels mum incase emma hasnt told u hows ur wee one doing

    1/26/10
  • luv Michelle K

    thats good ur having a nice time,xmas was good had mum and dad round 4 dinner then had them on the wii what a laugh mum had been on the wine, when do u get bk,i couldnt stand the cold there. x

    12/30/09 via Mobile
  • Michelle K

    hi how was ur 1st xmas wi the wee 1 r u having a good time in canada? its bloody cold here,when do u get bk?

    12/29/09 via Mobile
  • luv Denise

    Thats good hen, my two are good but they drive me up the wall most of the time :L Regan just loves making mess and Kai is into everything in sight, he is standing up holding on to furniture the now so think he's gona be walking soon. I cant wait till xmas im worse than the kids,lol, it doesnt feel like xmas this year tho it goes in too fast now. xx

    12/17/09
  • luv Denise

    Hi hen hows sam getting on? r u all set for xmas? xx

    12/14/09
  • Nicola Drysdale
    Nicola Drysdale

    how cute is our wee ones in they photos xx fae emma

    11/23/09 via Mobile
  • Amanda Rae
    Amanda Rae

    ok hen well ill giv u a tx anyway k xx

    11/20/09