If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Reaper'z children

Fronters are fakes and thats that they juss jealous of those better than them :L

10/23/07 | me too! | Reply

Become a Member
  • Profile views: 923
  • Group created: January 2007
  • www.bebo.com/death-souljaz
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Ahah this crew is fairly broken now alot of the crew no longer hang out much..... not much of a crew no more... so ya'll hatin you must be so proud to be ganging up on one guy BE PROUD WANNABES BE PROUD :L
(don't be hurt by a few words of truth cuz you only make it seem even more true reacting in anger :L )

------|--------
|`````|
------|
`````/|
````/`|______

Reaper'z Children For Life!!!!

In life there are going to be
Be some things thats going
To make it hard to smile,
But whatever you do,
Through all the rain and the
Pain. You got to keep your
Sense of humour you got to
Smile for me now

REMEMBER THAT

close Video Blog

close Blog

  • not done

    The Victim

    (intro)
    this life is harsh.... it seems we're all on the recieving end of the negativity

    Chorus

    we a victim
    juss like you juss like them juss we all are in some way
    Waitin fo' the sun to show us the way
    don't chu juss hate always being in the fray?
    haveing to want for a brighter day

    Verse 1

    The Wounded Wolf is my story
    though not very gory
    not in physical terms juss mentally
    ppl hate not that it matters i juss handle it accordingly
    Very few know the real me and very few know of my abilties
    we could all say we have the worst life
    but in the end we're all still held up w/ a knife
    in the end we all still a victim in some way
    ya see despite my warnings im still a cornered beast
    and you know what they say about that situation
    that we could get out in a harsh way w/ little complication
    but im constantly in a battlefield
    so you'd expect me to but i ain't gon yeild
    imma juss go in sword and sheild
    see thats what sets me apart makes me what alot of you aren't weak
    alot of you attack making yourself better it doesn't take much to see that chur future is bleak
    but imma keep on trucking slowly and keep callin muhself Unique
    we all juss a victim

    Chorus

    juss like you juss like them juss we all are in some way
    Waitin fo' the sun to show us the way
    don't chu juss hate always being in the fray?
    haveing to want for a brighter day

    Verse 2

    you don't know what i been through
    sure we say we know how it feels
    but thats all you know
    you don't know what it takes to heal
    you try livin' my exact past
    i guarantee you wouldn't last
    you'd end your life fast and painless w/ a blast
    see my history and whats been done
    and THEN judge me say it like 'pac
    "Measure a man by his actions fully, through his whole life, from the beginning to the end."
    then maybe you'll find the respect you lookin for around the bend
    we all juss a victim

    Chorus


    juss like you juss like them juss we all are in some way
    Waitin fo' the sun to show us the way
    don't chu juss hate always being in the fray?
    haveing to want for a brighter day

    0 Comments 295 weeks

  • Copy that and follow the steps

    <embed src="http:/ /apps.rockyou.com/text-viewer.swf?instanceid=6038963&give
     nText=Reaper%27z%0DChildren&givenF
     ont=text-font_kings&style=Spinner2&bStyle=N
     o%20Effect&bSize=2&tRot=0&sAlpha=1
     00&sSize=9&tSize=43&tSpace=1&tBlur
     =0&tBevel=0&tGlow=1&c1=14634016&c2
     =8026485&c3=14828828&c4=1183761&c5
     =14565151&c6=0&ver=102&textH=251&t
     extW=305" quality="high" scale="noscale" salign="lt" width="305" height="251" wmode="transparent" name="rockyou" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflas..."/><br><img src="http://apps.rockyou.com/dot/FX/A287-..."><a target="_BLANK" href="http://www.rockyou.com?type=fxtext&r..."><img alt="RockYou FXText" src="http://apps.rockyou.com/images/logo-..." border="0"></a> - <a target="_BLANK" href="http://www.rockyou.com/fxtext-create...">Get Your Own</a><br>

    1. Copy the code above (Right click and choose Copy or hit Control-C)


    2. Login and click on My Profile



    3. In Widget Site select Rockyou



    4. Paste (Right click and choose Paste or hit Control-V )
    the code in text box and click Save

    0 Comments 328 weeks

  • Unique-Raze

    (Intro)

    *Chuckles* Bet ya thought i was gone fo' good huh? Well sorry tah' bust ya bubble buh' here i am!

    (Chorus)

    I'm so'om You ain't seen before
    Hotter then da earth'z core
    Not one to get whit a whore
    Someone who wants not only beauty buh' more
    And on to put up a good fight on tha floor

    (Verse 1)

    I ain't yer average dude
    got da smarts dat'll leave you in a feud
    or tah' let muh' gurl know i know all about love
    also got da words tah' give her heart a lil shove
    I could get all mushy and romantic when i wanna be
    Now i look back i know it i shouldn't have cuz they usually flee
    das da reason i have my heart locked down and swallowed tha key
    so they can't tear it apart when they leave me
    buh' enough of that i came here tah' party!
    Naw i don't drink or smoke
    I'm juss here to have fun like da next bloke
    and im here to tell you

    (Chorus)

    I'm so'om You ain't seen before
    Hotter then da earth'z core
    Not one to get whit a whore
    Someone who wants not only beauty buh' more
    And on to put up a good fight on tha floor

    (Verse 2)

    Errbody could love me or hate me don't mattah'
    Cuz im like pac sayin FUCK THE WORLD only god could judge me!
    I go by the name of Raze
    Cuz imma leave him in a daze
    put her through a phase
    and leavin dem hata'z at tha start of da maze
    Now imma peacefull man
    Buh' push me to tha limit and i'll beat yer ass cuz i can
    good thing thurr'z alto i could stand
    cuz i repel insults as easily as paper to a fan!
    Now imma tell y ou one more time dat

    (Chorus)

    I'm so'om You ain't seen before
    Hotter then da earth'z core
    Not one to get whit a whore
    Someone who wants not only beauty buh' more
    And on to put up a good fight on tha floor

    (Outro)

    Im unique and im NOT gonna die a copy!
    Reaper'z Children muthafucka!

    0 Comments 330 weeks

close Polls

close Forum

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Evelyn Brown
    Evelyn Brown

    Aye Add A Chick Up On bebo DouCe

    11/16/08
  • Duran Wilson
    Duran Wilson

    Yo guys just drop this shit already. That was long ago already. All we do is make music for the people. See what they think of it. Thats it. We done. Just drop it alright. I'm Out Peace!

    6/2/08
  • Fallen
    Fallen

    lmao he's right :L didnt help that nothing went down at all nate too :L

    2/20/08
  • Shawn Michael Racy
    Shawn Michael Racy

    Dude, Victor's pre' much makin all of ya peeps look bad man. Ya'll are gettin your friends and shii into this when the only person Victor pre' much told was me. I juss finally started checkin shit out here again. I agree with victor, Pearly is the one makin you "Rappers" look good. Keep actin tough boyz. You seem to be impressin some people. But at the same time your makin yourselves look pathetic and pre' much all talk and no action:L

    2/11/08
  • G.Miriam.Green
    G.Miriam.Green

    Omg.. i didnt know hm....vic.. seems like tha hoe dont like your page...seems weird...she dont like you then why tha bitch on here..??:L she aint and Better not be talking shit 'bout my fam-o-lii:D My mothers side is closer... Juss as tight as me nadine tessa....we tight. well...im crunk'd and no one is messing with My Nephue. ...Peace.

    1/24/08
  • Anne 1/19/08
  • Fallen
    Fallen

    they only fronters and that's all they ever gon be ESPECIALLY in THEIR type of rapping :L :L

    1/19/08
  • Anne 1/18/08
  • G.Miriam.Green
    G.Miriam.Green

    Whats with the Fucken Hating On this Page? Everyone KNows Rappings Rapping...ii know my brother i awsome..but wtf's up with tha hating? Victor is my nephue..and Andrea...you cant do shit but talk. and these guys are all bigger then victor...but whats the use of all this bulshit? and Nakita....So called friend of Vic's....Talking shit to... How Gay can this get? well...ii have no fucken hate for no one on here,, all ii can say is..All ya'll are my fricken Family.. :L ...this is weird... well laters.

    1/17/08
  • Fallen
    Fallen

    lmao all i hear is a bunch of gangster wannabes :L :L :L ya see ya frontin and shit ya'll think ya got pps that could do shit bout me but seriously what do you got? all you have to be proud of is yer god damned rhymes and that's it keep talking or rhyming w/e i don't care what cha'll say i find it amusing that ya'll think juss cuz yer village friends respect you that your all that man being recognized is more than just the northwest of b.c man if you extend past that (and im not talking just a few friends you made outside of b.c) THEN ya have the respect your boasting i ain't looking for it i give it disrespect me i'll do it right back the fact that some of ya guys wanna beat me up only says that your feelings got hurt :L

    1/17/08
  • Fallen
    Fallen

    im saying that Steven's shit sounds all the same and that your stuff is real.. of course it could be bad... for them... but good for you haha look at this you guys must think yer so tuff bringing everyone you can :L :L :L there's only one guy i told about this argument that seems to be hurtin your guys's feelings :L all your doing is makin me laugh... thinkin yer all tough talking shit behind a keyboard all this shit because of Jeremy :L you guys started it

    1/11/08
  • KinG MuTha FucKin SmYtHe
    KinG MuTha FucKin SmYtHe

    Their he is tryna act like da shit/ I swong onces and hes down like a bitch/ :L Check it out bitch Kings Ville up in bitch!

    12/29/07
  • Gail Smythe
    Gail Smythe

    tee hee ur aruement thingy is funny...:L

    12/27/07
  • Anne
    Anne

    JEL0US:L :L :L B0YY YH00 FUNNEE... WAHHZ THERE TO BE JELOUS OF? KINGSVILLE GOT ALOT MORE THAN YHOO...;) RESPECT?B0YY THEY GOT MORE RESPECT THAN UR SORRY LIL ASS:L ;) YH00 HAVE N0 CLUE WAT CHU G0T URSELF iNT0 WiT THESE B0YZ:L ;) 0UCH

    12/24/07
  •  Pearly Robinson
    Pearly Robinson

    ii make them look good...?? wait, what? whuss that posed 2 mean?? :S ...sounds bad tho :L

    12/22/07
  • Fallen
    Fallen

    haha man here i thought you were pathetic when you got steven and that wilson dude to back you up "JDA" :Z hata's hata's hata's either jealousy or looking to bring up their own respect that they desperately need :Z the way i see it Pearly makes you guys look good.. "king smythe" has very repeated words.. i hear the same thing alot in yer music.. maybe i do but hey.. im not doing it for rep.. im doing it to kill time ya'll could keep hatin but one day ya'll gon be torn down cuz of this kind of thing going out and looking for beef.. or thats how it seems especially since Jeremy came out of nowhere and started hatin.... haha you ppl don't see how weak ya'll seem ganging up on me do ya? :Z here i thought you were all about rep then you go and gang up on someone making it seem like you can't do shit yerself :Z talk talk talk talk ya'll are acting like im the one talking shit... i guess feeble minds can't tell the difference from a cornered beast and attacker :z

    12/22/07
  • Angus
    Angus

    :L :L death-souljaz:L :L yo mang heads up to yall death-souljaz:L :L yall are fuckin dead mang dont bother tryin to get bak up :L fuckin is better yall juss stay down thurr now:L Reppin King'sVille Records WHAT :L :L

    12/22/07
  • Sugar
    Sugar

    Yee yeah.. King Smythe and the rest of em guys Phucking Rock.. Their the Shiet and they know it..

    12/21/07
  • Anne
    Anne

    ii KNEW HE L00KED F0RMILLIER:L ii HATE CL0WNZ:L LiGHT`UP`REC0RDZ`<3 THEY 0WN YH00 BiTCHEZ:L :P :L

    12/21/07
  • RottenPeices

    Its time to stop talking with yer crookerd ass face and start talkin' wit yer fists bitch!:L

    12/21/07