If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Aled Humphreys

amsar mynd adra dwi recno..wow wot a long day was bach!

9/19/08 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 26, Luv 187
  • from LlanFfestiniog /Blaenau Ffestiniog
  • I am Single
  • Profile views: 46,572
  • Member since: February 2006
  • Last active: 1/20/09
  • www.bebo.com/AL_HUMPH
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Im Aled.Im 21 ,i work as a Civil Engineer with Jones Bros Ruthin .In holyhead at the moment~!

I live in Llanffestiniog and hope that i never move from there!!


i race my ktm when i cant be bothered getting arm pump and i got a saxo VTS which is now for sale ! so if ur interested leave me a comment.










DO MY BLOG PLEASE- ANYONE!
MSN - aled121yz_250@hotmail.co.uk ADD ME!!
The Other Half Of Me
Simon Jones

Simon Jones

hes my brother from a ginger mother

Music
Dance Music, Wigan Pier, Maximes, Bonkers, Kanye West, Hardcore Heaven , Oasis etc...i love old school Happy Hardcore- Hixxy and the Crew...
Films
Green Street, Mean Machine, White Chicks, Texas Chain Saw and The Buisness
Sports
Hare and Hounds, Enduro, Motocross, Shoot
 ing, Rugby , Weight Lifting, Running , Cycling
My Mates-Ogia llan!
Right then ill start with Dafydd Ifan - He likes sleeping and can be seen in the night running marathons round llan .Al Wyn- well..what can i say , buy him a pint of milk and dont give him too much beer or he'll take u down!! Joey Boy Barton- Pro Boxer/Amateur bodybuilder- can be foun building wonky houses over North wales. haha! Simon- Dont call him by his real name Simon Pre..... n or hell unleash ginger rage~! Em Jen -If u see him jst hit him .. Dan Bach-Small man with big man status! Dyl Bach-Donkey dick (Omar) he wishes! Gav - Mr Puke -he pukes for fun. Jimmy bach- hes got a 3/4 head full of hair!
Happiest When
On mY bike! Training and not getting armpump!

close Video Box

help

danny kissing birds

close Polls

close Blog

  • do my new one please!!

    1.Name:
    2.Age:
    3.Fav Color:
    4.Fav Movie:
    5.Fav Song:
    6.Fav Band:
    7.Fav Food:
    8.Most Embarasin Moment:

    HERE COMES THE FUN.
    1.R we M8ts?
    2.Do u hav a crush on me?
    3.Wld u kiss me?
    4...with tongue?
    5.Wld u enjoy it?
    6.Wld u evr ask me out/go out with me if I ask u out?
    7.Wld u make a move on me in a cinema?
    8.Do u like 2have fun at parties?
    9.Do u thnk I'm hot?
    10.Wld u bed me?
    11.Have u ever kissd more than 1 person in 24hour?
    12.Wld u ever listen 2 my problems even if they don't involve u?
    13.Wld u come over 4 no reason just to hang out?
    14.Will u post this so I can fill it out 4 u?

    18 Comments 344 weeks

  • This is me!

    1. Full Name:Aled Edward Humphreys
    2. Nicknames: Humph..Meat Head..Square Head..lol
    3. Birthday:20/05/87
    4. Place of Birth: Blaenau!
    5. Zodiac Sign: Taurus
    6. Male or Female: M
    7. College/ school: Yale Wrexham
    8. Studying: HNC Civil Engineering
    9. Occupation: Part time student/Enginnering Technician
    10. Residence: Llanffestiniog
    11. MSN Screen Name: !ALED!

    __Your Appearance___

    12. Hair Color: brown
    13. Hair Length: short /Medium top
    14. Eye color: blue
    15. Weight:13.4 stone
    16. Height: 5'10''
    17. Braces?: na
    18. Glasses?: na
    19. Piercings: 2 n clust!
    20. Tattoos: right arm ..celtic band!
    21. Righty or Lefty: Righty

    ___Your 'Firsts'___

    22. First best friend: Ceri a Cai
    23. First Award:Fkknows!
    24. First Sport You Joined:Rugby
    25. First pet:Hamster
    26. First Real Vacation: France
    27. First Concert: psht!
    28. First Love: C####

    ___ Favorites___

    29. Movie: The Buisness
    30. TV programme: Dont watch much TV
    31. Color: Blue
    32. Rapper: Devvo!
    33. DJ: Hixxy!
    34. Song Right Now: lots!
    35. Friends: Fair few! hogia llan ..my cousins sean n tales!
    36. Sweet: Fruit Pastilles
    37. Sport to Play: enduro riding
    38. Restuarant: Chinese
    39. Favorite make: Nike
    40. Store: TK Maxx
    41. School Subject: sex education
    42. Animal:D og
    43. Book. : dim llyfr
    44. Magazine: dbr
    45. Shoes: nike air max

    ___Currently___

    46. Feeling: Wanting to train!!
    47. Single or Taken?: single
    48. Have a crush: Yep!
    49. Eating: mnd nol cinio wan!
    50. Drinking: dwr/coffe/tea
    51. Typing: balls
    52. Online?: nevar
    53. Listening To:my self
    54. Thinking About:my future wife!
    55. Wanting To: go home!on my ktm!
    56. Watching: screen laptop
    57. Wearing: sgidia gwaith,trwsys a top streips pink!

    ___Your Future___

    58. Want Kids?:yes! bout 2!
    59. Want to be Married?: dunno!
    60. Careers in Mind: Civil Engineer
    61. Where do you want to live: Llan
    62. Car: Audi

    __Which is Better With The Opposite Sex___

    63. Hair color: blonde, brown,ginger wateva dont mind
    64. Hair length: not like a lesbian short!
    65. Eye color: watever
    66. Measurments: any up 2 14 touch n go tho ar size 14#!
    67. Cute or Sexy:both
    68: Eyes or lips:Eyes
    69. Hugs or Kisses:mmmm y 2
    70. Short or Tall: not lanky!
    71. Easygoing or Srious: easygoing
    72. Romantic or Spontaneous: dwim yn dallt
    73. Fatty or Skinny: not fatty boom booms
    74. Sensitive or Loud: sensitive!
    75. Hook-up or Relationship: wateva
    76. Sweet or Caring: mmmmm sweets
    77. Trouble Maker or Hesitant One: trouble maker!

    ___Have you ever______

    78. Kissed a Stranger: Yep
    79. Had Alcohol: erioed
    80. Smoked: no fkin chance!
    81. Ran Away From Home: no! lol
    82. Broken a bone: no..cross fingers!
    83. Got an X-ray: yes
    84. been with someone: ye
    85. Broken Someones Heart: mbo probably! ;L
    86. Broke Up With Someone: yes.. glad i did aswell!in one instance anyway!
    87. Cried When Someone Died: Ye
    88. Cried At School: ye! lol

    ___Do You Believe In___

    89. God: ye
    90. Miracles: Yep
    91. Love At First sight: yep
    92. Ghosts: im rili
    93. Aliens: Na,
    94. Soul Mates: eh
    95. Heaven: wmbo rioed di bod yna
    96. Hell:kings lynn bircham newton
    97. Angels: wateva
    98. Kissing on The First Date: ye
    99. Horoscopes: ia
    100. thats me !! :)

    1 Comment 345 weeks

  • ME DO IT PLZ!!

    ME 37 days ago

    1. Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. would u fuk me?
    7. Describe me in 3 words?
    8. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    9. What was ur first impression of me?
    10. Do u still think the same?
    11.. What reminds u of me?
    12. If you could give me anything what would it be?
    13. How well do u know me?
    14. What do u like best about me?
    15. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    16. Could you ever love me?
    17. Give me a nickname and explain why?
    18.R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    19.Anything 2 say b4 u go?

    32 Comments 361 weeks

close Games

close Future Buddy

close Are You a Blonde or Brunette?

close Playlist

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Sarai Lefort 8/24/11 via Mobile
  • Alex Bolte
    Alex Bolte

    heyyy whats up breath—another form of one and the same idea of ?

    8/23/11 via Mobile
  • Alex Bolte
    Alex Bolte

    heyyy whats up terrestrial and concrete in its significance. In

    8/23/11 via Mobile
  • Clare Hughes
    Clare Hughes

    I just earned $247 in a few days doing a little work! I used - http://x.co/KTAu thank me later

    11/22/10
  • Aeron Humph
    luv Aeron Humph

    iawn i v ddod draw i roid teiars newydd on riwbryd wsos yma ??? uffern o drafferth di gydar mooses ma de fechgen

    11/10/08
  • HelenxxJones
    luv HelenxxJones

    duw iawn de cos sa fi mor home-sick de!!!lol esi efo connie & jess o manod a criw i port wedyn blaena, syffro heddiw!haha dyma lv chdi nol boi!xxx

    11/1/08
  • HelenxxJones
    luv HelenxxJones

    wkd!! dwi mynd i port & blaena nos wenar efo m8s :) yndw dwi m8s efo merched o blaena yn coleg de & di cyfarfod rai tua mis yn nol mewn partys!lol lle wti byw wan ta?XxX

    10/29/08
  • HelenxxJones
    luv HelenxxJones

    aii man freazing d!! o reit bless, oni'n waitress ond cleaner rwan lol & dwin col! ia llanbedr dwi'n byw!, neu wbath wknd ta?Xxx

    10/29/08
  • HelenxxJones
    luv HelenxxJones

    dwi gr8 thanx!, be am chdi? btn? dwi'n chwara yn y eira!!haha xXx

    10/28/08
  • HelenxxJones
    HelenxxJones

    hiya! thanx am addy :) xX

    10/28/08
  • Chwink-X
    Chwink-X

    esi i mood oni aros n flat ffion efo rob danz a heini dwim coelio ochd yna a nesim gweld t lol xx

    10/17/08
  • Lisa Parry
    Lisa Parry

    Hey diolch am yr add

    10/13/08
  • Chwink-X
    Chwink-X

    hey!!! guess what oni n liverpool weeknd ma fyd!!! xxxx

    10/13/08
  • Gwen Roberts
    luv Gwen Roberts

    oooo thanciw,gei d un n ol sbia gan bo v n hogan neis!!!!!! haha! gwell bo t heb bo n llynia v eto!!lol! xx

    10/10/08
  • Rwthjones
    Rwthjones

    hey diolch am y add X

    10/5/08
  • Dan Bach
    luv Dan Bach

    haha,chdii dir pussy hounder

    9/30/08 via Mobile
  • Gles.Wills
    luv Gles.Wills

    gles tn sgwenu enw v hun! nid efo z! lol ond yup mnd yn hen iwn! haha:L o genai parti 18th v ns sad! gwd laff, blydi hammerd oni! lol diom yn teimlo'n gwahanol o gwbl! lol jst bod vn gallu mnd allan i bala wan!! haha be t neu weekend ma??? wb xxxxxxxxxx

    9/23/08
  • Cat Day
    luv Cat Day

    aww cool having fun up there? urmm we still text and all that but i havent seen her for ages :( urmm im not too sure what im doing this weekend yet. you up to much this weekend? x

    9/23/08
  • Gles.Wills
    luv Gles.Wills

    dwin iwn diolch beb!! hehe hangover heddiw de! parti 18th v nithiwr!! haha be t bo neu???? wb xx

    9/21/08