If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Phillip Hogg

I love my spobz but not as much as my holly

8/22/09 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 24, Luv 128
  • from limavady
  • I am Engaged
  • Profile views: 3,534
  • Member since: January 2007
  • Last active: 1/12/10
  • www.bebo.com/hoggythemadfuck
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Well, am Hogg an i am not wise so holly keeps telling me lol
Hoggalicious says hannah G

Back in tech again just on a tuesday to become an engineer then al go an work on th big scary windmills lol...I finally relised furniture design or tiling was npt the way for me. by the time am finished il be fit to do anythin ;) ...It will just b another few years dossin off my da. the best way to be lmao



I love Holly she is my world xxxx we got engaged on saturaday!
The Other Half Of Me
Holly McCullough

Holly McCullough

ur such a tool but thats why i love you

Holly says....
Love you philli...lots and lots. u mean absolutly everything to me. only 10 months together but i really duno wat id do without u. time has jus flew in and this has been the best summer ever. thank u for my birthday and our weee trips away. ur so amazing & ill love u forever Hacked 04/08/09
Music
I love music!!!! bit o everythin. sex on fire - kings of leon best song in the world
its are song thats way
Films
Anything with a gud romantic line or so in it...oh and not forgetting happy endings....dont like scary films. they scare me...love watchin them snuggled up with my wee holly
Sports
i used to ply rugby 4 limavady and the county...al fun...i especially loved tackling all those big ...hot...muscular bodies!!! but then i became fat and v.v.v.v.v.v.v unfit as i went 2 lurgen tech the fast food captial of northern ireland may i add.
Happiest When
when workin on my nova with the lads, thats my rally car.an ofcorse bein with my wee mucker Holly. love her but i sold the car so Holly gets al my lovin lol
my life
i try todo as littel as posabal am just a dosy boy.
yes its true lol
.....
O and if you havint notist am madly in love with Holly, she is my life
I llllllllllllllllllloooooooooo
 ooooovvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeee
 eee her

close Video Box

help

close Blog

close Games

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Abby Angove 8/23/11 via Mobile
  • Cecilia Thomson
    Cecilia Thomson

    heyyy whats up sense) without Death, nor regeneration and recons

    8/23/11 via Mobile
  • Stevie Dee
    Stevie Dee

    yes boy wdc longtime no c d last time i saw u was at the bottomof the drumsurn road indat we blue 106 she was the real bandit wagon lol

    7/18/10
  • Jonny Blair
    Jonny Blair

    well sham, any craic whey ye? heard there was a bit of news! lol! congrats

    10/20/09
  • VIctor Lennox
    VIctor Lennox

    alright lad how's it goin cars a rite off found out today how Shit

    10/20/09 via Mobile
  • Jordan
    Jordan

    hey Congratulations on gettin engaged :D

    10/13/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    ok so this is like the first message i have sent you since we got engaged.. haha im not goin to slabber a hole pile of shite over this fer everyone to read... all u need to know is that i love you to absolute pieces and i will forever, and as of saturaday u have me the happiest girl on the hole plannet. i love you phillip hogg :) xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo  xoxo

    10/6/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    wer going to get fucked tonite :L i mean. wer havin a wee nite on th swally lol :D hows tech my dearest.... im free till half 2... bebo and face book FLAT OUT :D :D xxxxxxxxxx

    9/29/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    helloooo my lovely :D we offically share a car :D haha hows work today.. im bored so i washed the car and went to portrush way my da and now am back here again and its only like 12 lol... dunooo wat im goin to do today but i do no im goin to see you later and give ye a big hug and a kiss whislst i steal a hole pile of money from you :D love you lots.. and hows about ye bebo me baaack laaaaaaaaaaaaaaaaad :L :L xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    9/24/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    yo gay boy. get af bebo an do a bit of work. im sittin in the library way shaua havin great crack. not lol. ha wer jus doin a bit dossin til after 2. got my insurance all changed there. feel privilaged i put u on it lol. :D some job :D see you later on.. wat do u want for dinner xxxxxx

    9/22/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    how funny is it that we dont no if its a girl or a boy hahahaha :L im going to go off now and go and ly in bed cus bebo facebook, computer is shite lmao :L speak t ye in a wee secy :D love youuuuuuuuuuuuu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    9/21/09
  • Holly McCullough
    Holly McCullough

    ooo phillip you can lol... ;) and u are a wee bit strange..but im pretty srue ur fully clothed in them all lol :L oo u just sent me a msg. must go read it. il get back to u in a wee minite lol. i love you to bits. and socks misses you lol. :D xxxxxxxxx

    9/21/09
  • Holly McCullough
    Holly McCullough

    shuuusssssh. yeaaa yer not textin me back sunshine. lookin at sarahs facebook there.. some lovely wee pics of u as a child lol HAAAAAAAAAAAAAAA :L

    9/21/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    :O oooo my goodness. i will not be yer bit on the side :L neverrrrrrrrrrrrrr :P wat u up to anyway baby.... nothing lol :O how did i guess :D xxxxx

    9/21/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    guess what sexybum..i love u too and i alwasy wiill aswell.. so were sorted ;) i have a feeling u will reply tonite lol :L how is ur bed tonite. i need to invest in that lap top so we can lie in bed on go on the internet.. no wait// u have an iphone//u can already do that :L haha u coming here tomoro :D or will u be too caught up way ady to remember about me :P xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  x love yeeeeeeeeeeeeeeee

    9/21/09
  • DaVy
    luv DaVy

    alryt mate, jezz 1000quid wuda need be a new gear box u put in her! yep we do boy, wer u fancy dnt the street r kellys sum sat nite! let me no lad!

    9/19/09 via Mobile
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    Love you toooo. Imbeside you :D xxxx

    9/17/09 via Mobile
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    u havnt had a comment from me in like 6 days :O shocker :L .... ur like a milion feet up in the air rite now so i hope u dont try to take out ur fone an go on bebo. for once i dont want a reply :P heheheh i cant wait til its friday :D :D its nearly thursday and then friday will be tomorooooo woooohooooo... oooo well. im just in from work and gav my room a wee tidy and well then i came on here to waste a bit more time lol. i found out wat blood type i am.. dont thnik im that rare lol. so i think urs shuda came in th post this morningg :D anyhoooooo... gona swivel on here and do sometihng beneficial with my day. px socks went out the window and was licking another cats face thios morning wen i woke up :L bit like sumthin ud be at.. hahahaha :L much lovesies... seeee youuuuuu later aligator ;) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxx

    9/2/09
  • Holly McCullough
    luv Holly McCullough

    aye that made u rite back lol. ooo u wudnt take a fiver off me wud u lol :P haha.. rite am away up to magee here il call in on the way home. see if i can buy some bolts or watever esle u sell in ur store..some shiny stuff anyhow :S love ye loads :D :D :D c yeeeeeeeeeee xxxxxxxx

    8/27/09