If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Sketch - Captain TrueTopsoul

BEBO AND FACEBOOK FUCKING SUCK

7/15/10 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 20, Luv 121
  • from a dont really have a hometown but if a had pick one it wud be falkirk
  • I am Seeing Someone
  • Profile views: 1,219
  • Last active: 3/3/11
  • www.bebo.com/pidgen30
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
awryt folks names innes

am 17 quite tall ginger considered ti be pretty sound an no bad wi wheel oan ma feet
love skating, chillin wi the crew, the xbox n skating DUMBERTRON HAHAHA

btw anywan that canni be arsed or is too shy to leave a comment then geez a shout oan msn

addy is ti the left

an thats pretty much it catch like





rollerblading aint just a sport its a lifestyle








Its not how hard or how many times we fall. Its being able to have the courage to be brave enough to get back up and try it again




10% luck 20% skill 15% concentrated power of will 5% pleasure and 50% pain and 100% reason to remember the name
Music
Hardstyle Gangsta shit METAAAAAAAL n other stuff thats a rate ti be guid
tricks a wanna learn
top soul-tru top porn-top soul
hurricane top soul (dialed)
tru top soul HAND RAILS

things i like to do
sk8in an xbox an chillin
msn addy
innes_06@hotmail.com
Happiest When
sk8in sk8in dumbarton
skates
now i huv Remz 07 03s black an white wi red bits doted aboot them lol ground controls featherlites an again random wheels coz a keep fuckin them BEST PAIR OF SKATES EVER
Shouts outs for buddies
Daryl fir just bein tankin in every way peace bro
ma mammy fir everythin so far an everythin ti come
Tessie fir bein cuddly as fuck lol n bein sound as hell
iyona fir bein one of the few stoner chicks ave met lol
firrit fir bein AWESOME
caitlin fir also bein AWESOME
Steph fir bein a total bombsrace lol
Daniel fir just bein crazy but sounder cunt there is not :)
Rhai fir bein one i the soundest cunts a ken n puttin up wi all the bullshit thats happens it ma place
a missed anywan important i apologise n leave us a scribble an ill add yi

close Video Box

help

Sponser Me Edit (needs updated)

close what scrubs charactor are you !?!

close how crazy are you?

how crazy are you?

My result is: a little crazy but not over the top.

lets face it you are crazy, but just a little or averge. thats why it is so fun to hang out with you. good thing is that your not too crazy like people running away from you screaming ahhhhhhhh!
More quizzes:
Are You Liked ?
how random are you?
What is your usual mood????
Who is your Disney Prince? (girlz only)
Which Avril Lavigne song is you?
What Type Of Guy Are You
are you pretty or darn right ugly?
Try On the Hogwarts Sorting Hat.
See More Quizzes

close Games

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Abbie M
    luv Abbie M

    Have a wee love:D xxxxx

    9/14/10
  • luv Strawberry Swing

    Whaaat :P ? Clueless ^__^ <3

    8/8/10
  • 7/27/10 via Mobile
  • Tessie.
    luv Tessie.

    aha leave it to danni, next time we're up (: which wont be till saturday, since im FUCKING GROUNDED. eurgh i was in such a shit mood last night. my side was killing me, and my parents were in such a shitty mood with me. I WASNT ALLOWED DINNER FFS. i was raginggggggggggg. xxxxxxxxxxxxxx

    7/8/10
  • Tessie.
    Tessie.

    awwk thats pish, fs. try and go through to stirling or that every now and then with daryl fir a proper skate? or danni says that she'll sort him out, with iyona :L ? xxxxxxxxxx

    7/5/10
  • Tessie.
    luv Tessie.

    i just noticed you mentioned me in your wee friends bit :L yayyyyyyyyy! damn, dont i feel loved. so seen as you made me smile, you get another love for today.

    6/29/10
  • Tessie.
    luv Tessie.

    YOUR A FUCKING TOILET! i seeeeeeen you (: how much of a state am i today btw!? im ill as fuck, but got dragged out for a new dress...i tried on about 30 different dresses, no joke, and had to keep going back to the same shops. i almost choked my mum with a hanger, i was in such a bad mood :L xxxxxxxxxxxxxx

    6/29/10
  • luv Strawberry Swing

    Last luv. :) x x x x x x x x x x

    6/28/10
  • Tessie.
    luv Tessie.

    i havn't decided what you've done yet :) :L im sure ill come up with something! xxxxxxxxx

    6/27/10
  • luv Strawberry Swing

    Yays. <3 :) Btw! workin on Tuesday so can't come see ya! No giid :/ x x x x x x

    6/27/10 via Mobile
  • Tessie.
    Tessie.

    your gettin' battered when i see you again :) just 'cause i feel like it.

    6/26/10
  • Tessie.
    luv Tessie.

    omg shockinggggg!:L love returned. <3 xxxxxxxxxxxxx

    6/26/10
  • luv Strawberry Swing

    Lucky me ae ;) x x x x

    6/25/10 via Mobile
  • TrU

    Yo man tings wit vicky are done with shes a cheatin slag. Ya'll need to get the facey book cuz bebo is bebawz.

    6/25/10 via Mobile
  • Tessie.
    luv Tessie.

    alright me love :) love returnedddd.

    6/24/10
  • luv IyonaSauce

    Hiya cuntface, WHEN'RE YOU GETTING YOUR ARSE OUT TO SEE ME? And love back. :L xxx

    6/24/10
  • Strawberry Swing

    Hopefully :P I jus got me phone back the day, like I got my life back lol :) saaad <3 x x x x x

    6/24/10 via Mobile
  • Strawberry Swing

    i wouldn't slap ya! :o tis no nice nah can't come er, next week maybe :) x c x x x x

    6/24/10 via Mobile
  • Strawberry Swing

    Hahaa, ya chancer! :P x x x

    6/24/10 via Mobile
  • Strawberry Swing

    Caaan't! work tommorow :/ gutted likes x x x

    6/24/10 via Mobile