If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Naila Rana

Some people are such pricks these daiis lol...x

5/5/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 311
  • from XxXHartlandXxX
  • I am Single
  • Profile views: 6,274
  • Member since: November 2006
  • Last active: 6/7/12
  • www.bebo.com/LuRvIn_ThT_SaMe_GuY
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
PRETTY DAMN SEXUAL!
Me, Myself, and I
•.¸(*•.¸♥¸.•*´)¸.•
♥«´¨`naila* ´¨`»♥
.•*(¸.•*´♥`*•.¸)*•.
<THAT'S ME!......
i go biddy college it's k der i spose not a lot 2do! not a lot2 no bout me live in hartland.
leave comments, love do mi blogs,quizzes and shit cya soon!
IF U DONT LIKE ME UR CHOICE!
♥..Name..♥..Naila..♥
♥..Blown out..♥..15 Candles..♥
♥..Sex..♥.. ye plz :P ..♥..female..♥
♥..School..♥..bidddy college..♥
♥..Year..♥..10..♥..
♥..Star sign..♥..aquarius..♥
♥..Fell from heaven..♥..01/02/94..♥
♥..Looks through..♥..brown eyes..♥
♥..Brushes..♥..brown Hair..♥
♥..Status..♥..single..♥
♥..Home town..♥..hartland..♥
♥..Fav colour..♥..green&blue..♥
♥..Wud Die For..♥..m8z&family&?..♥
♥..Supports..♥..liverpool..♥

LuRvIn Mr ....?

~x~x~x~x~
Dedicated to Carly and Jack x
Helo dave its gordon have u got any curry n egg?
I bath wash my clothes in a sink.... doesnt everyone? lol
Carly th only man for me is ......... ummm JESUS hehe
Friday 6th gd nyt (great pen fight haha poor charlie and his black moustache n oh lucy cant believed u rip his man u shorts gd 1 i nearli spat on em haha ilu all) x
Jack u dispicable boy how dare u .... haha
sum wicked nyts here lol ly guys xx
Had a wicked wkend wit u dave ilusm xx
Btw im Gordon da morron accordin to jack lol x
....
CARLY&&CLARE&&KIRT **BMA** LYL X X

LUCY **BCA** ILU X
me!
AQUARIUS
Trustworthy. Sexy. Rare to find. Loves being
in long relationships. Extremly energetic.
Amazing in bed, the BEST lovers
CLARE TOASE+3 STARS
well wat can i say? we've had sum wkd nyts especially 18/03/09 :D duno wat i wuld do without u or my middle star! u on the left-?-me on the right = the way it will always be lol! Our lil bench guna be place of the summer our lil secret ey ? haha wat a wkd poem we made up were just totally G!
ilusm bma xxxxx

close Code Snippet

Sorry for the inconvenience, this module is temporarily down for maintenance.


close Video Box

help

The Sad Songs Channel: Natasha Bedingfield - Soulmate

close AstroSqueeze

"Stop thinking and start doing! Overanalyzing your plan of attack when it comes to dating will only send you on a downward spiral of second thoughts. You need to act now if you want some sizzling memories to ponder later."

close Horoscopes

close Polls

close Future Buddy

close Games

close Love Calculator

close how blonde r u?

how blonde r u?

My result is: Ur not blonde at all!

u most likely have dark hair and if u r a blonde, u r 1 of the few smart ones! ppl may call u geeky at times but they wil regret eventually! the smart ppl finish first!
More quizzes:
How pretty are you ?
which disney charater are you?
how random are you?
What is your usual mood????
Who is your Disney Prince? (girlz only)
Which Avril Lavigne song is you?
What Type Of Guy Are You
are you pretty or darn right ugly?
See More Quizzes

close Bloons

Try It Click Here :)

close Are You an Alcoholic?

Recreational Drinker

You aren't an alcoholic; you just like to drink. You really like drinking. It's a hobby! Having hobbies is healthy. Life shouldn't be all work. Raise a glass to yourself, and enjoy another drink!

close Blog

  • PLZ PLZ PLZ DO THIS



    WHAT WOULD YOU DO IF:
    I kissed you:
    I hugged you:
    I slaped you:
    I kicked you:
    I tryed to snog you:
    Asked you out:
    WHAT DO YOU THINK ABOUT MY-
    Personality:
    Eyes:
    Face:
    Hair:

    Who are you?:
    Are we friends?:
    When and how did we meet:
    How have I affected you:
    What do you think of me:
    What's the fondest memory you have of me:
    How long do you think we will be friends or enemies:
    Have I ever hurt you:
    Would you kiss me:
    Are we close:
    Emotionally, what stands out?:
    How long have you known me?:
    What's something you would change about me?:


    18 Comments 339 weeks

  • plz plz plz do this

    1. Whats your name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. would u fuck me?
    7. Describe me in 3 words?
    8. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    9. What was ur first impression of me?
    10. Do u still think the same?
    11.. What reminds u of me?
    12. If you could give me anything what would it be?
    13. How well do u know me?
    14. What do u like best about me?
    15. Ever wanted 2 tell me something u couldn't?
    16. Could you ever love me?
    17. Give me a nickname and explain why?
    18. R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    19. Anything 2 say b4 u go?

    10 Comments 345 weeks

  • PLZ DO THIS


    do this!!!!!
    WHAT IS THE THIRD LETTER OF YOUR SURNAME?
    A- I ATE..
    B- I LICKED..
    C- I SAT ON..
    D- I PEED ON..
    E- I HUMPED..
    F- I CHASED..
    G- I TACKLED..
    H- I SHAT ON..
    I- I STALKED..
    J- I RAW AWAY WITH..
    K- I FELL IN LOVE WITH..
    L- I HAD A CRUSH ON..
    M- I WANKED OVER..
    N- I HAD AN AFFAIR WITH..
    O- I PUNCHED..
    P- I BIT..
    Q- I SCREAMED AT..
    R- I HAD A ONE NIGHT STAND WITH..
    S- I WROTE A LOVE SONG ABOUT..
    T- I TIED UP..
    U- I HAD 69 WITH..
    V- I SUCKED..
    W- I POKED..
    X- I SLEPT WITH..
    Y- I MADE A MOVE ON..
    Z- I WENT ON A DATE WITH..

    FIND THE SECOND LETTER OF YOUR FIRST NAME...

    A- A PROSTITUTE..
    B- MY TEACHER..
    C- GEORGE BUSH..
    D- A RAT..
    E- A TRAMP..
    F- A SHEEP..
    G- MY PLUMBER..
    H- MY COMPUTER..
    I- MY FINGERS..
    J- A RABBIT..
    K- A LEMMING..
    L- AN APPLE..
    M- TONY BLAIR..
    N- A VIBRATOR..
    O- A DILDO..
    P- A MOVIESTAR..
    Q- MY EX..
    R- A BANANA..
    S- A CUCUMBER..
    T- A TUB OF VASELINE..
    U- A PORNSTAR..
    V- MY BARBIEDOLL..
    W- AN ACTION MAN..
    X- SOME CHEESE..
    Y- A RANDOM GUY..
    Z- SOME RANDOM WOMAN..

    NOW FIND THE COLOUR OF THE UNDERWEAR YOU ARE WEARING...

    RED- IN A TAXI..
    BLUE- IN A BUSH..
    GREEN- IN THE BATH..
    BLACK- IN MY PARENTS BEDROOM..
    WHITE- WHEN I WAS FIVE..
    PINK- ON LIVE TV..
    BROWN- WHEN I WAS A BABY..
    PURPLE- ON THE BUS..
    YELLOW- IN A CANDY STORE..
    GREY- UNDER A COW..
    ORANGE- IN A PIGSTY..
    OTHER- BEHIND YOUR SOFA..

    NOW FIND YOUR HAIR COLOR...

    BLONDE- BECAUSE I WAS HIGH ON COCAINE!
    BLACK- BECAUSE IT SEEMED LIKE A GOOD IDEA AT THE TIME!
    BROWN- BECAUSE IT TURNED ME ON!
    GINGER- BECAUSE I'M MAD!
    RED- BECAUSE I'M BORED OF THE USUAL!
    STRAWBERRY BLONDE- BECAUSE I CAN'T FACE THE FACT THAT I AM GINGER!



    NOW STICK ALL YOUR RESULTS TOGETHER TO MAKE A SENTENCE AND LEAVE A COMMENT SAYING WHAT IT IS PLZZZZ!

    6 Comments 345 weeks

close Widgets


Check out my Slide Show!
View  | Create



Check out my FunPix!
View  | Create


close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Jourdan
    Jourdan

    I just racked $980 in a weekend in my free time! I love this site - http://x.co/KTLS Remember who hooked you up!

    11/21/10
  • Mohsin Khan

    Hiya sweety u look cute

    5/19/10 via Mobile
  • Chris W
    Chris W

    hey you uk netball well fun u cheated lol u well gd lol c u soon

    6/10/09
  • Chris W
    Chris W

    hey uk wubu2 :-)

    6/7/09
  • 'Megan'
    'Megan'

    Yeah i'm good ta babes na ent done much , had ma haircut today that bout it :L << i bin bored alot tho :D :D i cant wait to go back to english :D :D bet miss cant either lol :L jokes Hehe LoveYou xx

    5/26/09 via Mobile
  • 'Megan'
    'Megan'

    Heyaah babes !! You okayy??? Been up to much??? Bet your missin english :L haha iiLoveYou x

    5/26/09 via Mobile
  • Sam
    luv Sam

    here have some lovage bk xxxxx

    5/21/09
  • CJh. .X'
    luv CJh. .X'

    loves xx

    5/21/09