If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

LOser Lol

Add as Friend
  • Male, 20, Luv 261
  • from Devo
  • I am Single
  • Profile views: 4,813
  • Member since: November 2006
  • Last active: 4/15/10
  • www.bebo.com/mintazdrummer
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
so... you know barney???
Me, Myself, and I
"Do, or do not. There is no 'try'."
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

:O
█\
.∏ WTF IS THAT? lol...

ChUR!! bowey!

i LIVE in


"Devonport xP xP xP

Naw >>joax<<
----> Buht really...


.ılı.------√olume------.ılı.
|||||||||||||||||||||||||||||
Min- - - - - - - - - ● -Max

¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ ELECTRO ¸ „ø¤º°
¸„ø¤º°¨ R O C K S !``°º¤ø„¸
¸„ø¤º¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°

/ReEcE/
/YeAr 10/ < lol havnt updated this one in awhile xD YeAR 11
/DiLwOrtH/
/SkUtT/

Charlottes angry face <(^^,)> = LOL xD xD

Hart donatiion`z welcome
Musiik♪♫
electro happy hardcore and Hard Trance o.0 DUBSTEP!
and then most the songs un der radio
Special dedications [=
To all my Family - MY LIFE ! To all my Buddies and fwendz...you know who you are .. got mad love for you nigs (no offense nathan), YEAH BOY !
rEaCH me
on My telecommunicational device @ 02102786671
The Other Half Of Me
Chazzy Fizzle.

Chazzy Fizzle.

Chazzy Matazzy

close Video Box

help

Instant Kiwi ad by DDB

close Quizzes

close Polls

close Blog

close Games

close .

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • I Sak A Sauras
    I Sak A Sauras

    Got a new facebook account..... add my profile http://goo.gl/wy6Ur

    11/20/10
  • luv Hemi

    heart u .. have fun at skool "brother" yoza hahha chapel .. good times :L :P

    3/22/10
  • .Born-Ta-Rule.
    .Born-Ta-Rule.

    Brother Bear !!! I miss u . Shux can u chuck on the weddin foto`s ? Flip oi its Cyclone seaso hea . ----> BUZZY Lol newaes hope awl is gud, betah b bulk wen i get bak ;) Hart meh X

    2/11/10
  • luv Hemi

    heart .. whn do ua sister cum back .. ?? cuz whn she does .. im cumming to hang wid u 2 .. :DD

    2/4/10
  • Hammy.
    luv Hammy.

    I love you.x

    1/24/10
  • Christopher Cheesie Matu
    Christopher Cheesie Matu

    LOser?! last time i checked it was SKUXX ! haha :L sup REECE ! how are u mayn still pumpin ur gunz on ur gunz ! :D ho was ur new yearz and do u hav a nw yearz resolution?? or is it da same every year ! be a SKUXX :D good to talk to u REECE ! :D till next time ..

    1/4/10
  • James Thorn
    James Thorn

    Sup Skuxx

    12/27/09
  • Just Shua
    Just Shua

    Yeah i think thats him !! :D

    12/25/09
  • Just Shua
    luv Just Shua

    lol alguud :D haha ..it gets boring doiung nothing :L Oh true that..! still lucky that you going ! :D haha lol dosnt anyone say that around there ? bro therez this guy from your school that i krump with somtimes..! REAL big guy :D :D :P

    12/16/09
  • XIgnorance-Is-Purex 12/9/09
  • Forte danza festa
    Forte danza festa

    Summers here! Come celebrate Summer at Sun-Fest 09 @ Aquatic Park Parakai Springs on December 31st. 11am - 7pm Free access to pools, hydroslides, rides and attractions (like the vertical bungy!) plus an awesome summer line-up including the UK's Superstar Dave Owens + many many more There's only a few hundred tickets left so get yours soon! Recruiting ambassadors now - get rewarded to party! Check our blog for more!

    12/7/09
  • Zeman
    luv Zeman

    you're leaving?? jeez, first little josh now you... :p how long you gone for? twas good seeing you the other day btw!

    12/7/09
  • Just Shua
    luv Just Shua

    !! Reece !! flip hard havnt seen u in ages !! lol thankx :D Aye? iv been on holidayz 4 like 2 weekz (not tryna rub it in lol! ) far mean ! i wana go raro :( Sharkx algeez..Just been kikn bak n paformn heepz since its holidayz..! got 2 much free time :L .not quit pro hahah What about u bro ?

    12/5/09
  • Zeman
    luv Zeman

    oh SANK you reece SANK YOU! its goooood, how's things in your world? you free yet??

    12/2/09
  • Zeman
    luv Zeman

    reeeeeeeeeeeeeeeece

    11/30/09
  • XIgnorance-Is-Purex
    XIgnorance-Is-Purex

    o yup hard ur the one thats to hot to comment im just lucky that ur face is on my page

    11/30/09
  • Jessel.
    luv Jessel.

    haha my mum thought u wer a chik :D

    11/28/09
  • Jessel.
    luv Jessel.

    hey bumhole lol u totally didnt realise hu i waz yesterday haha x

    11/27/09