If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Ben Walsh'-'

Bebo kid!

6/22/12 | me too! | Reply

Post a Comment:

Add as Friend
  • Male, Luv 695
  • from Thulres,Tipperary.
  • I am Single
  • Profile views: 12,375
  • Member since: November 2006
  • Last active: Jul 5
  • www.bebo.com/o_BenW1994
Tagline
Wheyy
Me, Myself, and I
Ben :DD
15:P
Tec>:(
4th ,Shit.
Kid Kudi 8)
Champions aren't made in gyms, champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. They have to have last-minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the skill and the will. But the will must be stronger than the skill.
Muhammad Ali

I wish i was seven again were you didnt have to give a shit about what people say or did to you and what anyone tought about ye.
Hacked:Hello Smelly Guess Who?You Know What I Think About You :P (private joke) Your Happy All The Time.:L And Cranky :P Your Like My Best Friend And So Cool!We Talk Like Every Hour Liokee Everyday (: We Talk To Much :L And Im Never Tellin You Secrets Cos You Tricked Me :L My Sister Told Me Wha You Said ;) Everythin :L Droppin Hints :L Oh Funny :P Its Like 5;30 :) Were Watchin The Sunrise :)) And My Tits Went Walk About :L I Off This So Bubii Hun :* xxxx
The Other Half Of Me
Erk

Erk

He gets along well with sheeps and goats Lol

I
KiD CuDi, Christy Moore, Jamie T , Vampire Weekend, Born Ruffians Arctic Monkeys, Some dance music Everthing tbh.
Films
Comedy and horror:L
Sports
Rugby, Hurling, Soccer, Gailic, B
 oxing.
Hacked __ JessCaaaaa (:
Dunno Wah To Say Buh Ill Say Sumtin :) .. Yurr Gaay And Was aa Blonde Baaby Buh Fair Cutee :DD .. Not Changedd Buh Obv , . Your Hair :P .. Funsized .. Only Faggots Are Tall Were Cool Ppl :) , 24/1/11 .. Are uu Not 16 ? :L .. Your Tingy Over Dere Says 15 .. :P :P .. Mambo Number 5 :L :L .. If uu Remember :P Holy Statues :D .. Your Taller :D .. Bye For Now ;D <----- Our Face :* x x x
&lt;i&gt;&lt;b&gt;H A C K E D :D
BenJerMann Just Said ii Would Spice Your Page Up:) Coz ii Am Pretty Cool:B ii Hate When You Call Meh Edel ii Rather Edell :) When Your Mammy Is Mad She Shouts BENJAMIN:L :L ii Loveee Callen You MenJerMann:) Its Such a Cool Mame :B You Drive Meh Mad When You Sayy ii Am Gohe Feekin My Horse :L :L You Like Ta Ride Tom Bitchh :P ii Always Tex You Back Coz If ii Dont You Tel Me ii Am Gone Feeken The Horses :L ii a Poet And ii Didnt No Until Now:L >>
Ben Is Ten
He Lives In a Pen
With a Rat
Who Has a Mat
And Is Fat :L
Den You,
Edell Is a Bell
Who Is a Bad Smell
And Looks Like a Turtle :L >:( Not Happy :( Me: Power Ranger To The Max Beat That :L You:Teenage Mutant Ninja Turtal Bitch:P Now Bitch ii May Take Your Love While ii Am Ere :)

Dellie <33 x
Happiest When
Breathing.
Kid Kudi - Soundtrack to my life
I got 99 problems and they all bitches
Wish I was Jigga Man, carefree living
But I'm not Sean or Martin Louie
I'm the Cleveland nigga rollin' with them Brooklyn boys
You know how hard it be when you start livin' large
I control my own life, Charles was never in charge
No sitcom could teach Scott about the dram
Or even explain the troubles that haunted my mom
Cora was here :) 6-2-10 xx
$€@N G1€€$0N 17/1/10 :L :P
shaunaa=]woz ere 29/1/10 ;o x
Ashyy was ere 18/1/10:DD x
(:
Eriin was ere ... Saying Hi Bennnnnnnn :L ... and how are you now?? ... Ha you dont know my password :L :L ... hehe ...Byeee xxxxxxxx

Hacked Kell's was ere ..... Saying your a squirt :D ;) haha Aint known you for long buh ur a sound lad :) haah byyy the wayyy shorty stop biting ur top :D haha :P Ohh yeah andd you need too smile more :') haha :L talk to yaa sooon :D andd oi shtoppp callin me a cunt ya lil wanka haha :L speak to ya later squirt :) :L haha dont fall down any potholes :D :L xxxxxxxxx

Afroman - Palmdale
Just like bums
we used to stay
in the slums of LA by the way
Gang-bangers killin' each other for rep,
sellin' rock cocaine on my doorstep
Had a ball to bounce plus a bike to ride,
but my mamma never would let me play outside.
But when I got enrolled in elementary school,
started bangin' like a fuckin' fool.
So cool,
throwin' up gang signs to the gangster beat,
Shottie aimed at me from across the street
Mamma came home, said she got a good job.
Daddy did too.
Now they don't squab.
Financially, we improvin'.
2 months later, son, we movin'.
No more duckin' from shotgun shells.
Bought a two-story house in East Palmdale.

Hack . :)
Heey Benjamin .. i Just decided 2 hack your page again :) Me and You are officially married :o:L You should taste the rowntrees randoms___Yuummm___ Ndd Bobs Your Tea Pot :Z What The Jelly Giraffe Was That..No Problem Monkey Socks :L Lady Gaga has mickey mouse lips in papparazi . :/ I should make this long bu i dont really know what else ta say...:D You need a Spelling Book. . its ok tho cos i need one two:)) Your my Bestest Friend. . OkayySexaaay;) Cant Wait Till i Get My 51 Hugs:DD h2o:D Tell Michelle Ndd Michael I Sed Hello..:) P.s Youur Drunk:L (not anymore:L ). . Peaace Ouut:* Coraa___x x x x x x x

close Photos

close Blog

  • 2 years since i last did a blog so il do this 1:L

    What is your name? Ben:)
    Are you named after anyone? Nope
    Would you name a child of yours after you ? Dunno
    If you were born a member of the opposite sex what would your name be? I dunno My parents choose da:L
    Would you drop your last name if you became famous?Nah id try get t6he name known:L

    Basics
    Your gender: Male.
    Straight/Gay/Bi: Straight.
    Single? Yes;o
    If not, do you want to be? nah.
    Age you wish you were: Life's ok atm so y wud i change it:P
    Your height: 1"2 :L Ano 5"3 5"4:S
    Eye color: Blue
    Happy with it? Yup!
    Hair color:
    Brownn
    Happy with it? Yes
    Lefty/righty/ambidextrous:Right
    Your living arrangement: With my mm.
    Your family: Mam dad Mark Cian Cormac and me:L
    Have any pets?Yeah a cat:L
    Whats your job? Whore
    Piercings? Nipples (Not really:L )
    Tattoos? Nope
    Obsessions? Prob i duno:L
    Addictions? Food:L
    Do you speak another language? Irish And French kinda.
    Have a favorite quote? UP YOUR VIVA

    Deep thoughts about life and you in it
    Do you live in the moment?:S
    Do you consider yourself tolerant of others? Sometimes:L
    Do you have any secrets?Yeah
    Do you like your handwriting?No there like Hyrocifics
    Do you have any bad habits? Yeah:(
    What is the compliment you get from most people? Awww ur so small:L :L :L
    If a movie was made about your life, what would it be called?The curiose size of Benjamin Walsh
    Can you sing? Of course not:L
    Do you ever pretend to be someone else just to look cool? Nooo?:L
    If you were another person, would you be friends with you?No:L
    Are you a daredevil? No but i get pushed into doin shit like 1:L
    Is there anything you fear or hate about yourself? Npe coz theres nutin ya cn do bu live with it:L
    Are you passive or agressive? Agressive
    Do you have a journal? School wan:L
    What is your greatest strength and weakness?Duno
    Do you think you are emotionally strong? duno :L
    Is there anything you regret doing/not doing in life? Yeahh
    Are you perceived wrongly? Wtf?

    Would or have you ever?
    Liked your voice? No :L
    Hurt yourself? Yup :L
    Been out of the country? Ya
    Eaten something that made other people sick? nope :L
    Been in love? :S
    Gone skinny dipping?Nope:L
    Had a medical emergency? Nope:L
    Had surgery?No
    Ran away from home? Nope:L
    Gotten beaten up?Npe
    Beaten someone up?Ya
    Been on stage? Ya
    Slept outdoors? ina tent??:L
    Pulled an all nighter? Yup:L
    Gone one day without food? Fuck off:L .
    Talked on the phone all night?Nope but for a good while yeah:L
    Slept all day? Almost:L
    Killed someone? Nope
    Been betrayed? Duno
    Had a dream that came true?Yup:L
    Broken the law?Ya
    Met a famous person?Ya
    Had a dream that kept coming back? Yup:L ..


    Beliefs
    Belive in life on other planets? Duno
    Miracles? Yes:)
    Magic? Npe
    God? Yeah:) .....
    Satan? No fuck him:L :L
    Santa?:L Yeah ;o
    Luck? yah :L
    Love at first sight? Ya
    Easter bunny?More than i do santa:L
    Believe its possible to remain faithful forever?Huh?:L .
    Believe theres a pot of gold at the end of a rainbow?Who doesn't:L
    Do you wish on stars?Oh my starz of the love elizah:L


    Love and all that
    Do you consider love a mistake? Npe
    If someone u had no interest in had interest in dating u how would u feel? Lousey:L
    Do you prefer knowing someone before dating them.?Yup
    Have u ever wished it was more socially acceptable 4 a girl 2 ask a guy out? Ya its fired if they dont:L >:( :L
    Ever been romantically attracted to someone physically unattractive? Yup:L


    Right this moment
    What are you wearing right now?BosniaHercegovina Jersey:L :L
    What are you worried about right now? Nothing:L
    What book are you reading? None
    Are you bored? Yup:L
    Are you tired? Yeah
    Are you talking to anyone online? Aidan Loughnanne..
    Are you talking to anyone on the phone? No:L
    Are you lonely or content? Lonley:L :L wtf??
    Are you listening to music? Yess:) :) Mumford and Sons - Little Lion Man

    0 Comments 193 weeks

  • Memories!!!

    Any Good Memories Leave a comment on what they ar please!!:D

    15 Comments 281 weeks

  • STOP RACISM!!!!!

    Stop Racism
    ☺☻
    x- Stop Racism -x- ☺☻

    A BLACK MAN WALKS INTO A CAFE EARLY ONE MORNING AND NOTICES HE'S THE ONLY ONE THERE

    AS HE SAT DOWN HE NOTICED A WHITE MAN SAT BEHIND HIM, THE WHITE MAN SAID "COLOURED PEOPLE ARN'T ALLOWED IN HERE" .

    THE BLACK MAN REPLIED...

    "WHEN I WAS BORN I WAS BLACK

    WHEN I GREW UP I WAS BLACK

    WHEN I'M SICK I'M BLACK

    WHEN I GO IN THE SUN I'M BLACK

    WHEN I'M COLD I'M BLACK

    AND WHEN I DIE I'M BLACK.

    BUT YOU SIR...

    WHEN YOU WERE BORN YOU WERE PINK

    WHEN YOUR'E SICK YOUR'E GREEN

    WHEN YOU STAY IN THE SUN YOUR'E RED

    WHEN YOUR'E COLD YOU TURN BLUE

    AND WHEN YOU DIE YOU TURN "PURPLE."

    "AND YET YOU HAVE THE NERVE TO CALL ME COLOURED"

    THE BLACK MAN TURNED BACK AROUND AND THE WHITE MAN WALKED AWAY.

    ☺☻ COPY THIS INTO YOUR SPACE AND HELP ERASE RACISM ☺☻

    3 Comments 317 weeks

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

close Video Box

help