If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Jason Blair

im never drinking again, thank god you can only turn 21 onceeeee!!!

6/20/10 | me too! | Reply

Post a Comment:

Add as Friend
  • Male, 24, Luv 728
  • from EAST BELFAST
  • I am Single
  • Profile views: 13,888
  • Member since: January 2006
  • Last active: Jun 16
  • www.bebo.com/jbftw
Tagline
i wanna rock!!!
Me, Myself, and I
I know I dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I don't have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Let's do some living after we die


tilly- were wood i be without her? 100% legend :D she is unique!
The Other Half Of Me
Samantha

Samantha

michael?

Music
guns n roses... led zep.... anything based around the glam rock/hair metal scene..... and any really good classic rock songs
Movies
terminator 2 judgement day!! what a fuckin film and guns n roses do the sound track
Sports
only one mufc lets face it!! love holland international team think there gna do the world cup
tilly
is just the best thing ever :D :D

im a firm belever that she is a gypsie :D
zac!
wee secion for the best friend ive ever had my dog!! miss him loads the best thing about it is he always listend and never answerd back :L loved him to bits man still do miss him with everything, wood give my right ball to have him back... and thats my best one :L :L

wen ever i was down he always made me pick up and smile, protected me from anyone and done stupid funny things that made me laff like bark at wee dogs and made them run :L
i refuse to get another dog because ya coodnt be replaced and never will!

love ya buddy, up there waiting on me to come see ya ;) jus make sure ur still there wen i come have a big mars bar for ya kid :D :D

miss ya dude 10-8-09 :(

close Code Snippet

Sorry for the inconvenience, this module is temporarily down for maintenance.


close Video Box

help

Buckcherry-Sorry Lyrics

close Widgets


Check out my Slide Show!
View  | Create



Check out my SkinFlix!
View  | Create



Heavy Rock
View  | Create


close The Wall

close Polls

close Blog

  • :P:P

    1.First Name: Jason
    2. Wer u named afta any1? yep jason, the guy of the argonaughts, its a greek story
    3. Wen did u last cry? sobar? sobar, last augest wen zac died :(
    4. Do u like ur handwritin? nope fucks me ryt off, simple task but i cant do it
    5. What is ur fav lunch meat? ham
    7. If u wer another person wud u b friends wif u? prob not, i think i wud hate him personality wise
    8. Do u ave a journal? na
    9. Do u use sarcasim alot? yeah lol
    10. Do u still ave ur tonsils? yar
    11. Wud u try bungee jumpin? nope cuz ur relying on someone not to fuck up on ya
    12. What is ur fav cereal? shreddies
    13. Do u untie ur shoes wen u take dem off ? na
    14. Do u fink u r strong? of course ;)
    15. Shoe Size ? 10
    16. Red or Pink? red
    17. Wot is ur least fav fing bout urself? emmm my ability to anoy people with out trying, although its good at times
    18. Who do u miss da most? zac :D
    19.What colour pants n shoes u wearin? white n black
    20.Last fing u ate? sandwhich
    21.Wot r u listenin 2 rite nw? nothing
    22.If u wer a crayon wot colour wud u b? purple, very glam ;)
    23. Fav smell? joop :) :)
    24.The 1st fing u notice bout ppl u r attracted 2? eyes, then teeth, then hair
    25.Fav sport? Football
    26.Eye Colour? hazel :L :L
    27.Do u wear contacts? No
    28.Fav food? kebab
    30.Last movie i seen at da movies? book of eli
    31.What colour top u wearin? blue
    32.Summer or Winter? winter
    33.Hugs or kisses? both
    34.Fav dessert? sahara...ohhh dessert.... ice cream
    35.What books r u readin? slash
    36.Wot is ur mouse pad? none its a laptop
    37.Wot did u watch on tv last nite? match of the day
    38.Fav sounds? a guitar sounding like its having an orgasim with slash playing it
    39.Da furthest uve been frm home? spain

    Last person that...

    1. Slept in bed beside you? ray
    2. Saw you cry? sam rollie n dom i think wen zac died
    3. Went to a shoppin center with? rollie
    4. Had dinner with? ray
    5.You talked on the mobile phone with? rollie
    6.Said 'I love you' to you and really meant it? dunno
    7.Made you laugh? keith n rollie ohhh my uncle ricky

    Would u rather?

    1. Pierce your nose or tongue? nose
    2. Be serious or be funny? funny
    3. Drink whole or skim milk? skim
    4. Die in a fire or drown? fire because the smoke wood kill ya before the fire does
    5. Spend time with your parents or enemies? parents

    Are You...

    1. Simple or complicated? i wood say simplet but loads of people wood say complicated

    Do You Prefer?

    1. Flowers or Sweets? sweets
    2. Grey or black? black
    3. Colour or Black and white photos? colour
    4. Sunrise or sunset? Sunset
    5.M&M's Or Skittles? ...M&M's skittles broke my tooth
    6.Staying up late or waking up early? Stayin Up Late

    Answer Truthfully...

    1. Do you like anyone? na
    2. Do they know it? na

    Do You Prefer?

    1. Sun or moon? Sun
    2. Winter or Fall? winter
    3. Left or right? right
    4. 10 accquaintances or having two best friends? 2 Best Friends
    5. Snow or rain? Snow
    6. Vanilla ice cream or chocolate ice cream? chocolate
    7. Boys or girls as friends? ive both

    Youu*

    1.Nickname(s): jb, jeb, jebbers, jives, jibbles or jaybird
    2.Where were you born? east side nigga
    3.What do you want? alot of things, money, people to understand things
    4.Where do you want to live? LA
    5.How many kids do you want? dunno but maybe one
    6.You want to get married? maybe

    Unique..

    1. Nervous Habits? playing with my eyebrows, leg shakes alot of things
    2. Can you roll your tongue? yeah
    3. Can you raise one eyebrow? yep
    4. Can you cross your eyes? na
    5. Do you make your bed daily? do not

    0 Comments 172 weeks

  • fuckin borrrred

    seven things you will find in your room:
    1. tv
    2.bed
    3. diet cple
    4. lighter
    5. bongs/pipes etc...colecting them jus :L
    6. Clothes
    7. jimmy page model

    seven relationship questions:
    1. do you like someone? I do not
    2. does someone like you? i dunno
    3. do you get bored of people? na
    4. have you ever been lead on? probs..
    5. have you ever been cheated on? yeah thats what being nice gets ya
    6. do you want to be in a relationship? dunno
    7. do you wanna get married? Dont know at all maybe s'pose

    seven things you cant live without:
    1. mum
    2. dad
    3. my friends
    4. xbox
    5. music
    6. diet coke
    7. family

    seven other things - do you:
    1. believe in god? fuck no!!!
    2. had a dream come true? i'd be so lucky :L !
    3. read the newspaper? the sun on a saturday :L
    4. pray? na
    5. have a best friend? yeah
    6. had braces? nope
    7. wish on stars? fuck off

    seven have you ever:
    1. fallen in love? woodnt think so
    2. kiss someone of the same sex? yeah not meet them like fuck at!
    3. cheated? na woodnt be able to
    4. been to a bonfire? yeah
    5. ran away from home? na
    6. played strip poker? na
    7. done an all nighter? plenty

    seven things in the last 48 hours have you:
    1. cried? na
    2. had fun? yeh
    3. been kissed? na
    4. felt stupid? yeah
    5. talked to an ex? yeah
    6. bought anything? Yip guns n roses dvd
    7. used chapstick? na

    are you:
    1. perfect? far from it :D
    2. tall? dont think so
    3. in your pyjamas? no
    4. left handed? nahhh

    last:
    1. friend you saw: rollie
    2. talked to on the phone: rollie
    3. person to text you: tilly
    4. was today better than yesterday? na

    favouite:
    1. number: 7
    2. colour: red
    3. food: Amm .. kebab
    4. place: dunno

    questions & answers:
    1: do you have anything bothering you? yeah
    2: what's the last movie you watched in theaters? book of eli
    3: where is the last place you went? town
    4. do you smile a lot? yeah
    5: do you wish upon stars? Na mate
    6: are you a friendly person? i wood like to think so
    7: where did you sleep last night? In my own
    8: when was the last time you cried? cant remember
    9: what was your last thought before going to sleep last night? need to keep diet coke for morning!
    10: rate life as of right now one being bad ten being great? 8!
    11: what do you hear right now ? stairway to heaven
    12: does anything hurt right now? my foot

    ten emotions:
    1. are you missing someone right now? Yeah
    2. are you happy? Yep
    3.are you sad? No
    4. are you bored?yeah
    6. are you nervous? na
    7. are you single? yeah
    8. are you tired? always am
    9. are your parents still married? yea
    10.are you in love? na

    others:
    top 2 friends on bebo: rollie n tilly
    1. have you ever drank with number 1? yeah
    2. where did you meet number 2? from the caravan
    3. have u ever danced with 1? aye
    4. what do you think of 2? thee fuckin best
    5. have you ever gone shopping with 2? dont think so
    6. have you ever seen 1 in a swim suit? na :L
    7. have you ever seen 2's family? yep r julz n tom :L :L
    8. do you know 1's last name? rollins
    9. have you ever eaten anything in front of 2? yeah took a while tho
    10. do you trust number 1 with your secrets? yeah
    11. when was the last time you talked to number 2?txtn now
    12. who makes you laugh the most? duno both the same?

    0 Comments 174 weeks

  • bdf captian

    the last person you kissed a virgin?
    no idea :L

    Describe how you feel right now in one word?
    ANNOYEEDDDDD!!!

    Do you remember who you liked on New Years?
    cant even remember new yuears

    What if your girlfriend/boyfriend was flirting with another girl/boy?
    known me probs punch the guy who she is flirting with on the face :L :L

    Can you name every single person you have kissed?
    Nope :L

    Who was your last missed call?
    dad

    The last person you kissed on the lips said that you were the only one they wanted, would you believe them?
    nope considering i have no idea who they were :L

    What's the number one thing you want in life right now?
    my doggy back so i can tell him everything thats anoying me :D

    It's 4 in the morning, your phone rings, who is it?
    some drunk fuck r a private number threatoning me :L

    Have you ever kissed someone whose name starts with a J or a C?
    Yes

    Look out your window, what do you see?
    cars houses and a dirty fuckin magpie

    What do you hear?
    everybody loves you wen ur dead- vains of jenna

    anyone whose name started with a P?
    my brother peter

    Is the last person you kissed mad at you?
    i dunno

    Are you Irish in any way?
    well technicaly everyone who lives in northern ireland possibly has irish ansistors, but no i dont class myself as irish, im northern irish :D

    Your parents wanna send you on the show worlds strictest parents, what would you say?
    go for it

    The last person you kissed went and got a girlfriend, what would you do?
    Well i wudnt give a fuck tbh

    you're stuck in an elevator with the person you fell the hardest for, what happens?
    prob tell them to stand in the corner and dont look at me :L

    your best friend of the opposite sex likes you, what do you do?
    as if :L but i wood probs say r u drinking?

    who's the last person you had a sleep over with?
    havent had a sleepover but sam n tilly wer the last people to stay in my house

    who let you down most in your life?
    myself

    does it matter if your boyfriend/girlfriend smokes?
    Na beggers cant be choosers :L

    who's the last person you had a deep conversation with?
    probs tilly :L

    who was the last person you cried in front of?
    wen im not drinking, dad, sam (cuzzand) dom n rollie n anyone else was there wen i was told zac got put down :(

    where do you go if your locked out of your house?
    sisters or somthing i dunno never happend

    what you do before you go to sleep?
    Brush my teeth, get diet coke, turn everything off

    do you prefer to shower at night or in the morning?
    morning well depends

    do you say sorry first?
    i only say sorry if i mean it :L

    who did you last go out to eat with?
    rollie to kfc nigguh

    do you toss & turn for hours at night or fall right to sleep?
    depends if the birds are singing outside my window the lil fuckers

    are you wearing shorts?
    nope jeans

    what was the last movie you watched? With who?
    halloween 2 (2009) with rollie

    anything funny happen today?
    na

    have your brothers or sisters ever told you that you were adopted?
    yep :L :L

    what's something fun you did today?
    went to my sisters for a cupa tea was great :D

    did anything make you happy today?
    probs seeing donovan

    what do you think of when you hear the word "meow"?
    cats or that methodrone drug meow meow thats killing people :L

    what are you listening to right now?
    he's not heavy he's my brother- the hollies

    where did you buy the shirt you're wearing now
    I didnt my uncle got me it

    What does the 6th text in your inbox say?
    no is he fuck!!

    How did you get one of your scars?
    spilt my face open, 5 stitches its fuckn gnarley

    Are you allergic to anything?
    a chemical thats in soap burns my skin :L :L

    Who did you last share a taxi with?
    Myself

    0 Comments 174 weeks

close .

close Games

close 75 Irritating Random Questions

75 Irritating Random Questions

Your nickname: jb
What color shirt/top are you wearing?: black
Name three things that are physically close to you:: remote, diet coke, laptop
What is the last book you read?: slash biography
Are you or were you a good student?: first 5 years no, last 3 yea
What is your favorite music album?: appetite for destruction
Do you enjoy sleeping late?: yeah
Whats the weather like right now?: dull cloudy
Who tells the best jokes?: ponytail (father)
What was your last dream about?: zac :(
Have you ever been involved in a car accident?: bus :L
Do you believe in karma?: nope
Do you believe in luck?: nope
Do you like your eggs scrambled or sunny side up?: sunny side up
Do you collect anything? If so, what?: bongs :L rastamen
Are you proud of yourself?: yeah
Are you reliable?: very
Have you ever given money to a bum?: yeah
What is your hobby?: none really
Have you ever had a secret admirer?: dunno
Do you like the smell of gasoline?: yes
Do like to draw or paint?: none
Is your room messy?: yeah
What is your favorite fruit?: none
Do you give in easily?: yeah
Are you a good guesser?: yeh
Can you read other people: yep
Are you a bully?: yeah :L:L
Do you have a job?: nope
What time did you wake up this morning?: 12 or somthing
What did you eat for breakfast this morning?: nothing
When was the last time you showered?: today
What do you plan on doing tomorrow?: nothing
Your favorite day of the week and why?: saturday cuz its cool
What did you last wear at a costume party?: my bottle of vodka which broke everywhere
Have you ever done scuba diving?: nope
What is your least favorite color?: none really
Is there someone you have been constantly thinking about? If yes, who?: zac my doggy before he died
Would you ever go skydiving?: yeahhh
What toothpaste do you use?: colgate
Do you enjoy challenges?: yeah
The worst injury you have had?: ankle break
The last movie you saw?: district 9
What do you want to know about the future?: nothing i like surprises
What does your last text message say?: dude u going tonyt?
Who was the last person you spoke over the phone to?: dom
Your favorite school subject?: ICT
Your least favorite school subject?: english
Would you rather have money or love?: love
What is your dream vacation?: portugal or holland
What is your favorite animal?: dog/snake
Do you miss anyone right now?: zac
The last sporting event you watched?: united vs city
Do you need to do laundry?: yep
Do you listen to the radio?: nope
Your favorite TV talk show?: none
Your dream car?: dodge viper
Have you ever caught a butterfly?: yeah
What color are your bed sheets?: blue
What is your ringtone?: superman theme
Who was the last person to make you laugh?: rollie
Do you have any obsessions right now?: slash lol
Do you like things that glow in the dark?: somtimes
Whats your favorite fruity scent?: orange
Do you watch cartoons?: depends :L
Have you ever sat on a roof?: yeah
Have you ever been to another country/continent?: yeah
Name three things in the world you dislike: itchy eyes, eating healthy and onions
Name three people in the world you dislike: stepehen gerrard, ashley cole, tevez
Has a rumor even been spread about you?: loads bout me being a druggy theif and doing criminal damage
Do you like sushi?: nope
Do you believe in magic?: no
Do you hold grudges?: depends
Who is your favorite person?: my dad
Best female friend?: tilly of course
Best male friend?: rollie
Hyper or laid back?: laid back
Dressy or casual?: casual
Favorite rappers?: 2pac, snoop dogg
Favorite female singer?: alicia keyes
Did you enjoy this survey?: nope

close The Purple Box II

Add The Purple Box II

Click To Play Shopping Cart Hero On Bebo
Click To Use Broadband Speed Tester On Bebo
Click To Play The Moon On Bebo















close Other Half Box

sam... aka blazin, if she isnt ripping up guitar hero 100% expert songs or on rainbow six owning up, she is probably sitting with me having a diet coke listning to the dirtyest sleazyest rock riffs ever!!

we share the same interests such as diet coke, vodka, smallville and laffing at other peoples misfortunes!!!

i can honestly say she is a legend, she is even starting to follow football

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Aurora
    Aurora

    you have found god? when did this happen?xx <3

    7/30/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    Nice one :D i dont drink at muchies either just enjoy the bant wen out :)) :P i have to do some training first en getting into the outdoor pursuits :)) yea most def! Ox

    7/25/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    Awk rities isees :O :o geez that sounds bad like hope them antibiotics are working and your feeling better :D :) i did indeed was abit mad to be honest and urself? Ox

    7/18/10
  • Jemma Blair

    heyy, jemma :DD random add! x

    7/18/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    I have been great part from nat being well there feeling a good bit better tbh thanks and u? :O :o u serious fair play to you thats great :)) :P Kiss Ox

    7/16/10
  • Aurora
    luv Aurora

    sorry i am never on here anymore... just been at tech and plscement/work! its officially summer though but iv been told im getting extra shifts in work and a new job in another bar ha ha should be good fun :) what about yourself? oh yes i love creed!xxx

    7/1/10
  • .Freakachu.
    .Freakachu.

    Fuck ahas ats bad like :o :o my wknd was okies was down in my mates in lurgan wee orlaith :P :) for her 21st birthday was gd crack. Im all out i shall return da morrow Ox

    6/24/10
  • Ricky
    luv Ricky

    well matey... sore head haha

    6/22/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    Hello :D hows youuuu? :o gd birthday? :)) :P Ox

    6/21/10
  • Tiffany-Lee
    luv Tiffany-Lee

    :) some love forr my extremly drunkkin friend

    6/20/10 via Mobile
  • DumbFuck.
    luv DumbFuck.

    some be-lated birthday love xx

    6/20/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    Cause see were u put da charger into da fitting da fitting inside da laptop well da fitting fell right back into da laptop my whole laptop needs to be opened up takes 2 weeks to fix :o :O awk sures! :D oi-oi i went and seen her in october she was brilliant :) :P awk dood its all gd! yeooooooooo :) :)) Ox

    6/17/10
  • Tasha

    Alrite Jb Dude Whats Happening ? Did Ur Mum tell Ya ? I Got A Levels Today cus got My Certificates From Tech Wooohoooo Go Me Aint Spoke 2 Ya In Ages :D

    6/17/10
  • .Freakachu.
    .Freakachu.

    nothing much sakes broke my laptops yuckies! :( and urself? :D :) ahas ino been age wages! Ox

    6/16/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    Awk lovely :D :) Some loveage! Ox

    6/12/10
  • .Freakachu.
    luv .Freakachu.

    Aha its good to be back! :D :) awk very goodies! ;) im okies ta and urself? :)) Ox

    6/8/10
  • Tiffany-Lee
    luv Tiffany-Lee

    jebbs of the jungleee :) .. mate u needa hurry up n come home as im gonna kill are housemate!. love u xxxx

    6/4/10 via Mobile
  • .Freakachu.
    .Freakachu.

    Alright dood i gat my bebo back! ahas! anyways hows you been? :O :o Xo

    6/4/10
  • . Natalia .
    luv . Natalia .

    well hello :) xox

    5/27/10
  • Tiffany-Lee
    luv Tiffany-Lee

    :D love you

    5/22/10