If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

The '010 Bad Asses

Become a Fan
  • Profile views: 296
  • Profile created: November 2006
  • www.bebo.com/Them010RockStars
Genre:
Label:
LMHS Ent. Major Label
Hometown:
Santee, Holly Hill, E-ville,VIC, and E-Town United States
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
We r the best band cuz we reppin da class of 2010 !!!!!!!!!!! It's not about dis 08 or 09 cuz yall reppin dat class n yall probably will graduate in a lil bit but we reppin 2010. What Class is da best 2010?????? If u reppin dat class of 2010 holla at dis band fuck dem otha classes!!!!! So if u reppin da class of '010 holla at dis band.And Guess Wat We Party Like Rock Stars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•
 ..•¤
*•. .•* DA ROCKERZ
/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
WE PARTY LIKE SOME DAMN ROCK STARZ
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


██████████] 95% ROCKING
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘
  \__ ___/
☆    ▦    ☆

AT THE MALL BUYING GOTHIC SHIT LOL
███████████] 96%
PARTYING
████████████] 97%
POSTED
█████████████] 98%
CHILLIN'
██████████████] 99%
FUCK'N DANCING N DA DANCE FLOORZ (see u lata)
██████████████] 100%


.........

close Video Box

help

Plies-Want It, Need It Feat Ashanti

close Blog

  • We Party Like Rock Stars

    chorus
    y-y-y-yeah, y-y-y-yeah, y-y-y-yeah, y-y-y-yeah

    t-t-t-totally dude!!!!

    party like a rock
    party like a rockstar
    party like a rock
    party like a rockstar
    party like a rock
    party like a rockstar
    party like a rockstar

    t-t-t-totally dude!!!!



    i'm on a money makin mission
    but i party like a rockstar
    flyin' down 20 lookin' good in my hot car
    you know them hoes be at my show
    worried bout where my chain go
    i uh rubba in ma pants
    but these hoes won't let my thang go

    i uwa like i uwa
    cuz you know them hoes be tryin us
    hoe don't you know i fuck wit fine dimonds
    that look like Pa-me-la
    they fine and they hot bruh
    when i'm in the spot bruh......
    I PARTY LIKE UH ROCKSTAAARRR!!!!!!

    chorus
    iiii...iiii
    party like a rockstar
    do it wit da black and da white
    like a cop car
    whoop, whoop
    me and my band, man
    on the yacht with Marilyn Manson
    gettin a tan man

    (cool)you know me
    wit a skull belt and wallet chain
    shop boyz, rockstars
    yeah, we 'bout to change the game
    change the game? uh oh
    they know that i'm a star
    i make it rain from the center of my guitar

    chorus

    as soon as i came out the womb
    my momma knew a star was born
    now i'm on the golf course
    trippin' wit da Osbournes
    i seen da show w/travis barker
    rockstar mentality
    i'm jumpin in the crowd
    just to see if they would carry me

    bitches wanna marry me
    they see me they just might panic
    my ice make em go down quick
    like the Titanic!
    yeah, i'm wit da shop boyz
    you know what we do
    i'm surfin' screamin' kowabonga
    TOTALLY DUDE!!

    chorus

    0 Comments 330 weeks

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums