If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Natalie

Add as Friend
  • Female, 23, Luv 261
  • from my house
  • I am Engaged
  • Profile views: 8,305
  • Member since: November 2006
  • Last active: 1/5/11
  • www.bebo.com/petermckibbenilove
Post a Comment:

close About Me

Me, Myself, and I
:)
/█\
.| |

SoUrIeZ

Beauty captures attention, but personality captures the heart
The Other Half Of Me
Sheryll

Sheryll

mummy in law

close Video Box

help

Bloc Party - I Still Remember

close Games

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Ivan Niblock

    I earned $136 in a month browsing the internet! Heres how - http://x.co/KT9L You will thank me for this!

    11/21/10
  • Jordan Black
    Jordan Black

    OMG... this girl is showing everything on her msn cam. Shes trying to set a record for most msn cam views.... hit her up on MerissaRentfroiidqn@hotmail.com, its her msn messenger name

    10/28/10
  • Jordan Black
    Jordan Black

    I earned $176 in a month typing online! I used - http://bit.ly/c5Th8y Dont forget to thank me!

    10/25/10
  • luv Tiny Dancer

    Nats! :D I Love YOu ----> XxOo

    2/4/10
  • Tiny Dancer

    Were going to the chaple, And WEre Gonna Get Married ;) Ooooooh Im So Excited :L :L : L

    10/19/09
  • Stacey G
    Stacey G

    Hey Natalie hows u?? bmb

    8/25/09
  • Kirsty Lyttle
    luv Kirsty Lyttle

    not so much left as was sacked - lol. Nothing at the minute im just trying to find sumthing else to pay the bills its shit

    8/25/09
  • Claire
    Claire

    thanx for txtn dat chic!! :D ur a star..let me no about courses aswell if ya cud..cheerz huni x

    8/25/09
  • Claire
    Claire

    hey mrs do u no is sallys doin ny courses on nails?? and wen n how much? cud u let me no chicky :D xx

    8/24/09
  • Stacey G
    Stacey G

    Hey Natalie hows u?? Do u have msn?? bmb

    8/21/09
  • Kirsty Lyttle
    luv Kirsty Lyttle

    Hey starnger long time no speak - so hows things with u? is ur beauty course working out alright? Hope everything is going well for ya

    8/18/09
  • Matty
    luv Matty

    lol i know first time in months i hate bebo lol, good influence though :) yea i am from monday there just!! yea i was going to go up during the week there but i got up too late to g oto the gig and stuff and my mate was going to go to but maybe next time :D

    8/14/09
  • Matty
    luv Matty

    hey sis hows it going? havent been on bebo in ages!! i ahve to say im suprised at how good your music taste is bloc party, Ok Go and jimmy!! :D x

    8/13/09
  • Bekah .
    Bekah .

    heyah, i'm okai thanks,noo i'm not lol, it was a birthday present from Ross. hows you? congratulations on you and Peter btw =] xo

    8/9/09
  • luv Tiny Dancer

    aw thats gd :D Noels gonna take me out for a few spins this thursday and sunday morning so im gna be drivein soon to :) hopefully this time next year :D . Were Yahs Going? Aye ill say to mummy :D im goin this sunday and then back for two weeks then away again for another to weeks with adam and mum lol i cant wait XD yup still with our adam :D nearly a year now tehe XxOo

    7/21/09
  • luv Tiny Dancer

    Heyyah!:D Havent Spoke Tuh Yuh In Ages :O Any Bizz On The Weeding Yet? Have Some Love BIg Cusin :L XxOo

    7/21/09
  • Sheryll
    luv Sheryll

    Hello wee Nat.....wot you up 2? xxxxxx

    7/17/09
  • Hollie Campbell
    Hollie Campbell

    heya! yeh corse i do...i member u frm skl aswell lol! mite take ya up on dat cuz scottz back massages dnt quite cut it haha...yeh itz gettin 2 dat stage already lol! yeh dat wud b nice :) wer boutz iz ur place again? x0x

    7/17/09
  • Peter Joseph Edward McKibben 7/9/09