If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Oo-Sxy-Gals-oO

Haha Cuz Wer Cool x

11/10/07 | me too! | Reply

Become a Fan
  • Profile views: 150
  • Profile created: November 2006
  • www.bebo.com/Oo-Sxy-Gals-oO
Genre:
Label:
AshEllzJessMollz Self Published
Hometown:
Salisbury UK
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Well Dis Is Ash ... Ellz ... Jess && MoLLz
Well Herz Sum Stuff Bout Us Lmao
Ash - Well she is Taken By a boy she luvs vry Much ...ToM.C... X LuvOoOo xXxXx
Ellz - Well She Is SiNGLe At Da Moo but she is goin out wid molly :S that she luvs very much ... And She Is LooKin Lol she is a crazy lil stunna Luvs YoOoOo--x
Jess - Well She Is SiNgLe AsWeLl n AlsO Lookin...X She Is A CheeKy Lil Stunna Lol Luvs YoOoOo--x
Molly-single but she is goin out wid ellys 2 :L :L and she luvs ere vry much:D
AsheEe--x
Jess--x
Ellz--x
MollZ-x
DUDE!!!!!

close Blog

close Photos

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Ellys Taylor
    Ellys Taylor

    Hardly best mates

    8/20/08
  • X.Lil Jess.X
    X.Lil Jess.X

    umm .........

    4/10/08
  • Florence.
    Florence.

    thnx 4 putin me & jodie in it (Y)

    11/17/07
  • MollyBrightonook

    y aint i in it den :O llz onli jkin luvyah xxxxxxxxxxxxx

    11/11/07
  • X.Lil Jess.X
    X.Lil Jess.X

    thts y me n u have to update it ashley lol...X

    11/10/07
  • X.Lil Jess.X
    X.Lil Jess.X

    heya yh the bit bout me in this band is true i think well hope (tken by rian 4 life ) i love im XxXxXxXx

    2/22/07
  • Ellys Taylor
    Ellys Taylor

    Shooo Shexi Lmao ........Okay Im Bored :)

    2/1/07
  • X.Lil Jess.X
    X.Lil Jess.X

    llz i cn keep boy i dnt scare em of like sm lllz jks bbz x x x

    1/11/07
  • Ellys Taylor
    Ellys Taylor

    such a shexi lil band lol btw i just updated it ash jess nd chlo

    12/18/06
  • Naomi Wykes
    Naomi Wykes

    lol awwww it's so sweet luv ya all xxxx

    11/26/06
  • MollyBrightonook

    im the second comment lmao

    11/5/06