If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Lisa.

i well feel like a parrttyyy.

2/2/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 19, Luv 257
  • from Your Housse ;)...
  • I am Single
  • Profile views: 9,198
  • Member since: October 2006
  • Last active: 1/30/10
  • www.bebo.com/Lissaaraa
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Lisa's the name (:
15
Female
Single




I THINK YOUR SEXY.








.
The Other Half Of Me
Laauureenn

Laauureenn

We like.. mount and stuff. ilovehertopieces. BFFL!

...
http://www.myspace.com/lissaaraa
lisaprudente@hotmail.co.uk

close Quizzes

close Polls

close Blog

  • Put an X in the ones you woulld do (: (: xxo

    hey, put an 'x' in the ones u would do
    [_]Go out with me?
    [_]Give me your number?
    [_]Kiss me?
    [_]Let me kiss you?
    [_]Watch a movie with me?
    [_]Be my bf?
    [_]Have a fling with me?
    [_]Take me home for the night?
    [_]Would you let me sleep in your bed?
    [_]Sing car karaoke with me?
    [_]Re-post this for me to answer your questions?
    [_]Give me a piggyback ride?
    [_]Have a relationship with me?
    [_]Dance with me?
    [_]Spank that arse?
    [_]Help me with homework?
    [_]Tickle me to death?
    [_]Let me tickle you?
    [_]Stick up for me if i was being put down?
    [_]Carress my body?
    [_]Say yes if i asked you out?
    [_]Get wasted with me?
    [_)Instant message me?
    [_]Greet me in public?
    [_]Hang out with me?

    3 Comments 291 weeks

  • do this please.....x

    *1. Whats your Name?
    *2. Are we close?
    *3. What do you think of me?
    *4. Do you hav a crush on me?
    *5. Would u kiss me?
    *6. would u fuk me?
    *7. Describe me in 3 words?
    *8. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    *9. What was ur first impression of me?
    *10. Do u still think the same?
    *11.. What reminds u of me?
    *12. If you could give me anything what would it be?
    *13. How well do u know me?
    *14. What do u like best about me?
    *15. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    *16. Could you ever love me?
    *17. Give me a nickname and explain why?
    *18.R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    *19.Anything 2 say b4 u go?

    14 Comments 327 weeks

  • Read n Remember.....x

    -when a girl is quiet, millions of things are running in her mind.
    -when a girl looks down it means shes uncomfortable
    -when a girl is not arguing, She is thinking deeply.
    -when a girl looks at you with eyes full of questions, She is wondering how long you will be around.
    -when a girl answers "I'm fine", she is not at all fine.
    -when a girl stares at you, she is wondering why you are lying, and why you don't tell her everything she already knows..
    -when a girl lays on your chest, she is wishing for you to be hers forever.
    -when a girl gives you her number saying call me sometime. she means she wishes for a call when she gets home.
    -when a girl calls you everyday, she is seeking for your attention.
    -when a girl wants to see you everyday, she loves spending time with you and will never get bored of you.
    -when a girl says "I love you", she means it.
    -when a girl says that she can't live without you, she has made up her mind that you are her future.
    -when a girl says "I miss you", no one in this world can miss you more than that.
    -when a girl is jealous about other people seeing you more than she does, its because she loves you and misses you so much

    6 Comments 327 weeks

close Video Box

help

Samuel Barber - Adagio for Strings

close Games

close Which Hollyoakes Babe Are You?

Which Hollyoakes Babe Are You?

Katy

Your Stunning! You Love Being With Ya Mates And Being Centre Of Attention! You Love Shopping But Always Wrk Hard At Ur Carer And Exam! But Boys Dont Know Whether To Go For You Or Not?

close 63 Annoying Questions Survey

63 Annoying Questions Survey

Song that always makes you sad: Hallelujah
Last thing you bought: oiros :P
Last person you argued with: parents
Do you put butter before putting the jelly on: i dont have butter
One of your nicknames as a kid: twinkie
Did you ever own at one time a Nsync Cd: noppe
Favorite day of the week: saturday
Favorite Sundae topping: none
Did you take Piano lessons: noppe
Most frequent song played: save it for the bedroom
TV show you secretly enjoy: iCarly
Would you rather play basketball or hockey: hockey
Date someone older or younger: older
One place you could travel right now: bed :)
Do you use umbrellas: yeahh
Do you know all the words to your national anthem: is that the queen one ?
Favorite Cheese: chedder
Disturbed or My Chemical Romance: MCR
Blondes or Brunettes: blonds
Best job you ever had: haha.
Did you go to your high school prom: i will :)
Perfect time to wake up: 9 :)
Perfect time to go to bed: 11 :)
Do you use your queen right away in chess: noppe
Ever been in a car accident: noope
Closer to mom or dad...or neither: depends
What do you call your sweetheart lovingly: changes
What decade during the 20th century would you have chosen to be a teenager: 60's
Favorite shoes you have EVER owned: umm .. converseee
Do you have an article of clothing from your childhood: yeah :)
Were you in track and field: yeah
Were you ever in a school talent show: nope
Have you ever written in a library book: nope
Allergic to: some tablet thinngxD
Favorite fruit: strawberries
Have you watched sex and the city: no
Baseball hat or toque: huh
Do you shampoo first in the shower or soap: shampoo
Wet the toothbrush or brush dry with the toothpaste: wet
Pen or pencil: pencil
Have you ever gambled at a casino: nahh
Have you thrown up on a plane: nope
Have you thrown up in a car: probs
Have you thrown up at work: no
Do you scream on roller coasters: in excitement
Who was your first prom date: .....
Who was your first roommate: ....
What alcoholic beverage did you drink for the first time: WKD
What was your first job: ...
What was your first car: do toy cars count :P
When did you first go to a funeral: :( jan -09
How old were you when you first moved away from your hometown: i havent xD
Who was your first grade teacher: Mrs. Bellamy
When did you sneak out of your house for the first time: err..
Who was your first best friend and are you still friends with them: charrliie. and noppe
Where did you live the first time you moved out of your parent: .......
Who is the first person you call when you have a bad day: paul
Whose wedding were you in, the first time you were a bridesmaid or a groomsman: uncles
What is the first thing you do in the morning: wake up :)
What was the first concert you attended: FOB
First tattoo or piercing: earsssss
Where did you go on your first airplane ride: america- florida
First celebrity crush: i forget

close Bloons

Try It Click Here :)

close bunnyhero pets

adopt your own virtual pet!

close Future Buddy

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Mashood Ahmed

    I just made $38 in a week just working at home! Check it out at - http://goo.gl/LIc6W You will thank me!

    11/20/10
  • Georgiina Rachel. X
    Georgiina Rachel. X

    OMG... this girl is showing everything on her msn cam. Shes trying to set a record for most msn cam views.... hit her up on CharlenaKrostagimaop@hotmail.com, its her msn messenger name

    10/28/10
  • Georgiina Rachel. X
    Georgiina Rachel. X

    I racked in $677 in 3 days doing simple things online! All thanks to - http://bit.ly/9yiHuB friends help friends!

    10/25/10
  • The-Milky-Bar-Kid
    The-Milky-Bar-Kid

    Lisa er smuk, lisa er stor, lisa smager ligesom en velsmagende kage! XD :L ;) Lisa is beautiful, lisa is great, lisa tastes just like a tasty cake! XD :L forstå mig? understand much?:P lol. hahaha soz.. bita Danish for u.. cuz ur worth it XD lol. haha omg i went to a party the other week, and im pretty sure ppl gt annoyed with me- cuz i kept tlking in danish :L ppl were like 'wtf, u speakin polish or sumin?! r u polish?!" :L :L twoz rather funny thou :P lol. and shupp! *slaps* ur nt fat! u bootiful as a beautiful babys bottom:) .. just a million percent more bangable ;) :L :L (what an oh so lovely compliment eh :P :L :L ) i miss you so freakin much baby =[=[ jeg elsker dig dronning forbløffende<3 xxxxx<3

    5/1/09
  • The-Milky-Bar-Kid
    luv The-Milky-Bar-Kid

    haha yh i think i need sum more lisa lurvin..*-).. lisa jr is getting lonely :( hes vwey upset ya kno.. so upset tht hes left me :( hes backed his bag of balls and gone on holiday with sum calvin klein model dude :( *sniff sniff* so if ur nt gna pleasure him anymore.. do u have a spare penis i cud borrow?:P lol. what about ures.. tis rather on the large side ;) lol. lisa i have a lil song for u.. Lisa.. ive been walking erect, since the moment we met. and even if you suck me til I'm sore No matter what, I'd bleed to be your whore!(8) LMAOO pretty catchy eh?;) :L :L i was hoping tht it wud cheer u up and make u smile tht smile tht we all live to see =D lol. the 1 which makes me laugh which makes u lasugh which makes me laugh etc etc :L I DUCK MOO! I CLUCK MOO! I SUCK STEW! I FUCK JEW! I LOVE YOUU! XD lol ps- have sum love bk.. u kno why.. CUZ I LURVE YOU MORE THN A FAT KID LOVES CAKE!.. with extra icing :O XD lol xxxxxxx

    4/18/09
  • Straight To Video. 4/4/09
  • Kaitlin
    Kaitlin

    maybe you shouldve been a bit more sensitive with your reply there

    4/2/09
  • Kaitlin
    Kaitlin

    what the hell is that meant to mean?!

    4/2/09
  • Kelly
    luv Kelly

    I LOVE YOU YOU'RE MY BEST FRIEND & YOU MEAN THE WORLD TO ME. I'M SO GLAD I CAN TRUST YOU WITH.. :D I FLIPPING LOVE YOU TO BITS BABESSSS xxxxxx

    4/2/09
  • Kaitlin
    Kaitlin

    yes, because i obviously was deliberately treating you like crap. and everyone has a lot going on lisa, i dont want this to sound rude but youre not the only one with problems in life. and if you dont want to sort it out then its not my problem.

    4/2/09
  • Kaitlin
    Kaitlin

    be like that then tbh lisa if it had effected you that much you shouldve said something earlier but im your friend so you should know that i wasnt being serious and i did emphisize the sarcasm its up to you what you want to do about it

    4/1/09
  • Kelly
    Kelly

    BEEBZ i can't wait til tomorrow! i know it's gonna be amazing :) :D :D :D hope you're okay xx

    3/30/09
  • The-Milky-Bar-Kid
    The-Milky-Bar-Kid

    I LOVE big buts and i can not lie! you so much better when ur naked! the way u moovee! YOU! *pokes nose* :L and wow i makew Lisa cum and smile at the same time :O wow! thts quite an acheivment id say ;D lol well u make me orgasm and sing the pokemon song at the same time ;) feel special much? :P lol and haha oohkay Cyber sex here we cum ;D did u add my msn?=[. i havnt had no request frm 'LISA AKA GOD' =[ lol and im.. sugar frosted great thnx :D u kno why?.. cuz im commenting this uber lovely girl called Lisa.. durrhh :P lol jealous much?;) lol howa u m'darling? lemme ges.. gorgeous?.. OHH WHATA GES! ;D :L Love You Lots Mrs Tickle :P xxxxx

    3/25/09
  • The-Milky-Bar-Kid
    The-Milky-Bar-Kid

    I LOVE LISA! she makes me CUM SMILE! :D haha lol and haha YAYY! see i tld ya u cud do it ;) u cud run for the new Mr Happy :D .. id vote ;) :L lol. and ill be Mrs Happy and we cn make loadsa happy babies who have smiles which run off their faces XD hahaha lol. and haha yh u cn be my LILF! Lisa id like to fuck.. even thou ur the only Lisa i kno bt shh lol. and woop woop! cyber sexytime.. here we cum ;D i accepted u and put u in my..sexyfullisasifliketofuck section xD! lol Love You Mrs Lisaa :D xxx

    3/17/09
  • Isabelle.
    luv Isabelle.

    Just Passing!! Xx

    3/17/09
  • The-Milky-Bar-Kid
    The-Milky-Bar-Kid

    elloo scrumcious :D soz i havnt replyed to ur superloverly comment in like.. forever lol. Bebo hates me and thretened me by telling me tht if i dnt stp using them to get to their MILF of a mum.. theyre gna throw my darling rubber duckies into space :O and me no want my rubber duckies being eaten by aliens =[ lol. so yh anywayz.. add my msn for free AIDS! :D lol eat_well_keep_fit_die_anyway@hotma  il.co.uk loveyouu kiddie fiddler Mrs Happy :D lol xxx

    3/16/09
  • Actuall Ashby
    luv Actuall Ashby

    :O you so dont, i love you whey morest! hha kool kool well today i went to macs and watched horro movies hha bloody scary ones tbh! lol what about you babee?!?! xxxxxxxxxxxx

    2/21/09
  • Actuall Ashby
    luv Actuall Ashby

    hay hunii face, i love you way more,sorry i didnt meet with you the other day, i couldnt get to the train station. im great atm thanks, my mates finally going out with the guy she wanted :D hha how are you darling??? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  x

    2/21/09
  • Anaa
    Anaa

    Im good thankss youu. And yeah mines been fantasticcc thankss. speakk soon. illyy xxx

    2/21/09
  • Anaa
    Anaa

    Heyy (: How're you ? Good Half Term ? xxxxx

    2/20/09