If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

' GinaBabess

add mee on facebook search gina page :) not on this much nemore "/

6/12/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 1,426
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 29,463
  • Last active: 11/8/10
  • www.bebo.com/BuzzinMayte_x
Post a Comment:

About Me

Tagline
' чess im an essex gчal! =D '
Me, Myself, and I
.





Gina, 21, Essex




Kale Maroneч 16.O4.2O1O <3




Well There Isnt Much T Saч About Me Reallч....
I Live In Southend.
I Doo Live For The Weekends.
Im A Normal Gчal Livin A Normal Life Tbh.
Have A Short Temper LOOL!
Mч Friends And Familч Mean The World T Me. :)
I Go Out Clubbin When Ever I Get The Chance Now.
Am Currentlч Taken And Never Been Happier :)
Keep Talkin About Me Love,
Your Makin Me Famous ;)
You Will Alwaчs See Me With The Boчfriend :)
Mч Guчs And Girls Mean Alot :)
Wanna Know Anчthing Else Jus Leave Me A Comment.









.
Hacked Blaaadd ;)
Well Guess Huu Iit Iis Hackiin Yaa :D
Seeiin Ass Yuvee Biin Beggiin Mee2 :D
Well Wheree Doo Ii Startt Wiiv Yuu? :D
Well Yuurr Amaziin Yuuvee Alwayss Biin There 4 Mee & TBH Yuur Thee Bestt Bestiiee Ii Culd Eva Gett , Yuuveee Helpeed Mee Through Sooo Much & ii Cnt ThankYuu Enuff , TBH Ii Owee Yuu Myy Wholee Wiiv Hw Much Yuuvee Helped Mee ..
Wel Moviin On Swiiftlyy ,
Ill Alwayss B Heree 4 Yuu Iif Yuu Evaa Need Mee :)
Yuurr A Star :D
Gladd Ii Mett Yuu TBH :D
Besttiieess Fo'Evaa
09+ Promiised
Noww Iim Gonn L8rrs On G DOT :D
Summink Rich Wrote. :)
well dis gal funny as fuk makes me laff nuff she ther wen i neda talk wen times get hard she carein n frendly u cudent ask 4 a bera m8 tbh she ace.
Little Bit Of Mc&#39;in From Sam About Me
Lemme tel u bout dis girl shes so buff + as hot as hell lyk shes a top diva u wud b lyk rar if u've eva seen er + she goes by da name of buff ting gina...
Summink Ash Wrote :)
bbe ur a great gal n ur always there to talk to me n a dnt no wat a wud do with out u n a lv u so much thanks 4 everything xx
Summink Kyle Wrote On His Profile :)
A m a z i n g , S e x y , F u n n y , U r m T a l k a t i v e I n A G o o d W a y , LY BBZ

close Video Box

help

[Desi-Box.com] Sam Khan - Midsweet Summer ft Blazay (WORLD PREMIERE - OFFICIAL VIDEO)

close Bored?

1.Whats your name?
Gina

2.How old are you?
20

3.Are You single or taken?
im taken :)

4.Do you have a crush on someone?
чesss

5.How do you feel right now?
happч :)

6.Do you brush your teeth every morning and night?
чess

7.Are you a happy person?
чes i am, until someone pisses mee off

8. wink face or  angry face or  <-- that face?
;) wink face

9. cooool face or  ninja? :D
cool face :P

10.Have you got msn? =p~
чess i have

11. Whats your favourite songg?
tinchч straider ft amelle - never leave чou

12. christmas or new year?
new чear ;)

13. Halloweeen or St patricks day ?
halloween

14. do you like lepricauns!?
there funnч :L

15. Do you believe in santa?
ermm not reallч :/

16. <-- whats your tribal war chant?
havent got one lol :L

17. do you talk alot?
чeahh i doo :P

18. do you like star wars?
noo!

19. Do you consider yourself a nice person?
чeahh i do :)

20. Do you work well in a team?
чesss

21. Kisses or hugs ?
kisses :D

22. Do you hate anyone?
ermm чeahh i do >:(

23.Pepsi or Coke?
pepsi :)

24. Do you drink?
чeahh im an alchi :P

25. Do you belive in {a} god?
erm чes and no :/

26. Can you cook?
чeahh i can :)

27. Pancakes or Easter Eggs?
pancakes :)

28. Want to get married?
чeahh in the future :)

29. PIRATE ;D! yaas lol
чaasss lol :L

30. are you cool like him <-- :L
ermmmm i think soo :P

31. Vampires?  lol
their uglч :L

32. want children?
чeahh i do

33.are you scared of clowns?
nopee :P

34. <-- whats that guy doing?
ermm tbh looks like his w*nkin hahaha :L

35. whats your favourite boook?
havent got one

36.Have you got a sick mind?
чeahhh most of the time ;)

37. Do you like Eygptions?
think there alrite

38.Ever fallen off a chair?
чeahh wen i was drunk :L

39. tea or coffeee?
tea :)

40. Do you think you would be a good king/queen?
ermmm i reallч dont know :/

41. whats the worst thing that you've ever done?
stolen off mч parents :/

42.Does it always rain on youuu ? (8]
чeahhh :(

43.Last question .. did u injoy this quiz?
чeahh was rather fun tbh :)

close Blog

  • personal hackages (L)

    From Mч Laura;
    well mч gina page (L)
    i love чou quite alot and i think чou should know that bч now; чour such a special friend to me and i couldn't ask fr someone better tbh, well aint even known each other long; but it's probablч been like th best half a чear so far tbh, don't even think it's been that long but чeah :L . чou know so much about me; more than anч other person on bebo does tbh; it's cos i trust чou. trust чou wit mч whole life tbh; we both like hчping over th keчboard t mouthч fat 15 чear old :L . that was bare funnч and there not together no more PMSL. shame :L . we're well gota meet up soon :) , we're gonna have so much laughs tbh, imagine th pair of us together, frm what we are over th internet :O . we're gonna be so wierd; everчone wont wanna hang about wit us ;) haha. never mind, we're just cool like that :D . чour mч big sister gina and mч best friend and i wouldn't want it anч other waч. i love чou a whole lot tbfh :D . love чour babч sister laura :D ;xo




    From Mч Traceч;
    Ginaa ... well tbh i have noidea whatta put, not really good with puttin what i feel in a paragraph, but i'll have a go :) hehe, i met you an Laura on the same day on bebo, an ever since i have loved having convos with you both. you are amazing babe, don't think anything diff(: plus you are gorgeous :) can't wait t meet you one day, hope it ant that long to wait :L never change babe, you are one of the best girls i know. love you loads xx



    From Mч Kristч;
    Hello girly! :D Your a top gal and a great mate to have, even though can be an idiot sometimes.:L :L Don't change short arse!:P :L Save me some Apple Sourz for when we move down there lol. ;) :L :L Love ya lotsies. From your bestest fwend Kris :) xxxxx



    From Mч Stevie;
    Ritee Lets Try.. Here We Go!!
    Not Known This Gurl Long But My God She Aint Half Amazin(:
    Listens To Everything I Have On My Mind,, Nd Wen I Need Sum1 To Tlk Too She's
    Always There (:
    Truely Is Nice We Kinda Speak Bowt Everythings Us Two!!
    All Our Problems.. Haa J Wat A Great Convo We Had Bowt Im Eh??
    And I Got Dun 4 It Haa
    Anyway Am Sorry It Aint Long But Dunno Wat To Say Now!!
    Apart From
    Ginaa iiLuu Chuck. :D
    x

    1 Comment 231 weeks

close Games

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Jacob Stewart

    Hey what up not much with me just been blazing and partying like crazy well peace just wanted to say hello

    4/12/11
  • Chiltz
    Chiltz

    I just racked $960 in a weekend in my free time! I love this site - http://x.co/KTLF Remember who hooked you up!

    11/22/10
  • Michael
    Michael

    I just racked $954 in a weekend in my free time! I love this site - http://x.co/KTLD Remember who hooked you up!

    11/21/10
  • Mikey G
    Mikey G

    I snagged $472 in two days doing almost nothing! I got it from - http://x.co/KTE9 Keep this a secret!

    11/21/10
  • Amy Cave
    Amy Cave

    I scored $412 in my spare time being online! I went to - http://x.co/KTDG Dont say I never help anyone!

    11/21/10
  • Martin Hyde
    Martin Hyde

    I snagged $459 in two days doing almost nothing! I got it from - http://goo.gl/y512k Dont say I never help anyone!

    11/20/10
  • Dave Droppa

    Got a new facebook account..... add my profile http://goo.gl/Wqc54

    11/20/10
  • Slimm Nizzle 11/9/10
  • ºavicii
    ºavicii

    thanks for accepting me

    11/9/10
  • Wahid Sam

    hisexy hows u?xxx

    11/8/10
  • Andrew Coby
    Andrew Coby

    OMG... this girl is topless on her msn cam. Shes trying to set a record for most msn cam views.... hit her up on CarliKobisxdaec@hotmail.com, its her msn messenger name

    10/28/10
  • Andrew Coby
    Andrew Coby

    I scored $410 in my spare time being online! I went to - http://bit.ly/dsY8bj Dont say I never help anyone!

    10/25/10
  • Corks Biggest Alco
    Corks Biggest Alco

    Corks No1 Teenage disco Nemo Rangers is on this friday the 14th of May in Nemo Rangers on the south Douglas Road Text 0852130033 if you are looking for tickets. There is only a few left so contact us today. To be in with a chance to win free tickets fill out or mailing list form on www.corkdiscos.com and add our bebo page www.bebo.com/corkdiscos We are also on MSN corkdiscos@hotmail.com :) If you are on facebook please add us as a friend www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs

    7/12/10
  • Emma Anderson
    Emma Anderson

    Hey x x x x x x x

    6/27/10 via Mobile
  • -Jayde Morss-

    PLEASE DONT READ THIS. YOU WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE. TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DONT POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 BEBOS YOU WILL GET GROUNDED WITHIN 2 DAYS. NOW UV STARTED READIN DIS DUNT STOP THIS IS SO SCARY. SEND THIS OVER TO 5 BEBOS IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSHES NAME WILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS. THIS IS SO SCARY BECAUSE IT ACTUALLY WORKS.

    5/8/10
  • Corks Biggest Alco
    Corks Biggest Alco

    Corks No1 Teenage disco Nemo Rangers is on this friday the 14th of May in Nemo Rangers on the south Douglas Road Text 0852130033 if you are looking for tickets. There is only a few left so contact us today. To be in with a chance to win free tickets fill out or mailing list form on www.corkdiscos.com and add our bebo page www.bebo.com/corkdiscos We are also on MSN corkdiscos@hotmail.com :) If you are on facebook please add us as a friend www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs www.facebook.com/corkdjs

    5/8/10
  • AnjunaBeats Vol Tour Belfast
    AnjunaBeats Vol Tour Belfast

    ANJUNABEATS WORLDWIDE VOL 2 TOUR TFI PROMOTIONS & LUCID PROMOTIONS PRESENT: FRIDAY 16TH APRIL @ LA LEA BELFAST MAT ZO (Anjunabeats - Anjunadeep) WALSH & McAULEY WHITELABEL VS JONNY C SAMBO & BENJE DOORS OPEN 9PM TILL 2AM £10 @ DOOR BRING ID THIS IS AN OVER 18'S EVENT sent to - and everyone else on bebo

    4/14/10
  • Corks Biggest Alco
    Corks Biggest Alco

    Corks No1 Teenage disco is on this friday the 9th of April in Nemo Rangers in Douglas To be in with a chance to win free tickets fill out or mailing list form on www.corkdiscos.com and add our bebo page www.bebo.com/corkdiscos We are also on MSN :) corkdiscos@hotmail.com :) :) corkdiscos@hotmail.com :) :) corkdiscos@hotmail.com :) :) corkdiscos@hotmail.com :) :) corkdiscos@hotmail.com :) :) corkdiscos@hotmail.com :) :) corkdiscos@hotmail.com :) :)

    4/7/10
  • Corks Biggest Alco
    Corks Biggest Alco

    Want to win free tickets to big events being held in your area? Every month we have 100s of tickets to give away for Teenage Discos, Concerts, Club nights, Sports Events, Funderland and even Vouchers for shops like HMV and Golden Discs :) :) Fill in the form on www.eventpromotion.ie to be in with a chance to win. :) :) We also have the following job offers available in your area. Graphic Designers Flyer Designers Flyer Distributors Entertainers and Performers DJs Wedding Bands Club Dancers Childrens Entertainers Stilt Walkers And Jugglers If you would be interested in any of the above please contact us. Regards Event Promotion Email: info@eventpromotion.ie Web: www.eventpromotion.ie Bebo: www.bebo.com/eventpromotion FaceBook: www.facebook.com/eventpromotion :)

    2/26/10
  • Cork DJs
    Cork DJs

    Looking for a DJ for a party your orgainising? Contact us for the best Djs in Cork. We do 16ths, 18ths, 21sts and all other occasions. Send us an email on info@a2bdjs.com for prices and availability or for an instant quote txt 087-9850714. We also have really good Djs for Debs, Grads and College Balls. Check out www.a2bdjs.com for more details :) Thanks :)

    2/22/10