If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

LaH-Cee

waaasssuuppp

1/20/13 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 3,135
  • from ReWaLiiZe 267
  • Profile views: 42,817
  • Member since: October 2005
  • Last active: May 5
  • www.bebo.com/Life_Goes_Onn
Post a Comment:

About Me

Tagline
..I'm Too Blessed To Be Stressed..
Me, Myself, and I
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
██ MATALASI MAUREEN TUIFAO ██
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

all i need is FAMILY beside me..

LOVE within me..

FRIENDS behind me..

and GOD above me..
The Other Half Of Me
Back Online Yall

Back Online Yall

sexc can ii

Tagged
http://tagged.com/lazzi_taffey
MSN
Zw33t_N_Zour@hotmail.com
Facebook
Maureen Tuifao

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • LAtino
    LAtino

    have a heart gawjuz

    Jul 3 via Mobile
  • Makhusa Gswagga
    luv Makhusa Gswagga

    My my my Lord have mercy upon me as i say hello to an old friend of mine. How are ? Its been since we last spoke which was 09 .2010 some where there. Well just 4rt il say hello. GOD BLESS.

    May 11 via Mobile
  • Wwhhaaii Ssshhuuxx
    luv Wwhhaaii Ssshhuuxx

    heyy you.... remember me??? if not den algoods lolz... im da person you did ma email account for lolz.... you on facebook ehh???

    4/28/12
  • LAtino
    luv LAtino

    sup chica lol

    4/25/12 via Mobile
  • Ben
    Ben

    man i cant believe bebo still exists... And i cant believe i still remember my login details hahaha.... But anhyways im good thanx... And from australia... U?

    4/7/12 via Mobile
  • RnB Events
    RnB Events

    Hey LaH-Cee Catch Ras Mas...LIVE & DIRECT from USA ONLY Qld Show!! Performing his Hits incl- Pretty Little Teine, Shorty Got Body & MORE!!! Sat Oct 29th proudly supported by DJ 2 EZZY, LIVE Sounds with okiil and OZ ALLSTARS feat Roman from B.O.S.S. Presold tickets pls call Tania 0432678747 Doors open 9pm Jubilee Hotel 470 St Pauls tce valley ph : 3252 4147

    10/20/11
  • BIgmar
    luv BIgmar

    up2 long time no hea lol holla

    8/31/11
  • Rud Boy
    luv Rud Boy

    i added u on fb egk haha hurry up lolz jkz

    5/10/11
  • Rud Boy
    luv Rud Boy

    oi yah bum hw u doing aye hahah lol snob muj lolz

    5/9/11
  • Rud Boy
    luv Rud Boy

    heart haha im kuu like dat

    5/6/11
  • Luke Solomna
    Luke Solomna

    2011 has come wat u doing, hows family over there

    5/5/11
  • Evol Isaac Jr Nonu
    Evol Isaac Jr Nonu

    MISZ yU SO MUJ KUSZ... SND MAH LUV 2 FAM BAMSZ N MUM :)

    3/28/11
  • luv Layla

    Sorry about the late one girl. Im happy for you. Yeah i miss him too. I think shae has got that letter. Hit him up about it. What have you been doing with yourself? I've just moved back to auckland from mount maunganui to be closer to my man :p im in hospital atm tho :( talk soon. Much love xox

    3/21/11 via Mobile
  • '.Marleyy
    luv '.Marleyy

    soundz guddie hit me up if yu do go./? x

    3/16/11
  • '.Marleyy
    luv '.Marleyy

    Are yu going to Supafest? x

    3/15/11
  • luv Baby Gurl

    hey babe im not sure ill prob b in goodna wat u doin?

    3/15/11
  • luv Baby Gurl

    dats good babe i miss u nice rims to baby

    3/14/11
  • BabyChuddi.
    luv BabyChuddi.

    miss you sp and daaaaaaaaaaaaaang so many coconuts my eyes are getting raped lol love you x

    3/14/11
  • '.Marleyy
    luv '.Marleyy

    yess we do wats ur digitz still the sameE? x

    3/14/11
  • -Breez N Teaze
    luv -Breez N Teaze

    Lols Mee 2 Girl Missd Bebo, Facebooks More Open and i Get More Attention On It lmao... Buh Saturday Night Was Fun Playn Pool And Driinking... Why Didnt Yu Kum?x

    3/14/11 via Mobile

close The Wall

close Blog

  • JUSS Do THA DAYM THANNG! LOL..

    1.Whats your Name?
    2. Are we close?
    3. What do you think of me?
    4. Do you hav a crush on me?
    5. Would u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same?
    10. What reminds u of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u could'nt?
    15. Could you ever love me?
    16. Give me a nickname and explain why?
    17.R u gona put this on ur blog and c wat i say bout u?
    18.Anything 2 say b4 u go?

    16 Comments 345 weeks

  • ..MoBiLe PhOnE’z VeRsUs ThE bIbLe..

    I wonder what would happen if we treated our Bible like we treat our mobile phones?

    What if we carried it around in our purses or pockets?

    What if we turned back to go get it if we forgot it?

    What if we flipped through it several times a day?

    What if we used it to receive messages from the text?

    What if we treated it like we couldn't live without it?

    What if we gave it to kids as gifts?

    What if we used it as we traveled?

    What if we used it in case of an emergency?

    What if we upgraded it to get the latest version?

    This is something to make you go...hmmm...where is my Bible?

    Oh, and one more thing. Unlike our mobile phone, we don’t ever have to worry about our bible being disconnected because Jesus already paid the bill!

    3 Comments 351 weeks

close Video Box

help

Dj Henry ft Onetoks- Everything's Gonna Be Alright [ REGGA3 REMIX ]

close Whiteboard