If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

X Stoney Maytee X

SiNgLe GiRliEs HaVe MoRe FuN!!

7/7/09 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 20, Luv 796
  • from South Kirby - Mi Bed
  • I am Single
  • Profile views: 13,905
  • Member since: January 2006
  • Last active: 1/13/10
  • www.bebo.com/natstone1
Post a Comment:

My Timeline

close About Me

Tagline
>>[L!L] [M!$$] [$TON3Y] <<
Me, Myself, and I
>>♥WELCOME TO MY WORLD♥<<

*****************************
 ******************
>>**[LIL] [MISS] [STONEY]**<<

>>**[NATALIE] [STONE]**<<

>>**[27]/[10]/[92]**<<

>>**[17]**<<

>>**SINGLE BBI**<<

>>**MINSI - YR 11 **09**<< >> LEFT WOOP<<

*****************************
 ********************
>>**♥LEEDS UNITED!!!♥**<< [TILL I DIE!!!]

>>**♥WAKIE WILDCATS!!♥**<< [F.E.A.A]

*****************************
 *********************
>>***ALISHA ♥ PEARSON***<<
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<
 3<3

*****************************
 *********************

>>***EMURR ♥ MAWSON***<<
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<
 3<3

*****************************
 *********************
>>***NATALIE♥VAMPLEW**
 *<<
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<
 3<3

>>...FORGET THE DRUGS BBI...<<
>>CUZ IM YOUR NEW ADDICTION <<

*****************************
 *********************

>>♥<<IF LOVE WAS A CRIME>>♥<<
>>♥<<ID BE IN JAIL FOREVER>>♥<<

*****************************
 ****************
>> MISS NATALIE JAYNE VAMPLEW♥<<
THIS GIRLY IS THE BEST GAL IN THE WORLD... MITE AS WELL B A SISTER.. AS WELL AS A SISTA IN LAW...WE HAVE OUR UPS AND DOWNS BUT I WUNT CHANGE HER FO THE WORLD SHES MI NO#1... ALWAIIS THER FO MI MORE THAN NEONE ELSE TBH AND UNDERSTANDS MI ... KNOWS HOW TO CALM MI DARN OR CHEER MI UP SHES FUKIN AMAIZING!! LOVE YOU NATZ BBI GALL XXXX

GUD LUK EVERYONE

MISS YHOO ALL X

AV A MINTA LYF :)
>>MISS ALISHA PEARSON <<♥
WOW!!!...NAR WER DO I START WI A GIRL AS FUKIN AWESOME & AMAIZIN AS THIS?? WELL... LETS START BY SAYING SHES... FUKIN MINT & I LOVE HER TO PIECES AND SHES BASICALLI EVERYTHIN YOU COULD NEVER BE!! JELOUS?? YOU SHOULD BE :D ...WER BEZZIE BOOS OV COURSE FO SHO!!!!... SHES PROPA BRILL... ONE IN GAZILLION.!!!!!!!!!!!!.. PROPA BIGGIN ER UP LYK N SHE DESERVE IT!!!... SHES ALWAISS THERE FO MI N I LOVE HER MASS LOADDS MORE THAN CHOCOLATE ND SEX IN ONE... KNOWN HER AGES... BIN THRU UPS AND DOWNS (THE ALCOHOL INCIDENT) BUT TAS ONLI BROUGHT US ALOT MORE CLOSER...ALISHA'S BASICALLY A SISTER TO MI... ALWAISS TOGETHER BART 18/24 HOURS I FINK LOL...SHE AS AN AWESOME FAMILY =] BIG IT UP FO ALISHA MERT GLAD I NO HER =] BEST FRIENDS FOREVER AND ALWAISSSSSSSSSSS XXXX♥ALISHA♥XXXX I LOVE YOU GIRLY =]=]=]=]=]=]=]=] ... SHES THE SPAGETTI ND IM THE BOLOGNASE :D LOL LOVE HER LOTS XX
>> MISS EMMA-JANE MAWSON♥<<
THIS LASS IS FUKIN BRLLIANT, MAD, CRAZY, INSANE, MENTAL, HILARIUS, NOT AFRAID TO DO OWT (LITERALLI) OR SAY OWT, SHE SPEAKS HER MIND AND DUNT GIVE A SHIZ BART WO NE ONE THINKS OR SAYS, & BEST OV ALL SHE'S MY TART LOL(NICKNAMES) hehe THE LOT U NAME IT SHE IT (NO NASTY ONES THO)LOL & NOT TO MENTION MI BEZZIE BOO!!! ... SHES ONE OF THOSES GALS YOU JUST GET ALONG WI FULL STOP N CAN TELL HER ANYTHIN N SHE WAINT SE OWT BASICALLI CAN TRUST HER WID UR LIFE... WORDS JUST CANT DESCRIBE OW AWESOME SHE IS N I LOVE HER LOADS AS SHE IS MY SEX!!! :P LOL ♥ XXX EMMA YOUR FUKIN AWESOME LOVE YOU FUKIN LOADS, BEZZI BOO'S FO SHO!!!XX
THE REAL ME!!!!!!!!
x--[I] Aм Wнα [I] Aм, [I] Dσ Wнα [I] Dσ, *&* If Чσυ Dσит Lуκ Iт Tнєи Bιтcн -/Fucκ\- ЧσOн--x x_Sσ Fєяgєт Wнα Чσσн Hєя∂ *&* {Яєсσgиιѕє} Wнα Чσσн Sєє_x x_ [I] Kиσн Tнт TнєяѕЯυмσяѕ |Buт| Hєяєѕ Tнє Яєαℓ »Mє«_x...Gυяℓѕ Gσ Sρяєα∂ιи *[Rυмσυяz]* Bєнιи∂ Mу Bα¢к●{STONEY}Dι∂ Tнιѕ●&{STONEY} Dι∂ Tнα● Wєℓℓ {STONEY} Dит Gινє A *|[Fυ¢K]|* Nσω Gσ SρяEaD tHaT
>>JAMES♥ & BAILEY♥GEORGE♥ GREAT GRANDMA♥JEFF
R.I.P. JAMES BBI LOVE YOU FOREVER AND ALWAYS & FOREVER IN MY HEART XXX MISS U SO MUCH IT HURTS BUT I PLAY OUR SONG AND REMEMBER TE GOOD TYMS AND FIND MYSELF SMILING COZ THATS ALL THE MEMORIES I HAVE THE BEST MEMORIES EVER!!XX♥
R.I.P. MI LIL CUZ LOVE YOU LOADS AND ALWAYS WILL DO FOREVER IN MY HEART THAT 1 YEAR WE HAD WAS THE BEST YEAR EVER THANK YOU FOR MAKING IT SO SPECIALXXX♥
R.I.P GRANDAD GEORGE BEST GRANDAD IN THE WORLD 1 IN A MILLION ... MISS YOU SO MUCH YOULL NEVER BE FORGOTTEN LOVE YOU LOADS XXX♥
R.I.P GR8 GRANDMA LOVE YOU FOREVER AND ALWAIS YOU DIEING WAS ONE OF THE HARDEST THINGS EVER I HAVE EVER HAD TO EXPERIENCE IN MY WHOLE LIFE YOU WENT PEACEFULLY AT LEAST AND WILL ALWAIIS REMAIN IN MY HEART GR8 GRAN ♥ LOVE YOU ALWAISS
JEFF WAS ALWAIIS THE LIFE AND SOUL OV A PARTY...ALWAIS THERE TO MAKE YOU LAUGH AND THERE TO PUT A SMILE ON YOUR FACE...TOP BLOKE WAS MI GRANDAD JEFF LOVE YOU LOADS XX MISS YOU XX (F) R.I.P (F)
>>**FACEBOOK**<<
NATALIE STONE xx look me up :) alwaiis on it ...well kinda ahah x
The Other Half Of Me
Emma Loves Kyle

Emma Loves Kyle

♥EMURR♥ Xx1 IN A 1,000,000xX BEZZI BOO'S!!!

close Video Box

help

Devlin London City

close LED Scroller

Change LED Scroller

close Typing Speed

X's typing speed is
65 wpm!
she is faster than 95.4% of Bebo.
Want to see how you compare? Take the Typing Speed test!

close Polls

close Blog

  • DO THIS :D VERY RANDOM BLOG !!

    1/ Taken a picture naked?
    2/ Painted your room?
    3/ Made out with a member of the same sex?
    4/ Drove a car?
    5/ Danced in front of your mirror?
    6/ Have a crush?
    7/ Been dumped?
    8/ Made love to anything not human?
    9/ Gotten in a car with people you just met?
    10/ Been in a fist fight?
    11/ Snuck out of your house?
    12/ Had feelings for someone who didn't have them back?
    13/ Been arrested?
    14/ Made out with a stranger?
    15/ Had sex with a member of the opposite sex somewhere?
    16/ Left your house with out telling your parents?
    17/ Had a crush on your neighbor?
    18/ Ditched school to do something more fun?
    19/ Slept in a bed with a member of the same sex?
    20/ Seen someone die?
    21/ Been on a plane?
    22/ Kissed a picture?
    23/ Slept in until 3?
    24/ Love someone or miss someone right now?
    25/ Laid on your back and watched cloud shapes go by?
    26/ Made a snow angel?
    27/ Played dress up?
    28/ Cheated while playing a game?
    29/ Been lonely?
    30/ Fallen asleep at work/school?
    31/ Been to a club?
    32/ Felt an earthquake?
    33/ Touched a snake?
    34/ Ran a red light?
    35/ Been suspended from school?
    36/ Had detention?
    37/ Been in a car accident?
    38/ Hated the way you look?
    39/ Witnessed a crime?
    40/ Pole danced?
    41/ Been lost?
    42/ Been to the opposite side of the country?
    43/ Felt like dying?
    44/ Cried yourself to sleep?
    46/ Sang karaoke?
    47/ Done something you told yourself you wouldn't?
    48/ Laughed till some kind of beverage came out of your nose?
    49/ Caught a snowflake on your tongue?
    50/ Kissed in the rain?
    51/ Sung in the shower?
    52/ Made love in a park?
    53/ Had a dream that you married someone?
    54/ Glued your hand to something?
    55/ Got your tongue stuck to a flag pole?
    56/ Ever gone to school partially naked?
    57/ Been a kickboxer?
    58/ Sat on a roof top?
    59/ Didn't take a shower for a week?
    60/ Ever too scared to watch scary movies alone?
    61/ Played chicken?
    62/ Been pushed into a pool with all your clothes on?
    63/ Been told you're hot by a complete strange?
    64/ Broken a bone?
    65/ Been easily amused?
    66/ Laugh so hard you cry?
    67/ Has a girl flashd her tits at u?
    68/ Cheated on a test?
    69/ Forgotten someone's name?
    70/ Slept naked?
    71/ Gone skinny dipping in a pool?
    74/ Played a prank on someone?
    75/ Gone to a late night movie?
    76/ Stole money from a friend?
    77/ Failed a class?
    78/ Choked on something you're not supposed to eat?

    18 Comments 261 weeks

  • what ya fink???do it plz xxx

    ....
    think im fit?
    think im hot?
    want 2 kiss me?
    want 2 cuddle with me?
    think u luv me?
    ....
    friends?
    meetin each other?
    gna hav kids 1 day lol ?
    ....
    sexy?
    cute?
    funi?
    luvable?
    great 2b wiv?
    attractive?
    ....
    thought bout me?
    thought der mite b an "us"?
    find urslf wantin a kiss from me?
    wishd i was there?
    fancied me?
    wanted my numba?
    had a dream bout me?
    bin distracted by me?
    ....
    happy u no me?
    thinkin bout me?
    in luv wi me?

    5 Comments 264 weeks

  • wud u?


    1. ωσυℓ∂ уσυ вє ιη ¢σηтяσℓ؟
    2.ωσυℓ∂ υ gσ ѕℓσω σя ƒαѕт؟
    3. ωσυℓ∂ уσυ ωιѕρєя ιη му єαя؟
    4. ωσυℓ∂ уσυ тαℓк ∂ιяту тσ мє؟
    5. ωσυℓ∂ уσυ кιѕѕ мє ωιтн α ℓιттℓє тσηgυє σя α ℓσт σƒ тσηgυє؟
    6. ωσυℓ∂ уσυ ѕαу му ηαмє؟
    7. ωσυℓ∂ уσυ gσ ∂σωη ση мє؟
    8. ωσυℓ∂ уσυ ℓєт мє gινє уσυ α нι¢кιє؟
    9. нσω мαηу яσυη∂ѕ ωσυℓ∂ ωє gσ؟
    10. ωσυℓ∂ уσυ тαкє σƒƒ αℓℓ υя ¢ℓσтнєѕ тнєη тαкє мιηє σƒƒ ѕℓσωℓу؟
    11.ωнαт ωσυℓ∂ уσυ ωαηηα ∂σ αƒтєяωαя∂ѕ؟
    12. ωσυℓ∂ уσυ ℓι¢к αη∂ вιтє мє αℓℓ σνєя؟
    13. ωσυℓ∂ уσυ ℓιкє 2 ρℓαу σя gєт ѕтяαιgнт тσ тнє ρσιηт؟
    14. ωσυℓ∂ уσυ ωαηт мє тσ тαкє му тιмє؟
    15. ωσυℓ∂ υ ƒαℓℓ αѕℓєєρ ωнєη ωє ωєяє ∂σηє؟
    16. ωнєяє ωσυℓ∂ υ ωαηηα "∂σ ιт" αт؟
    17. ωσυℓ∂ υ вє ℓσυ∂ σя qυιєт؟
    18 ωσυℓ∂ уσυ мιη∂ ιƒ ι ℓιкє∂ уσυ؟
    19. ωσυℓ∂ уσυ ∂σ ιт 2∂αу؟
    20. ωσυℓ∂ уσυ ∂σ ιт 2мσяяσω؟
    21. αяє уσυ gσιηg тσ яє-ρσѕт тнєѕє ѕσ ι ¢αη αηѕωєя тнєм ƒσя уσυ؟

    7 Comments 312 weeks

close Games

close About Me

[x] Name: NATALIE MARIE STONE
[x] Birthplace: PONTEFRACT
[x] Current Location: SOUTH KIRKBY
[x] Eye Color: BROWN
[x] Hair Color: BROWN & BLONDE
[x] Righty or Lefty: LEFTY
[x] Zodiac Sign: SCORPIO
-----------------YOU PREFER------------------
[x] Pepsi or coke: COKE
[x] McDonalds or Burger King: McDONALDS
[x] Single or group dates: EITHER
[x] Adidas or Nike: ADIDAS
[x] Chocolate or vanilla: CHOCOLATE
[x] Cappuccino or coffee: NEITHER
-----------------DO YOU------------------
[x] Smoke: WEN STRESSED
[x] Take a shower: DEFFO
[x] Have a crush(es): NOPE
[x] Who are they: MI BBI BOI
[x] Do you think you have been in love?: YER
[x] Want to go to HIGHER college: YUP
[x] Like high school: TIS OK
[x] Want to get married: YUP
[x] Type w/ your fingers on the right keys: w/
[x] Believe in yourself: so/so
[x] Get motion sickness: YER
[x] Think you are a health freak: USE TO B
[x] Get along with your parents: NOPE
[x] Play an instrument: VIOLIN
-----------------HAVE YOU EVER------------------
[x] Flown on a plane: YUP
[x] Missed school because it was raining?: NAH
[x] Told a guy/girl that you liked them?: YER
[x] Cried during a Movie?: NOPE
[x] Ever thought an animated character was hot?: NOOO
[x] Had an imaginary friend: THINK SO :S
[x] Had crush on a teacher?: YER
[x] Been caught "doing something": HAHA YER
[x] Been called a tease: ALL TYM
[x] Been in a fight: YUP
[x] Shoplifted: NEVER
-----------------NUMBER OF-----------------
[x] Number of BOYfriends / GIRLfriends you have had: TOO MANY
[x] Number of people I could trust with my life: 5
[x] Number of CDs that I own: +100
[x] Number of tattoos: 0
[x] Number of times my name has appeared in the newspaper?: 1
[x] Number of things in my past that I regret: TOO MANY
---------------DO YOU BELIEVE IN--------------
[x] Yourself: YEP
[x] Your friends: YEP
[x] Santa Claus: NO
[x] Tooth Fairy: NO
[x] Destiny/Fate: SO/SO
[x] Angels: YER
[x] Ghosts: YER
[x] UFO s: NAH
[x] God: NO
--------FRIENDS AND LIFE------------------
[x] Do you ever wish you had another name?: YER
[x] Do you have a girlfriend/boyfriend?: YER [BF]
[x] Do you like anyone?: MI BF OBV
[x] Which one of your friends acts the most like you?: LISHA
[x] Who have you known the longest of your friends?: NYREE CARTER
[x] Are you close to any family member?: MI SIS
[x] Who do you hang around the most?: LISHA
[x] When have you cried the most: MI G-DAD DIED
[x] Whats the best feeling in the world?: ACHIEVEMENT
[x] Worst Feeling?: DEATH
---------IN THE LAST 24 HRS------------------
[x] Cried: NAH
[x] Worn jeans: YER
[x] Met someone: YER
[x] Drove a car: NAH
[x] Talked on the phone: YER
-----------------OPPOSITE SEX------------------
[x] Best eye color: BLUE
[x] Best hair color: DARK
[x] Short or long hair: SHORT
[x] Best height: TALLER THAN 5FT 4
[x] Best weight: MASCULIN
[x] Best first date location: ICE-SKATIN

close Horoscopes





close pinkribbon

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Tashaa
    Tashaa

    I just profited $265 in a few weeks doing a little work! I learned from - http://x.co/KTBC thank me later

    11/21/10
  • Ray Smith

    I just made $26 in a week just working at home! Check it out at - http://goo.gl/8OXt8 You will thank me!

    11/20/10
  • Alisha Babi
    luv Alisha Babi

    Miss our old times babiii xxxx

    3/25/10
  • Keira Marie
    luv Keira Marie

    Hiii i got facebook now so add me plz coz i carnt find u lol im useless lol xx lu bbe xx

    1/27/10 via Mobile
  • Ricky Cyfert
    Ricky Cyfert

    hw u babe

    1/19/10
  • Ricky Cyfert
    luv Ricky Cyfert

    haha yea its been a long time and oh ma name on Facebook is Ricky Cyfert and ill try to search 4 ya mwa mwa xxxxx

    1/13/10
  • Keira Marie
    luv Keira Marie

    Hii im fine thanx n nm but i ant got facebook anymore lol mi mam wont let me hav it n she'll no if i do coz she got it n all mi family realli it propa pisses me off lol :) xx

    1/13/10
  • Keira Marie
    Keira Marie

    Hiiiaa bbe i ant seen u in agees Howz u? lv ya x

    10/26/09
  • Scheme Reppin Higher Levelz 10/25/09
  • Nadine'S Kidnapee
    luv Nadine'S Kidnapee

    Hi gorgeous, you ok?

    10/5/09
  • Ricky Cyfert
    Ricky Cyfert

    hey stoney how r u

    10/2/09
  • The Lane
    The Lane

    Latest club listings...get these dates in your dairy!! 'QUIDS IN' - Every Wednesday from 10pm Some will win upto £500..is it your lucky Wednesday?? Friday 2nd Oct FUSE ft Musika & Wired Sessions Saturday 3rd Oct FLAUNT Friday 9th Oct BOOMBOX Saturday 10th Oct DISKOKITTEN Friday 16th Oct DISOBEDIENCE Saturday 17th Oct URBAN Friday 24th Oct BROKEN HI-HATS Saturday 25th Oct FLOORPLAY Friday 30th Oct DIVA Saturday 31st Oct STEREOTYPE Also don't forget...Berlin is available for private hire 7 nights of the week and venue hire is free for parties of 50-600!! Leave us a comment or a private mail for guestlist bookings or further information on any of our events. Club Berlin Edinburgh This message was intended for ' X Stoney Maytee X '.

    9/29/09
  • The Lane
    The Lane

    Hey X Stoney Maytee X this could be your lucky week!! We could have a cheque for upto £500 with your name on it...yes that’s right £500!! Join us for QUIDS IN every wednesday where we’ll be giving away upto £500 in our free prize draw :D It’s simple, entry is £1 and the full amount of door takings before midnight will given away on the night to one lucky winner!! This massive giveaway kicks off on the 23rd of September and we trust you’ll be as excited as we are!! Would you like to double your chances of winning?? Simply PM your full name and we’ll add you to our ‘Double Your Chance’ guestlist. As well as receiving double the chance of winning you will also be entitled to QJUMP before midnight!! With drinks from £1.50 all night long and the best tunes in town what’s not to like...come and see if it's your lucky Wednesday!! Good luck x

    9/22/09
  • Ricky Cyfert
    luv Ricky Cyfert

    Hey xstoneyx Wud hve sum love

    9/19/09
  • Ricky Cyfert
    Ricky Cyfert

    hws life

    9/17/09
  • Ricky Cyfert
    luv Ricky Cyfert

    Yea first starting cold and then of to da skatepark Have sum love

    9/13/09
  • Danny Foster
    luv Danny Foster

    Yo Foundation Studies lol because i failed at ma gcse`s lol u? w.b

    9/12/09
  • PinkPrincess
    luv PinkPrincess

    Helowwh Babess. Awhh Yeah . Nothin Much Sat At Home Most Dayss , Aint Biin Feelin Ryt Well Tbh. Wbu Luuu x

    9/12/09
  • Star In The Hood
    luv Star In The Hood

    U gotta admit that wa pretty funny lol loveyou twat :-o

    9/11/09 via Mobile