If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Anime Fan Club

Become a Fan

10 luv

  • Profile views: 4,520
  • Profile created: August 2006
  • www.bebo.com/Anime-4-u-
Genre:
Label:
hmm.... ANIME!! Major Label
Hometown:
All around the world New Zealand
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
Who likes anime?! I sure do!! Its beautiful and kewl. If you like anime please join. If you dont, I assure you go and watch it right now!! Its breakin the law not to watch anime lol
╔╗
║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═╝

╔══╗
║╔╗║
║╚╝╠══╦╦══╦═╗
║╔╗║╔╗║║║║║╩╣
╚╝╚╩╝╚╩╩╩╩╩═╝

Kecyn, Sarah, Natasha, Yuki and Melody (band members of this amazing band!!)
Please join because I know you want to. If you have any request's for pictures plese tell me!!
This band was origianally made by Kecyn. Then added to the band were Sarah, Melody, Natasha, and Yuki

close Video Box

help

Anime Mix - Rise Against - Roadside

close Blog

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Luis Medina
    Luis Medina

    Hello I'm your fan.

    9/21/09
  • Sailormoon Usagi champion of justice Fan Club
    Sailormoon Usagi champion of justice Fan Club

    HEYYYY PPL PLEASE JOIN MY GROUP ITS SOO CUTE

    9/19/09
  • - Maido Ari
    - Maido Ari

    chobits is the best anime

    6/26/09
  • luv Jenny Callan

    oh cool. my essay was a bout me going to North Korea, I arrive at a death scene and find out that the person that died was a christian and then i get shot and die :) oh cool, yeah i agree its very cute!!! :)

    6/4/09
  • Natasha Sazenski

    me too, me too:( lmao

    6/4/09
  • ShaniLee
    ShaniLee

    anime rocks people!!! i draw them 24/7 i wish i was anime lol jk

    5/28/09
  • Elëkträ
    Elëkträ

    anime anime

    2/25/09
  • A.D
    A.D

    omg bleach is the best!!! :D

    2/19/09
  • Perverted Chidi
    Perverted Chidi

    check out my anime skins!!!! heaps and heaps of anime skins!! http://www.bebo.com/chidori69

    2/14/09
  • Anime
    luv Anime

    ANIME IS SO COOL! lol i like fruit basket shugo chara dn angel tokyo mew mew ouran high school host club vampire knight !!!!!!!! yay lol i love to draw them :) :p :3 please email me if u can anyone my email is hollyplantlol@live.co.uk

    2/12/09
  • FlawlesSkinnerz
    FlawlesSkinnerz

    Hi guys and girls we're a group that make any anime skin at Ur request to request a skin is easy as 1 2 3 1.join us 2 request Ur skin that U want 3.leave love and it should be done before the 1 week:D

    1/13/09
  • Singloom
    luv Singloom

    Always willing to join an Anime Club! What can I say? It's the best :D Currently obsessed with xxxHolic and increasing my Bleach collection (hence my lack of munnies, lol) (Anyone feel free to add me as a friend :D )

    12/29/08
  • Robby Marchant
    Robby Marchant

    aname rocks :P i love anime aspecialy naruto its the best:D

    12/28/08
  • Untouchable

    anime is awesome

    12/14/08
  • Azulete Lui
    luv Azulete Lui

    Hii! I wanna join this club! And you guys said we can post our own anime drawings? Please reply ASAP!!

    12/7/08
  • Anime And Manga Art
    Anime And Manga Art

    Sorry for the advertisement but we're a new group! Join now to enter your art in our variety of competitions! our first AMV competition has started, so please vote! http://www.bebo.com/anime-fan-art (feel free to sdvertise back)

    10/10/08