If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Shonease

Add as Friend
  • Female, 22, Luv 52
  • from United States
  • I am Seeing Someone
  • Profile views: 10,310
  • Last active: 2/28/10
  • www.bebo.com/PLAITHEMBAC
Post a Comment:

About Me

Tagline
GuEsT waT i gOT mR.rIGHt
Me, Myself, and I
WELL ALL WINTER LONG I BEEN DOWN AND OUT
NOW THE SUMMER TYME IS HERE AND I FOUND MR. RIGHT

HE SAY HE WANT 2 GET MI JUICE BOX (WET WET)
2008
YOU GOT 2 PLAY THEM LIKE THEY PLAY U
MR. BELL
I JUST DNT KNW WAT ITS GON B
JUNE 25
THE TYME IS COMIMG MY BIG DAI
GOON
MI BABI SAY THAT HE'S A GOON 2 THESE STREETS BUT 2 HIS MOMMA HE'S STILL A BABI
BE RIGHT
STOPP PLAYING GAMES AND GETT RIGHT FOR 2008
HOOTIE
U WILL ALWAYZ B IN MI HEART AND I WILL NEVER 4 GET ABOUT U BUT ITS BEEN 2 LONG AND NOW I JUST GOT 2 MOVE ON
TORY
WELL I DO LOVI U WITH ALL MI HEART AND I KNOW WE HAVE OUR UPS AND DOWN BUT WE R GOING 2 GET THRU IT ALL A CHANGE IS GON 2 CUMM 4 US

close Blog

  • WHY?

    WHY?

    As I lay down to sleep....
    I ask the Lord why they hate on me
    Why they smile in my face & hate behind my back
    Damn, I swear one of those bitches gon get smacked
    I'm on their mind morning, noon & night
    They turn green with envy when I come into sight
    I tell them, "dont hate the player, hate the game"
    Cuz the word constantly comin` outta eveybody's mouth is MY NAME
    Some want me, some hate on me, but the truth is...........
    They all love me, cuz they wouldn't spend so much time thinking of me! Amen

    0 Comments 340 weeks

  • Friendship


    "FAKE FRiENDS: Never ask for food.
    REAl FRiENDS: are the reason you have no food.

    FAKE FRiENDS: Call your parents Mr/Mrs
    REAl FRiENDS: Call your parents DAD/MOM

    FAKE FRiENDS: bail you out of jail and tell you what you did was wrong.
    REAl FRiENDS: Would sit next to you sayin .."Damn ... we fucked up ... but that shit was fun!.."

    FAKE FRiENDS: never seen you cry.
    REAl FRiENDS: cry with you

    FAKE FRiENDS: Borrow your stuff for a few days then give it back.
    REAl FRiENDS: keep your shit so long they forget its yours.

    FAKE FRiENDS: know a few things about you.
    REAl FRiENDS: Could write a book about you with direct quotes from you.

    FAKE FRiENDS: Will leave you behind if that is what the crowd is doing.
    REAl FRiENDS: Will kick the whole crowds ass that left you.

    FAKE FRiENDS: Would knock on your front door.
    REAl FRiENDS: Walk right in and say .."I..'M HOME!.."

    FAKE FRiENDS: Are for awhile.
    REAl FRiENDS: Are for life.

    FAKE FRiENDS: Will take your drink away when they think you..'ve had enough.
    REAl FRiENDS: Will look at you stumbling all over the place and say .."Bitch drink the rest of that you know we don..'t waste shit..."

    FAKE FRiENDS: will talk shit to the person who talks shit about you.
    REAl FRiENDS: Will knock them the fuck out

    0 Comments 340 weeks

  • TO MY BABY

    Damm, I wanna...
    Im home alone with nothin to do,
    im just watchin tv being sad.
    All i can do is think about u,
    and the fact that you`re not here makes me mad.
    Damm, I wanna see my man.
    Thank God u came over cuz i was about to die,
    i didnt know i needed you so much.
    Then we kiss and i feel yo hand on my thigh,
    I was longin, hopin for yo touch.
    Things progress and we move to my bed...
    Damm, i wanna please my man.
    Clothes come off quick,
    like we`re in such a hurry.
    U want me to suck yo dick,
    and i want u to lick my fuzzy-furry.
    Damm, i wanna cater to my man.
    The appetizer`s done,
    now its time for the real meal.
    We bout to have some fun,
    u already know how i feel.
    Damm, i wanna make u cumm.
    Oh sh!t, we doin it raw,
    u know thats not right.
    But can we stop? Oh HELL naw,
    its gone be for this one night.
    Damm, i wanna take it all.
    Now its time for the big bang,
    like it hadnt been all along.
    We bout to put an end to this thang,
    both of us cummin strong.
    Whew...................
    5 minutes we been layin here restin and relaxin,
    and at this very moment, to u i hear me askin......
    U ready for round two? There are so many other things i wanna do to and just for u.
    Damm, i wanna go again.

    2 Comments 357 weeks

close Video Box

help

Lil Wayne- Beautiful

close Games

close Compare People

SNML validation error: script: fbjs_error(for appId 5038528550): missing ( before function parameters. (script#7) at line number 7 (source: ' function goto( url ) {').

close Widgets


Leave Me A VoiceComment!
View  | Create



Check out my Slide Show!
View  | Create



I created a Slide Show! Check it out!
View  | Create


close The Wall

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Northside Outlaw
    Northside Outlaw

    VOTE ALLEN HENDERSON HOMECOMING PRINCE

    10/7/08
  • Bad Bxtch Statuz
    Bad Bxtch Statuz

    :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L :L but u beat me on da rat scale u numba one now

    8/7/08
  • DMcarterjr.
    DMcarterjr.

    I just fucking called yoo btch !!

    8/7/08
  • Diiana.Liindsey
    Diiana.Liindsey

    Gurlllll..... i hope u dont think u gotta donk

    8/5/08
  • Grimy
    Grimy

    ratchet ass hoe

    7/23/08
  • Shonease
    Shonease

    nothn workn and liven life

    7/16/08 via Mobile
  • Shonease
    Shonease

    y bestfriend I tried calln u bac but something abou me havn the wrong number and I call venan number but one answer call my house

    7/12/08 via Mobile
  • D
    D

    i dont fuck with u blood

    7/12/08
  • FaShiøn'Mistress'
    FaShiøn'Mistress'

    U W3lCuM 2 My PaRtii It G0n M3 P0p N' At My H0Uz3! JuLii Da 26th DaT SatUrdAii N!t3 StaRt At 9:30 - UnTil I T3ll MuThAfUck3eR 2 g3t Da FuCk 0uT :L JuZ H!t M3 Up 0n B3Bo R My P3rS0naL L!n3 If Shu n' Y0 FaC3 M03 D!z PaRtii G0n B S000 ill I Pr0m!s3 U DaWg B D3r3 R B A L7! :L {{SwAgGa'XZ}} If CuM N' JuZ h!t M3 BacC ^ 0n B3bo Sooo U CAn G3t DA ReaL Inf0.......G! U CaN Br!nG Wh0 3va!

    7/10/08
  • Grimy
    Grimy

    rachet asss hoe ..........

    6/8/08
  • .Luh
    .Luh

    JASMiNE SAiD WHERE U AT NENE???

    6/2/08
  • BrandonRay Big Daddy The God
    BrandonRay Big Daddy The God

    so sexy you now who look in mail

    4/13/08