If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

DaNa.

Love...

5/4/09 Updated through Bebo Mobile | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, 24, Luv 44
  • I am Single
  • Profile views: 4,750
  • Member since: January 2005
  • Last active: 4/5/12
  • www.bebo.com/daze_dreamin
Post a Comment:

About Me

Tagline
when life gives you lemons, you paint that shit gold
Me, Myself, and I
DaNa



yo wats up? my name is dane-2-the-bane-stone-R and i'm hella rad. i love the green leaf and my crew. i'm 19!! you can usually find me in a crazy moment. i love to laugh, and be crazy loud. i love to dance and go nuts. i love hanging out in the village and just chillin. I enjoy having fun and chillin with my boys. They're the best friends i could've asked for.
The Other Half Of Me
Christine Andrew

Christine Andrew

My mama. I LOVE YOU

Music
METRIC, Green Day, Billy Talent. Anti-Flag, Rise against, Metallica, Atreyu, Kotton Mouth Kings (BEST STONER RAP EVER!!) pitbull, snoop dogg, dr. dre, eminem, techno
Hates
when i lose a friend...the rain...but its starting to grow on me...eating meat...and crying
Sports
soccer, skateboarding, volleyball
Drinks
YUM YUM TEA!!! water, dr. pepper...root beer, YUM YUM TEA!!juice. lemon. SLURPEES!!! Corona...Vods......YUM YUM TEA!! malibu, fireball, southern comfort, pina colada's
Happiest When
dancing, skateboarding, reading, drawing, painting, playing guitar...in love...<3
STONED
bois
richard, troy, aaron, fubar, jeremy, ryan, carlos, sop7aoq, paul, Harris, Matthew, Hyatt, Lawrence, Keegan
girlies
debi, beth, alicia, eva, sara, Kayly, willow, courtney, casey, kamana, Dallas, Marlene, Ariel, Rachel S.

close Blog

  • RIP Felisha May 28, 2007

    Felish:
    I remember those days when we’d play at the park, and the day our chicks hatched. I remember our reading groups and all of our elementary school teachers. I remember us caring for our salmon eggs, and building our paper mache dragon. I remember doing Ti Chi in the mornings, and all of our year end field trips. I remember all those days spent in whistler swimming and skiing. I remember all of the Halloween, Christmas, and valentines day parties. I remember all the laughter and fun we’d have. You are a childhood friend I once had. Long gone, but never forgotten. Until the day I see your smile again. Up in heaven watching over us.
    RIP I will miss you
    Love Always,
    Dana Andrew

    0 Comments 321 weeks

  • help stop animal cruelty!!

    WWW.VEGAPLANET.ORG

    Animal experiments don't work. The results are meaningless for humans for 2 reasons:
    -Humans and animals suffer from different illnesses.
    ~There is no reasonable animal model for cancer.
    ~Arteriosclerosis (heart disease) can't be caused in any
    animal.
    ~AIDS has never been found or given to any animal.
    ~Less than 2% of any human illnesses are ever seen in any
    animal.

    -All animals react differently to drugs and other chemicals.
    ~Lab animal results are unreliable with over a 95%
    failure rate, they rarely beat guesswork.
    ~Countless safe medicines fail animal tests and would have
    been banned if the tests were beleived.

    0 Comments 321 weeks

  • Little missy fee

    ~Little Missy Fee~


    Make a wish upon a star,

    Wish for who you really are,

    You will see who you can be,

    My little Missy Fee

    You will show who are you,

    Going to lands near and far.

    You are pleasant don’t you see?

    My little Missy Fee

    You are who you need to be,

    Showing it faithfully,

    My little Missy Fee

    Make a wish upon a star,

    Wish for who you really are,

    You will see who you can be,

    My little Missy Fee

    Make a wish,

    And make it right

    Do not show any fright

    Be who you need to be,

    My little Missy Fee

    Look up into the sky

    Make a wish upon a star,

    Wish for who you really are,

    You will see who you can be,

    My little Missy Fee

    Be the fairy inside you,

    Be you and make it true.

    Live life without a frown.

    Where is your fairy crown?

    Shouldn’t it be on your head?

    Instead, you placed a flower there.

    Placed there in your hair.

    Be who you need to be,

    My little Missy Fee

    Make a wish upon a star,

    Wish for who you really are,

    You will see who you can be,

    My little Missy Fee

    My little Missy Fee

    My little Missy Fee

    -Dana

    1 Comment 324 weeks

close Polls

close Games

close Birthday Countdown

close Are You a Chav?

Emo

You're not a chav; you're emo. You listen to sad music, that you can identify with. You wear your hair so it covers one eye, and always have an iPod in your pocket.
Fun Games!

close What type of guy is meant for you? (girls only)

close Are You Sexy?

Sexy

Yes. You are really sexy. You have the figure, the looks, and the smile that drives them mad! Use it to your advantage! Flaunt yourself and have a good time! After all, soon old age will set in, and all that will be gone...
Fun Games!

close Video Box

help

Fall Out Boy - Dance, Dance

close Photos

close Whiteboard

  • 4-2-0
    4-2-0

    Dude it's officially APRIL 20TH!!! WA-HOOO!!! lmao
    Love ya mate. Hope your day is filled with great
    things :P hahaha

    Alicia Boone 0 Replies
  • hey mate!
    hey mate!

    Well if you haven't gotten the clue I FUCKING LOVE YA!
    NOT TO MENTION THAT I MISS YOU HELLA! HOPEFULLY YOU'LL COME BACK AND VISIT SOON. LIFE'S DULL WITHOUT YA HURRR. PEACE OUT BIRDDD LMFAO

    Alicia Boone 0 Replies
  • grad
    grad

    omg i cant believe its like 10 hours til we grad omfg i cant get it through my head we rock eh? going to be awesome everyone knows somethings going down at grad some sort of prank or joke i cant wait!!! ekk but kinda dont want it to end either but i guess thats okay cuz everyone else is feeling ...

    Casey Dick-Wyatt 0 Replies

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Karen Dan
    Karen Dan

    I just racked $953 in a weekend in my free time! I love this site - http://x.co/KTBq You owe me one!

    11/22/10
  • Adrietta Price
    Adrietta Price

    I racked in $684 in 3 days doing simple things online! All thanks to - http://x.co/KTH7 friends help friends!

    11/22/10
  • Christine Andrew
    Christine Andrew

    Bebo sucks! I barely use it anymore! you should hit me up on xxxmatch, its the best place for hooking up ever! check it out at http://goo.gl/7LNaB

    11/20/10
  • Crazy Taxi
    Crazy Taxi

    Add and Play for extra bebo love to send http://apps.bebo.com/crazytaxii/AppL...

    Comment sent from Commentor
    8/29/09
  • Psil Bikadi
    luv Psil Bikadi

    hey you wow i havent been on bebo in like ages i just got your message wow i miss you i havent seen you in like seems like years lol well ttyl xoxox

    6/7/09 via Mobile
  • Psil Bikadi
    luv Psil Bikadi

    hey omfg i miss you long time no see where have you been? lol any ways since i never see you i just decided to leave you a comment on bebo only place i can find you well lol no jk :P lol well any ways i am just having a tea party lol no i am just drinking tea alone redrose tea keeps me awaked well fore now havent slept for 2 days and its school fore me shitty i am probabbly gonna fall asleep soo though so ttyl love you tons got to hang out some time okay by

    1/29/09
  • Vampirekisses
    luv Vampirekisses

    here!!!!!

    1/12/09
  • Vampirekisses
    Vampirekisses

    AWW DANA I WAS GONNA COME GIVE U A HEART BUT NOMORE I WILL 2MORROW K BUT FUCK I MISS U LOL N I ONLY BEEN GONE NOT EVEN A WEEK YET

    1/12/09
  • Antoinette M Antoine
    Antoinette M Antoine

    Dana!!! ----------Puff, Puff, & Pass!-------------- _______________}}__________ _____________}}}___________ ____________{{{{{{_________ __________OOOOOOO_________ __________OOO000O_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO_________ __________OO000OO_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO_________ __________OOOOOOO______}__ __________OOOOOOO_____{{__ __________O000OOO_____{__ __________OOOOOOO_____%___ __________OOOOOOO____%_____ __________OOOOOOO___%______ ________OOOOOOOOOO%_______ _______OOOOOOOOOOOO_______ ______OOOOO000OOOOOO______ _____OOOOOOOOOOOOOOO______ _____OOOOOOOOOOOOOOO______ ______OOJLUOOOOOOOOO_______ _______OOOOOOOOOOOO________ ________OOOOOOOOOO_________ You've just been passed the Bong. Pass this bong to at least 4 of your friends to keep the green in rotation. Dont be greedy with tha shit !!!

    10/26/08
  • Antoinette M Antoine
    Antoinette M Antoine

    Dana!! COURT ORDER!!! You are accused of.... crawling into my HEART... And hijacking my SMILES... With your CUTENESS... HOW DO YOU PLEAD..... GUILTY!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU are sentenced... TO BE MY FRIEND FOR LIFE!!!!!! NO BAIL

    10/24/08
  • Antoinette M Antoine
    Antoinette M Antoine

    Dana Guess what... I got an X-ray today and they found you in my heart. the dr. said if I took you out, I would die cuz I could not live without you.... Give this heart to every person u care about including me if u care. Try to collect 12. It s not easy.Pass this one to ur friends. xoxo

    10/24/08
  • Niall
    luv Niall

    OMG its so good to hear from u thourt u had forrgotten us ova here lol yea im cool got a job arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  rrr shaved my head just been gettin wasted like normal but its gettin harder to cos i got to work an all tht so its kinda a bummer i am goin out wid panda tonight lol i will b ova as soon as i got enough money to spend on the things i will need i.e lots of drugs lol tlk soon loves xXx

    10/18/08
  • Riky M
    luv Riky M

    were u bin at i miss u lots from ya sexy pander rarwxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  xxxxxxxxxxxx

    10/10/08
  • Antoinette M Antoine
    Antoinette M Antoine

    Dana <3 ♥ I wrote your name in the sand, but the waves washed it away. ♥ I wrote your name on my hand but I washed it the next day. ♥ I wrote your name on a piece of paper but I accidentally threw it away...<3 ♥ I wrote your name in my ♥heart♥ & forever it will stay!! send this 2 ur top 16 ,if u get it back, 1... ur loved 2... u have a lots friends 3... ur loved lots 4.... ur loved so much 5 .... ur friends love u

    10/6/08
  • Amy W
    Amy W

    [12:36:04] Bebo Mobile timestamp -- Hiya! I am messaging you from the Fall Out Boy Official group of which you are a member of. Just thought that you might like to know that there's a competition going on now to win 2 tickets to watch FOB live in concert. For more information, you can check out avenue7.com. Do wb if you have any questions! :)

    9/22/08 via Mobile
  • Deanna Kropp
    luv Deanna Kropp

    hey gurl yeah i miss you and i kinda miss everyone else but not mc dude it was too much for me to handle after a while...me and gary broke up back in may...very chaotic and shit!!!! how you bin what you bin up to???????????? talk to you l8a love yas

    9/21/08