If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Ash Clifford

wtf awhhooo

5/12/07 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Male, 24, Luv 22
  • from bournemouth
  • I am Single
  • Profile views: 4,758
  • Last active: 11/10/08
  • www.bebo.com/__le_mu11et_geeza__
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
At Bournemouth Uni, Its Wkd

My Name Is Ash, Most Of You Fellow Peeps Will No Me Already, If Nt Drop A Comment Or 2. I Love Sport, Especially Fotty, Basketball N Tennis. Im A Gooner Thro N Thro,
I Cant Get Enuf Of Sleepess Nights Out On Pub Crawls With The Lads, Great Group Of Mates,
Love To Drink, Love To Have A Good Time

Cancer
---------------
-----///\\-----Plz
----///-\\\----Put This
---|||---|||---On Your
---|||---|||---Bebo If
---|||---|||---You Know
----\\\-///----Someone
-----\\///-----Who Died
------///\-----Of
-----///\\\----Cancer
----///--\\\---It shows u care
The Other Half Of Me
Alex Ricketts
Music
Trance, R&B, SUM41, The FutureHeads, Good Charlotte, {El Chombo - He Rocks - "Chacaroon, Macaroon"}, Jamiroquai, Jack Johnson, Foo Fighters, Tenacious D, High School Musical Tracks lmao, Micheal Jackson Rocks A*s, The Prodigy, Storm (tym 2 burn), Keane Floats Man, Depeche Mode, Led Zeplin, U2 & Blur, Kasabian, Gourella, (Euphoria CD 1-3), Razorlight, My Chemical Romance, Mobi & Tiesto, Fedde Le Grand, David Guetta Vs The Egg, Judge Jules, The Killers, Kaiser Chiefs, OASIS!, Run DMC, All American Rejects RCKS, Bob Sinclair, Jet, RHCP, Eminem, Faithless, Kooks, Lovin Snow Patrol ;) Hard/happycore, bit techno, drum n bass.. tiesto, sammy n daly all fav dj's

i like>>>>>
kooks, RHCP, Muse, the feeling, lb, orson, Bob Marley and the Wailers, Pink Floyd, jess simpson, fergie (n the black eyed peas crew), nelly furtado, gnarls barkley, pussy-dolls, shakira (she rocks my boat!), rihanna, lil jon n the eastside boi's, lost prophets, panic! at the disco, sean paul, cher
Films
Funniest film>>> BORAT! FUNNY AS FCUK! << MUST SEE! SOMETHING ABOUT MARY, DODGEBALL n WEDDING CRASHERS <<< iv been known as "bunnaganuuush" lol as jatty says...."YOU SAND BAG SUNOFA BITCH" hahaha..... The Shawshank Redemption, Hitch, All Fast n Furious Movies, Matrix n Others Erm.., All Of The Harry Potters, Pirates Of The Carribean Both of them, The Cinderalla Story, The Ring, The Day After Tomorrow, Daddy Day Care, Madagasca, Meet The Fockers, (star wars kicks ass n so does LOTR trilogy). love all sci'fi alien movies. also love true "love stories".... makes u start to think doesnt it?!
Sports
Basketball, Football, Tennis, Baseball, Bit of golf, Boxing (just like punchin) lol n general gym fitness
Scared Of
F*C*ING H8 SPIDERS!!! I'l kill them just wont live with em:@
Happiest When
Jatty n Ricksteine- makes life a humourous laugh!! sooo funny n crackin guys.... just havent got a brain cell between you both .............................
 .............................
 .................

Hugo - brings sense to life lol, arguably annoyin lol, gr8 laugh n very cheap to buy drinks for :P u no wat i mean.........................
 .............................
 .....................

sophie - lifting me back up to life, when iv fallen................or i was pushed...:@...:<.............
 .............................
 ......
Favourtie sayings....
"shockin" >> one for u lacey
"Cock-smoker" or as dobes keeps tellin me "fumer de la cock" :P lol
University
Top Quality. No Arguement, The Best Choice I Have Ever Made

close Video Box

help

Lionel Messi Vs Getafe GOAL [2-0]

close Polls

close Blog

  • fill in.......

    Wat wud u do if i...
    Committed suicide?
    Said I love u?
    Kissed u?
    Lived next door?
    Was raped?
    Stole?


    How did we meet?
    What do u tink of me?
    Best memory of me?
    How long will we be friends?
    Do u love me?
    Have I hurt you?
    Wud u hug me?
    Kiss me?
    Do me?
    Are we close?
    Scale of 1-10, hw sound am i?
    Am I loveable?
    How long have u known me?
    Describe me in 1 word?
    Have u ever been mad at me?
    What reminds u of me?
    Do u know me well?
    Are you going to put this in ur blog to see what i say bout u

    4 Comments 355 weeks

  • Tell Moi Everythin......


    1. Whats ya name?
    2. Are we close?
    3. What dya think of me?
    4. Do u hav a crush on me?
    5. Wud u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same?
    10. What reminds u of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u couldn't?
    15. Could you ever love me?
    16. Do you and me ever meet up?
    17. What do i do that makes you smile?
    18. R u gna put this on ur blog n c wat i say bout u?
    19. Anything 2 say b4 u go?
    20. R u gona leave me a comment 2 now ..?


    2 Comments 356 weeks

  • Tell Moi Everythin......


    1. Whats ya name?
    2. Are we close?
    3. What dya think of me?
    4. Do u hav a crush on me?
    5. Wud u kiss me?
    6. Describe me in 3 words?
    7. If u Had Me for 30 Mins wat would you do?
    8. What was ur first impression of me?
    9. Do u still think the same?
    10. What reminds u of me?
    11. If you could give me anything what would it be?
    12. How well do u know me?
    13. What do u like best about me?
    14. Ever wanted 2 tell me something u couldn't?
    15. Could you ever love me?
    16. Do you and me ever meet up?
    17. What do i do that makes you smile?
    18. R u gna put this on ur blog n c wat i say bout u?
    19. Anything 2 say b4 u go?
    20. R u gona leave me a comment 2 now ..?


    4 Comments 356 weeks

close Games

close Whiteboard

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Emma Foster

    I profited $348 in a few hours doing simple tasks! I went to - http://goo.gl/sHhUF You owe me one!

    11/20/10
  • Emma Knott
    Emma Knott

    how come you didnt add me on twitter? http://goo.gl/wuGsM I thought we were gonna hook up?

    11/20/10
  • Beckie Finch
    Beckie Finch

    heeyaaa ashh:) hows thingss? me.sara+gramps are thinking of doingg a surprise party for mum at the dog and fox nextt year for her 50:D cyaaa soon. xxxx

    11/18/08
  • Terrie Triche

    Hey hit me up if you wanna get freaky with this gal on cam, my msn is healthyolroe@hotmail.com pz

    11/10/08 via Mobile
  • Rach W
    Rach W

    [18:03:17] Hi there! I noticed that you are in the Panic! At the Disco group and thought you might like to know that avenue7.com is having a contest and they are giving away 2 tickets to watch Fall Out Boy at London Wembley 22nd Oct. The contest is free to enter and you can find more infomation about the contest at avenue7.com I hope you don't mind this mini advertisement, I promise it's a one time thing (not like all those stupid web cam slut that gets posted all over the place!) thanks and wb if you have any questions about the contest! :) x

    9/30/08 via Mobile
  • Calibra Boy
    Calibra Boy

    Hello mate u piss head you! Lol How r ya mate?

    7/7/08 via Mobile
  • -Beckkii Smith-
    luv -Beckkii Smith-

    Heya Hunniie!.. How are u?..Write too me on this bebo..As You can see i Neva go on the other only just passing thru nd some1 had my old one on there top 16..But Yeah Dikes its Fun..Haha..What days u workin this week..Im in nearly all week...So you might have to put up with me haha..Bet ya wernt expectin me too turn around and say ello ashly this morning haha..Made ya jump!;) Was good too see ya tho:D .. XxXx

    6/16/08
  • Lacey Smith
    luv Lacey Smith

    it was okkkkish dragged on a bit, still shocking tho lol hahah aint said tht in ages member tht 1. im off there again now oh the fun ay, wat u bin doin past cupal of days? in ur pictures its like u syin im from the canaries like as in i was born there '''canarian friends" u nutta xxxxxxx

    4/1/08