If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Dave Evans

Add as Friend
  • Male, 23, Luv 10
  • from Parkstone
  • I am In a Relationship
  • Profile views: 5,769
  • Last active: 2 days ago
  • www.bebo.com/Dave_Evans16
Post a Comment:

About Me

Me, Myself, and I
If ya wna chat 2 me(aka Big Dave) then leave a comment i will reply if i like u. If i dont like u i wudnt bova leavin me 1. Lol n if i don no u then leave a comment neways! l8rz X
Music
sexual music, hip hop, dance etc
Films
The Girl next door cause she is sooooooooo fukin tasty
Sports
Everton FC
Scared Of
Nowt!!!! Apart from Big Buff Birtles
Happiest When
wen partyin hard down poole, Bournemouth or Sammi's (So Solid Sammi's Crew lol)

close Video Box

help

Justin Timberlake - Lovestoned (Ti�sto Remix)[ewien video]

close Quizzes

close Blog

close Games

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Artie Fryson
    Artie Fryson

    hey you looking for someone to chat with? txt QTPIE to 68398 ;)

    10/7/12 via Mobile
  • Runaway Cinderella
    Runaway Cinderella

    hiya! how are you? was funny seeing u the other day at the cumberland. how was ur drink? lol XxX

    10/20/08
  • Lucy Gillespie

    whats up Desiree I cant get on cam using bebo. Message me on this new social network http://liveaccesscams.com

    7/16/08 via Mobile
  • Corine Moody

    omg Deka Bebo is being stupid! I cant upload my pics for some reason. =o( Hit me up on msn messenger jane23bebo@live.com xoxo jane

    7/15/08 via Mobile
  • Ryan
    Ryan

    ello m8 its james oleary bruv u selling ur 50 cc scrammy ??? w.b

    4/7/08
  • Runaway Cinderella
    luv Runaway Cinderella

    hey hope ur ok after the other night! ave the luv luv XxX

    3/29/08
  • Mat Kelly
    Mat Kelly

    ite m8 ows u anit spoken to u in time m8 tell me whn u next out wid birtals n jack n tht n ill cum out lol u been up to much

    3/23/08
  • Fabiana
    luv Fabiana

    happy b`day dave woop woop lol

    3/20/08
  • M.A.X
    M.A.X

    alrite mate , it was u tht cum up my house with joe to find them kids wasnt it? did u find them x wb

    2/27/08
  • Georgiaa.X.
    Georgiaa.X.

    but you would got me a ticket and i expect i wudnt of got in then tht fucks the night up loool im gonna get my i.d. sorted out now though and we will alll adventuure into town :D cheeeeers dave thats exactly wat i need, as if working in tescos isnt bad enough i can now have you come and embaress and upset me :( its a working enviroment though so i will remain professional stacking my shelves :L :L haha. xx

    1/8/08
  • Georgiaa.X.
    Georgiaa.X.

    i went to Tokoooooooo! it was packed! was hed candi good?? i didnt wanna pay that much for new yrs lol toko was £5 haha! i only work saturdays 8-5 and my hour lunch is normally at like 2 u better come see me one day! give me a txt...xx

    1/4/08
  • Greeny
    Greeny

    happy xmas davey boi! xxxxxxxx

    12/25/07