If you are using Internet Explorer 6, you may not have the best Bebo experience. Please consider upgrading.

Ree'Ree

i surrender.. :DD

9/22/10 | me too! | Reply

Add as Friend
  • Female, Luv 2,076
  • from United States
  • Profile views: 17,862
  • www.bebo.com/CookieRAIDER
Post a Comment:

About Me

Tagline
Jesus ; you're my reason for living .
Me, Myself, and I
REEZY F BABEY

I am truly blessed !
Got my Jesus, my bodybuilder ;) hehe my crazy loving familia including my adorable neice SHEBA :DD if you kno' me then you'd know that i love to laugh & joke around lol God has blessed me with extreme happiness knowing to never take things for granted, live life to the fullest & love like I've never been hurt before :DD

nOthin' mOre . nOthin' lessツ
God Bless YOU !
♥ TOViA ♥ℓσvє уσuxO
Rest in LOVE my dearest Older brOther

• |[»]31.01.86-07.09.99[«]| •


got my memories of you on lock bro, forever in my heart, always on my mind & tatted on my back !
iloveYOU bro x
to my awesome bebo friends :)
im mainly on facebook so get at me okay?
add me on: p.laufau@live.com

Cheers :DD
I SURRENDER !

I surrender
I surrender
Lord I surrender my life
Give it all to you

close Whiteboard

  • watch mah flash
    watch mah flash

    hey reezique...wats bin up???
    well ive bin bizy oh yeh n about dat ruff sat nite...its a long story but yeh watch my flash boxx aye....hav u herd ov da jabbawockees??well der da sheeet now!!

    hope ur all-good n u sdil beda b cummin dwn!!!
    luv ya heaps n jah bless!!

    Luk At Him 0 Replies
  • LOLLIPOP?
    LOLLIPOP?

    hehe well um i have no idea what colours i used cos you know how my laptop screen is all like negative munted as haha well it looked right to me? XO!!

    Rita_Babita:D

    Rita Sei-Mark 0 Replies
  • Ree.Ree

close Blog

  • twilight characters..(in the movie) but the book is better! HAHAHA


    Kristen Stewart ... Bella Swan

    Robert Pattinson ... Edward Cullen

    Billy Burke ... Charlie Swan

    Ashley Greene ... Alice Cullen

    Nikki Reed ... Rosalie Hale

    Jackson Rathbone ... Jasper Hale

    Kellan Lutz ... Emmett Cullen

    Peter Facinelli ... Dr. Carlisle Cullen

    Cam Gigandet ... James

    Taylor Lautner ... Jacob Black

    Anna Kendrick ... Jessica Stanley

    Michael Welch ... Mike Newton

    Christian Serratos ... Angela Weber

    Gil Birmingham ... Billy Black

    Elizabeth Reaser ... Esme Cullen

    Edi Gathegi ... Laurent

    Rachelle Lefevre ... Victoria

    Sarah Clarke ... Renee Dwyer

    Ned Bellamy ... Waylon Forge

    Gregory Tyree Boyce ... Tyler Crowley

    2 Comments 230 weeks

  • Artist: LAKEWOOD CHURCH CHOIR Song Title: GLORIFICAR TU NOMBRE

    SPANISH VERSION
    Tu presencia y Tu gloria
    Bienvenido aquí
    Todo honra y dominio
    Acercarte, por favor
    Te quiero, Te amo
    Vivimos para glorificar
    Tu Nombre
    O…Tu Nombre

    Coro:
    Glorificar Tu Nombre
    Glorificar Tu Nombre
    Glorificar Tu Nombre sin igual

    Glorificar Tu Nombre
    Glorificar Tu Nombre
    Glorificar Tu Nombre sin igual

    Tu presencia y Tu gloria
    Bienvenido aquí
    Todo honra y dominio
    Acercarte, por favor
    Te quiero, Te amo
    Vivimos para glorificar
    Tu Nombre
    O…Tu Nombre

    Coro:
    Glorificar Tu Nombre
    Glorificar Tu Nombre
    Glorificar Tu Nombre sin igual
    (repiten cuatro veces)

    Te quiero, Te amo
    Te quiero, Te amo
    Te quiero, Te amo
    Vivimos para glorificar
    Tu Nombre

    ENGLISH VERSION
    Your presence, your glory, you’re welcome in
    All honour, dominion
    Lord please come, near
    We want you, we need you
    We live to glorify
    Your name

    Chorus:
    Glorify, your name
    Glorify, your name
    Glorify, your name, above all names

    Glorify, your name
    Glorify, your name
    Glorify, the name, above all names

    Your presence, your glory, you’re welcome in
    All honour, dominion
    Lord please come, near
    We want you, we need you
    We live to glorify
    Your name

    Chorus:
    Glorify, your name
    Glorify, your name
    Glorify, the name, above all names
    (Repeat 4 times)

    We want you, we need you
    We want you, we need you
    We want you, we need you
    We live to glorify
    Your name

    0 Comments 235 weeks

  • ii LOVE THiiS SONG!

    Title: Dahil Ikaw
    Album:
    Artist: True Faith

    sa piling ba niya ikaw ay
    may lungkot na nararamdaman
    damdamin mo ba'y hindi maintindihan
    at sa tuwing ako ang
    nasa iyong isipan
    may nakita ka ba na ibang kasiyahan


    refrain:
    nandito lang ako
    naghihintay sa iyo
    na mapansin ang aking damdamin
    na para lang sa iyo (oohh...oohhh...)

    chorus 1:
    dahil ikaw ang sigaw ng puso ko
    ikaw ang nasa isip ko
    ang nais ko ay malaman mo
    na ikaw ang tanging pangarap ng buhay
    pag-ibig ko sa iyo ibibigay
    nais ko ay malaman mo (wooh...woooh...wooh...)
    na mahal kita


    Sa piling ba niya ikaw ay
    may sakit na nararamdaman
    damdamin mo ba ay sinasaktan
    at sa tuwing ako ang
    nasa iyong panaginip
    na tayong dalawa masayang magkapiling

    (repeat refrain & chorus 1)

    sana'y pagbigyan ang nadaramang ito
    sana masabi mo na mahal mo rin ako

    chorus 2:
    dahil ikaw ang sigaw ng puso ko
    ikaw ang nasa isip ko
    ang nais ko ay malaman mo
    na ikaw ang tanging pangarap ng buhay
    pag-ibig ko sa iyo ibibigay
    nais ko ay malaman mo (wooh...woooh...wooh...)
    na mahal kita (ikaw ang sigaw ng puso)
    na mahal kita (ikaw ang nasa isip ko)
    na mahal kita (ikaw ang sigaw ng puso)
    na mahal kita (ikaw ang nasa isip ko)

    0 Comments 264 weeks

close Games

close Comments

Post comment as:

Share the Luv (5 Luv left)

Attach a photo from your albums

  • Melissa M. O.
    luv Melissa M. O.

    LMAO... have not been on this thing since aaaaaggggeeessss lol!!

    3/9/11
  • Tyanna
    luv Tyanna

    hey cuz...long time no talk....sorry so short but just wanted to say i miss and love u...take care and send my love to everyone!!

    12/22/10 via Mobile
  • -Vinny Seluka Talo
    -Vinny Seluka Talo

    Heeeey :DD algoods . and yupyup from the good ol Magele church :) Hope uv had a fab week xx

    11/12/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    good olda bebo! :L . loverYou ;) . you wanna be in a relationship on FB? cos im single! lmao. :L . xoxox

    11/9/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    because youre awsome :D . x

    10/28/10
  • Melissa M. O. 10/13/10
  • B O R I NG
    luv B O R I NG

    sorry fo' th' latest reply seeees! haha! you DEACTIVATED YOUR FB PAGE? YOU couldnt have.. why would you? why? whyyyyy?!!! those le fiu ones! :L .. but aw yes i know youll be back on fb in no time! hehe!! oh white sunday prac? I HARDLY SEE YOU! stop wagging.. our kala's ALLLLLGUD! :L :L !NOT! lol! .. naaw hope your alright sis! miss and loveyou !hehe! hope to see you at church, and at our FUN white sunday practises that PISS ME OFF! :L laaaahvyou! :DD

    10/2/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    i got your text this morning and its okay :) . well havent done shit, this entire week just been lazying around and only read half a page per day, not cool :DD . anyways hope your exam goes well, im sure you'll be sweetas, nextFriday on lock missy :P . love&miss you. xoxox postgrad: not so up for it anymore! ARGH

    10/1/10
  • Melissa M. O.
    luv Melissa M. O.

    Malo uso malo lava le ogosa'i :L man at least u getting sumwea with co.op and making a start which is hardest part, gettn startd! lol yeah was gonna study wif Malia 2day for ur test 2moro i assume bt sh didn't wanna kum in2 twn so we didn't end up meeting up. F.B right is what is keepn me sane lol got heapsa bludy asgnmnts but 4 sum reasn i kp thnkn im on holiz too wif da primary skuls nd dat :L ayt uce well at least i no u still alive ay :D hrdout we mus ctch up, hpefully wen we dnt hav so muj on ow hnds ay. maguia le aso 4 nw sis, mahal kita...:* :* :*

    9/29/10
  • - GadaMe Cullen
    - GadaMe Cullen

    hahaaa. iwish icould click "Like" on Lissa's comment! LOL. x

    9/29/10
  • Melissa M. O.
    luv Melissa M. O.

    :L Ok u r officially da only reason I have stopped snobbing bebo lol!! Uso ua mai??? :D O e koaga a i le aoga?? lol been too long already sis! :* :*

    9/28/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    because youre too cool for FB! lol.was gonna delete mine aswell but uuuuhhhhNEEHHH! lol. ican manage, well atleast ithink ican! :L . how are you? wanna get coffee Friday? let me know! ima be at uni, havent had coffee in yonks. lol. well uni is strating to annoy me, kinda have to start looking at postgra enrolment so ican sort out my studykink stuff before igo home but uuummmm im now at that point where idont know what iwanna do anymore.argh. wanted to do SocialSciences but then it looks abit weird then emaild in if ican do postgrad Arts major in History but icant.faarrrrrkkkkk . lol. so now imwaiting for one more email if ican do postgrad ed, major in Social Studies! OKKKAAA SE LIFEEE!:P . hope uni is going well for you, letme knw about coffee okay, love&missYOU. xoxox

    9/27/10
  • Lisi Fuifui
    Lisi Fuifui

    Omg tell me about twin i mmiss talking about you know who??and laughing about it..lol but im just gonna have to wait till you top up,but yeah im out south not meant to be out south but voka's such a soki,so just here for tonight.but yeah because some people just don't want to take me to church that's why i haven't been to church in ages,but will come before i get married need to give out my invites aswel.. love you miss you texting you!! Xxx

    9/23/10
  • Lisi Fuifui
    luv Lisi Fuifui

    Omg your should've just topped up..lol yeah your nephew gets annoying sometimes because he kicks to much.. but voka is still buzzing out on how he moves and kicks GGRR annoying (him and his dad)Lmao. but yes i will be the first one to get a text from you..lol!! love you and miss you!! Xxx

    9/23/10
  • Lisi Fuifui
    luv Lisi Fuifui

    Gosh can you like top up already...lol :( i miss you white twin me and your nephew!! Hope you doing well text me when you top up! we love you Xxx

    9/22/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    cos youre cool :L

    9/20/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    xoxoxoxoox

    9/20/10
  • - GadaMe Cullen 9/17/10
  • - GadaMe Cullen
    luv - GadaMe Cullen

    online la si mea! :L . xoxox

    9/3/10
  • Lisi Fuifui
    luv Lisi Fuifui

    i didnt get to see you on sunday night and morning. you were gone i think..miss you havent seen you in ages,text me when you top up.. we love you..Xxx

    8/24/10