Mike Prosser <MikeP2405>

View Entire Blog | Post a Comment

I'd be this Boyfriend202 weeks ago
 
I'd be this boyfriend
When she stares at your mouth

[ Kiss her ]



When she pushes you or hits you like a dumb ass cuz she thinks shes stronger than you

[ Grab her and dont let go ]



When she starts cursing at you tryin to act all tuff

[ Kiss her and tell her you love her ]



When she's quiet
[ Ask her whats wrong ]



When she ignores you

[ Give her your attention ]



When she pulls away

[ Pull her back ]



When you see her at her worst

[ Tell her she's beautiful ]



When you see her start crying

[Just hold her and dont say a word ]



When you see her walking

[ Sneak up and hug her waist from behind ]



When she's scared

[ Protect her ]



When she steals your favorite hat

[ Let her keep it and sleep with it for a night]



When she teases you

[ Tease her back and make her laugh ]



When she doesn't answer for a long time

[ reassure her that everything is okay ]



When she looks at you with doubt

[ Back yourself up ]



When she says that she likes you

[SHE REALLY DOES MORE THAN YOU COULD UNDERSTAND!!!]



When she grabs at your hands

[ Hold her's and play with her fingers ]



When she bumps into you;

[ bump into her back and make her laugh ]



When she tells you a secret

[ keep it safe and untold ]



When she looks at you in your eyes

[ dont look away until she does ]



When she says it's over

[ she still wants you to be hers ]


When she reposts this bulletin

[ she wants you to read it ]


- Stay on the phone with her even if she's not saying anything.



- When she's mad hug her tight and don't let go



- When she says she's ok dont believe it, talk with her



- because 10 yrs later she'll remember you



- Call her at 12:00am on her birthday to tell her you love her



- Treat her like she's all that matters to you.



- Stay up all night with her when she's sick.



- Watch her favorite movie with her or her favorite show even if you think it's stupid.



- Give her the world.



- Let her wear your clothes.



- When she's bored and sad, hang out with her.



- Let her know she's important.



- Kiss her in the pouring rain.



- When she runs up to you crying, the first thing you say is;

'Whose ass am I kicking baby?'


If your interested and can can see looks aint everything then let me know!
 posted by Mike Prosser 

13 Comments:

Penny said...9/18/09
 
hiya
Report Spam
Mike Prosser said...9/18/09
 
hiya
Report Spam
Ben Dover said...9/19/09
 
Wow..! see this is the sorta time wen i wish age didnt matter lmao, yhoo seem amazin x
Report Spam
Natalie Xx said...10/6/09
 
Dat Is So Luvly :DD Awwww
Report Spam
Katrina Jasmine Morgan Xx said...10/7/09
 
Thattts realliee realliee nyce hun x
Report Spam
Samara said...10/7/09
 
awww that is so sweet and yea aeyy i wish i
could be your but iht comes down to age aeyy
other wise i would be urs hun!
x
Report Spam
Xx-Sophie-Xx said...10/27/09
 
That`s Lovely XxX
Report Spam
Mummy'To'Ollie said...8/11/10
 
- awww for real? thaz so sweet iv no hada lad do all tha 4 me tbqh x x x x
Report Spam
Mike Prosser said...8/11/10
 
sure is hun like I said I got a heart of gold n wud do anything 4 a lass n always be there 4 them no matter wat n as long as there was happy i wud be happy no matter wat, I wunt lie cheat etc, but cos i'm ugly so lasses don't bother n aint interested so its their loss but they assume all men r the same cos they always get mis-treated or no attention etc xxxxxxxx
Report Spam
U Gonna Bang Doe said...8/11/10
 
Nah offence thats cuz al boys men ect are the same tbh but i can say that cuz past i cnt be in sme room as a boy bu u ent ugly
Report Spam
Mummy'To'Ollie said...8/11/10
 
- awww you are wel sweet likee tbh & stop sayin ur ugly ur nt most of my bfs hav been like pure fit :/ bu pricks x x x x x
Report Spam
Mike Prosser said...8/11/10
 
I can't help it bbe I always put myself down seen as tho lasses seem to go 4 all my mates n cos I lack confidence n r too quiet n shy 4 my own good xxxxxxxxxxxx
Report Spam
'Steph said...8/11/10
 
You should be more confident in your self babe. Your a good looking lad. And your really sweet. Any lass that gets with you are lucky :) x
Report Spam

View Entire Blog | Post a Comment